Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προσφατα πεταξα με LH και Aegean με διαφορα δυο εβδομαδων. Πολυ πιο στενο το Α320 της Α3 απο τα neo της Luftwaffe. Ειμαι 1.85, στη LH ειχαν "αερα" τα γονατα μου, στην Α3 ηταν οριακα. Σε τριωρη πτηση, ηταν αρκετα κουραστικο.
 
Σαν να αναμένονται αποχωρήσεις από τον στόλο των A320 τους επόμενους μήνες.. :?:

Αυτή η σελίδα , που έχει βάση την Ελλάδα μάλιστα, κάνει λόγο για expected lease expiry των SX-DGV και DGX το 2018 (κάτι που προσωπικά δεν ξέρω αν η ισχύει - any ideas?) .

https://www.myairtrade.com/fleetintel/A320
 
Έχω μια πτήση από ATH προς LGW η οποία αναβαθμίστηκε σε business.
Το αεροπλάνο είναι 320, και στην επιλογή θέσεων εμφανίζει τις σειρές 1 ως 7.
Εγώ γιατί είχα την εντύπωση ότι η διάταξη των θέσεων για business φτανει ως την σειρά 4 (μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια);
 
Έτσι και αλλιώς η Α3 δεν έχει καθαρά business class θέσεις είναι ίδιες με της οικονομικής και κατεβάζουν την πλάτη του μεσαίου καθίσματος και τραβάνε την κουρτίνα αναλόγως των θέσεων που έχουν πουλήσει.

Σε standard configuration η business class είναι από τις σειρές 1-3 στα A320/21 και τις σειρές 4-10 στα Α320 τις χρεώνει :rant: ως XL και στα Α321 τις σειρές 4-8. Τις χρεώνει και κατά την διάρκεια του e-check in.

Έχω δει όμως και πτήσεις με μόνο 1 σειρά business και σε άλλη πτήση η κουρτίνα κατά λάθος να είναι μέχρι την σειρά 5 και κατά την επιβίβαση να κάνουν την μεταφορά κουρτίνας μέχρι την σειρά 3. :?:
 
Έχω καθίσει σε σειρα 5 και 6 χωρίς να υπάρχει εξτρα χώρος στα πόδια. Στην 4 δεν ακουμπάνε τα γόνατα μου ενώ 5 κ 6 δεν χωράω.
Υπάρχει πιθανότητα να έχει αεροπλάνα με έξτρα χώρο και μετά την σειρά 4;
(Πάντα για 320 μιλαμε)
 
Από το DNH τις προάλλες.
 

Attachments

  • FzF4MHPPQzmDbao%z8WzWA_thumb_5b10.jpg
    FzF4MHPPQzmDbao%z8WzWA_thumb_5b10.jpg
    142,7 KB · Προβολές: 2.547
Συγγνώμη αλλά αυτό είναι σαν να παρουσιάζεις το 3G τη στιγμή που θα βγει το 5G. Είναι πάντως ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Ο ΛΑΟΣ!
ΑΠΑΤΕΙ!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΥ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΣΩΣΤΗ!
 
AirNamibia":15qfigm7 said:
Έτσι και αλλιώς η Α3 δεν έχει καθαρά business class θέσεις είναι ίδιες με της οικονομικής και κατεβάζουν την πλάτη του μεσαίου καθίσματος και τραβάνε την κουρτίνα αναλόγως των θέσεων που έχουν πουλήσει.

Σε standard configuration η business class είναι από τις σειρές 1-3 στα A320/21 και τις σειρές 4-10 στα Α320 τις χρεώνει :rant: ως XL και στα Α321 τις σειρές 4-8. Τις χρεώνει και κατά την διάρκεια του e-check in.

Έχω δει όμως και πτήσεις με μόνο 1 σειρά business και σε άλλη πτήση η κουρτίνα κατά λάθος να είναι μέχρι την σειρά 5 και κατά την επιβίβαση να κάνουν την μεταφορά κουρτίνας μέχρι την σειρά 3. :?:

Οι θέσεις μέχρι τη σειρά 10 (A320) είναι θέσεις up front και οι θέσεις στις εξόδους κινδύνου σειρά 11και 12 είναι οι θέσεις extra legroom και χρεώνονται ανάλογα.
 
Χθες πέταξα με το DNA και όπως μετά απο κάθε πτήση μου, είδα στο fr24 που είχε πάει το τελευταίο διάστημα, και είδα πως σήμερα είναι η τέταρτη μέρα στη σειρά που όλες οι πτήσεις που έχει κάνει είναι μέχρι 40-45 λεπτά, (και μάλιστα έκανε αρκετές κιόλας), ενω δεν έχει βγεί καν απο την Ελλάδα). Υπάρχει τεχνικός λόγος πίσω απο αυτό, ή απλά έτυχε; Δεν το είχα ξαναπροσέξει, γι αυτό και αναρωτήθηκα.
 
Top