Flydubai στην Ελλάδα

Αρα μπορει συντομα να ακολουθησει και η QR..
 
Αν αληθεύουν τα παραπάνω νούμερα οι πληρότητες της qr ειναι αρκετά συμπαθητικες... κυμαίνονται κάπου στο 80%. Μην ξεχνάμε ότι η flydubai εχει διαρρύθμιση περίπου low cost ενώ η qr full frills με πολυ λιγότερες διαθέσιμες θέσεις.

Παράλληλα η qr εχει αποκλειστεί απο πολλές χώρες της περιοχής για πολιτικούς λόγους, οπότε νομίζω ότι σε αυτό το περιβάλλον μάλλον ειναι ευχαλριστημενη με τη έστω και μη πλήρως αποδοτική απασχόληση των αεροσκαφών της
 
Πως προκύπτει το 80% όταν η μέση πληρότητα ανά πτήση είναι κάτω από τα 50ατομα και για τις 2 αεροπορικές?

Ίσως τώρα που φεύγει η FlyDubai η QR ανεβάσει λίγο το load factor.
 
Δεν είναι 50 επιβάτες/πτήση και γαι τις δύο εταιρείες..μην ξεχάσουμε και τα βασικά μαθηματικά.. η Qatar τον Αύγουστο μετέφερε 3065 επιβάτες σε 34 πτήσεις αν δεν κάνω λάθος..αυτό μας κάνει 90 επιβάτες την πτήση..και όπως είπε ο marioskef, η qatar έχει max capacity 144 επιβάτες σε 320 ενώ τα 738 της άλλης μεταφέρουν τουλάχιστον 174..προσωπικά δεν περίμενα να πάει τόσο χάλια..αλλά οι υπερβολικά ψηλές τιμές με τελικό προορισμό το Dubai έπαιξαν τον ρόλο τους στην αποτυχία..όσο για το transit, υπάρχουν πολύ καλύτερα options απο flydubai/Emirates..
 
Σε ταξίδι που έκανα τον Αύγουστο για Ασία η Qatar ήταν πολύ πιο οικονομική από FlyDubai/Emirates. Μιλάμε για διαφορά πάνω από 40% την εποχή που έκλεισα τα εισιτήρια. Ήταν πιο οικονομική και από την Turkish. Παρ'όλα αυτά η πτήσεις SKG-DOH και DOH-SKG είχαν σίγουρα κάτω από 50% πληρότητα. Όλοι οι επιβάτες χωρούσαν άνετα στο λεωφορείο που σε πάει στο αεροπλάνο. Νομίζω ότι δεν υπήρχε χώρος και για τις δύο και ότι η FlyDubai δεν είχε ελπίδες με αυτές τις τιμές.
 
Ειναι πολλοι οι παραγοντες..με πολλες παθογένειες των τοπικων τουριστικών φορέων..Παντως σιγουρα δεν χωρανε κ οι 2..Αλλα μου κανει εντυπωση που η QR δεν βαζει το Α319
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, ο μέσος όρος επιβατών της τον Ιούλιο ανά πτήση ήταν 49 επιβάτες ,τον Αύγουστο 70 και τον Σεπτέμβριο 45. Η εταιρεία εκτελεί το δρομολόγιο με αεροσκάφος Boeing 737-800 με 189 θέσεις.

https://www.voria.gr/article/telos-i-pt ... -oktovriou
 
Η αλήθεια είναι από μέσα Ιουνίου που ξεκίνησε το δρομολόγιο (και επειδή χωρίς να το ξέρω πιο πριν είχα κλείσει Σοφια-Ντουμπάι όπως και μέχρι τότε πολλοί Βορειοελλαδίτες που σε παρόμοια δρομολόγια εξυπηρετούνται από Σόφια- λεωφορείο με επιστροφή στα 30€) , παρατηρούσα κατά την διάρκεια του καλοκαιριού τις αυξομειώσεις των εισητηρίων της και τις σύγκρινα με τις αντίστοιχες της Flydubai από Σόφια.

Δεν είμαι φυσικά ειδικός για το πως βγάζει το κοστολόγιο μια αεροπορική αλλά ακριβώς ίδια αεροπλάνα, ακριβώς ίδιες παροχές, ακριβώς ίδιο αεροδρόμιο προορισμού, κατά 95% ίδια απόσταση, από Σόφια το έβρισκα συχνά και με 150 πήγαινε έλα και από Θεσ/νίκη ΠΟΤΕ δεν έπεσε κάτω από 370 ΟΛΟ το καλοκαίρι.Μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.
(Υπόψην ότι αν δείτε τα στατιστικά του αεροδρομίου της Σόφιας, οι πληρότητες της Flydubai κυμαίνονται κοντά σε αυτές του SKG, πολύ χαμηλές δηλαδή, από εκεί βέβαια πετάει και η Wizz και την τρώει άνετα την Flydubai, αλλά φυσικά ούτε σκέψη για διακοπή εκεί)

Δεν ξέρω αν το έκαναν επειδή δεν πίστευαν στο p2p και υπολόγιζαν πολύ παραπάνω στο transit ή απλά επειδή είχαν στο μυαλό τους να μην κανιβαλίσουν τα δρομολόγια από Aθήνα της EK, πάντως ότι και να σκέφτονταν δεν μπόρεσαν να χωθούν ανάμεσα σε Κατάρ και Turkish.
 
Εισαι κ εσύ στους "αποστάτες" που εξυπηρετούνται απο γειτονικα αεροδρομια κ δινουν ώθηση στις κρατήσεις των άλλων αντι του "Μακεδονία"; :D :D

Σόφια πράγματι εχει χαμηλές τιμες,μπορει να φταίει και ο ανταγωνισμός με Wizz..Αλλά αν οι πληρότητες ειναι τόσο χαμηλές όπως οι δικες μας κ ένας λόγος παραπανω ο ανταγωνισμός με λο-κο, τοτε γιατι δεν προχωράει σε περικοπές;
Το κακο είναι οτι στη θεωρία η Flydubai προβαλλεται ως low-cost θυγατρικη ενω οι τιμες δεν θυμιζουν καθόλου κάτι τετοιο..Τουλαχιστον στην ελληνική αγορά..Τωρα πως κρατιεται σε Σκοπια, Ζαγκρεμπ, Σοφια ή Μπρατισλαβα (αναμεσα σε Βιεννη κ Πραγα) δεν το ξερω κ μεις βγηκαμε τοσο οφ και τοσο γρηγορα...
 
Απλά η Ελλάδα έχει διπλό κατά κεφαλήν εισόδημα από την Π.Γ.Δ.Μ., η δε Θεσσαλονίκη έχει τριπλό αριθμό αφίξεων από τα Σκόπια και εξαπλό εάν κάνουμε την αναγωγή στον πληθυσμό της πόλης.« Άρα έχετε χρήματα στην Θεσσαλονίκη και θα σας τα παίρνουμε». Εγώ αηδιάζω στην κατηγορία περί αποστατών όπως επίσης και από ένα μ......ένο πρακτορείο λεωφορείων της πόλης που αφήνει σε τέτοια απόσταση από το αεροδρόμιο Σκοπίων που το taxi είναι ακριβότερο από το εισητήριο Θεσσαλονίκη - Σκόπια !
 
Top