Η αλήθεια είναι από μέσα Ιουνίου που ξεκίνησε το δρομολόγιο (και επειδή χωρίς να το ξέρω πιο πριν είχα κλείσει Σοφια-Ντουμπάι όπως και μέχρι τότε πολλοί Βορειοελλαδίτες που σε παρόμοια δρομολόγια εξυπηρετούνται από Σόφια- λεωφορείο με επιστροφή στα 30€) , παρατηρούσα κατά την διάρκεια του καλοκαιριού τις αυξομειώσεις των εισητηρίων της και τις σύγκρινα με τις αντίστοιχες της Flydubai από Σόφια.
Δεν είμαι φυσικά ειδικός για το πως βγάζει το κοστολόγιο μια αεροπορική αλλά ακριβώς ίδια αεροπλάνα, ακριβώς ίδιες παροχές, ακριβώς ίδιο αεροδρόμιο προορισμού, κατά 95% ίδια απόσταση, από Σόφια το έβρισκα συχνά και με 150 πήγαινε έλα και από Θεσ/νίκη ΠΟΤΕ δεν έπεσε κάτω από 370 ΟΛΟ το καλοκαίρι.Μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.
(Υπόψην ότι αν δείτε τα στατιστικά του αεροδρομίου της Σόφιας, οι πληρότητες της Flydubai κυμαίνονται κοντά σε αυτές του SKG, πολύ χαμηλές δηλαδή, από εκεί βέβαια πετάει και η Wizz και την τρώει άνετα την Flydubai, αλλά φυσικά ούτε σκέψη για διακοπή εκεί)
Δεν ξέρω αν το έκαναν επειδή δεν πίστευαν στο p2p και υπολόγιζαν πολύ παραπάνω στο transit ή απλά επειδή είχαν στο μυαλό τους να μην κανιβαλίσουν τα δρομολόγια από Aθήνα της EK, πάντως ότι και να σκέφτονταν δεν μπόρεσαν να χωθούν ανάμεσα σε Κατάρ και Turkish.