Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αν υπηρχε τεχνικος λογος πισω απ αυτο δε θα εκανε ουτε εσωτερικου ουτε εξωτερικου.
Απλα τα SX-DNx ειναι πιο οικονομικα σε καυσιμο. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι τα εσωτερικου οπου το 80% της πτησης ειναι climb και descent, οπου οι μηχανες δεν ειναι στο optimum operating performance τους, καινε περισσοτερο - απ οσο στα 37000 ποδια που καινε πολυ λιγοτερο. Οποτε συνολικα ειναι πιο οικονομικα σε μικρα δρομολογια. Και παλι με την επιφυλαξη της αποψης μου.

Επισης τα βαζουν συνεχως σε DUB και LIS, ισως επειδη ειναι new and shiny και θελουν να κατακτησουν την αγορα καλυτερα.

Τελος μπορει να ειναι απλα και εντελως τυχαιο.
 
Τα αεροπλάνα με winglets-sharklets έχουν παραπάνω βάρος. Στα κοντινά δρομολόγια λόγω extra βάρους η κατανάλωση ειναι παραπάνω από αυτά που δεν έχουν sharklets. Αεροδυναμικά λόγω της μείωσης- καταστροφής των wing tip vortices μειώνεται και το induce drag, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Γεια να εξισορροπηθεί με το extra βάρος πρεπει να πετάνε μεγάλα και πολύωρα δρομολόγια αλλιώς δεν ειναι πιο οικονομικά. Συνήθως όταν τα αεροπλάνα πετάνε μόνο εσωτερικά ειναι γιατί από κάποιο MEL έχουν περιορισμούς και έτσι η εταιρίες τα προγραμματίζουν σε εσωτερικά, κοντά στη βάση τους δρομολόγια.
 
Ενω θα θελα πολυ να καταλαβω τι εννοεις, φοβαμαι οτι αυτο που λες δεν βγαζει κανενα νοημα.

Οντως τα wing tips ειναι για λιγοτερο induced drag (ασχετα οτι εχει αυξημενο parasite drag). Αυτο με το βαρος δεν ισχυει. Αλλα και να ισχυε, δεν ξερω πως συνδεεται με το ειναι πιο οικονομικα σε μεγαλα δρομολογια; :idea:

Και το MEL πως τα περιοριζει να πετανε μονο κοντινα; Μονο μια τουαλετα να λειτουργει; Η μονο ενα FMS? :|
 
Παρακαλώ μήπως ξέρετε πόσα είναι τα ιδιόκτητα Α320/Α319 τής Aegean;
 
Μια διευκρίνηση: Όταν ανέφερα "τεχνικούς λόγους", εννοείται πως δεν θα πετούσαν αν είχαν οποιοδήποτε πρόβλημα. Αναφερόμουν στην πιθανότητα ένα αεροσκάφος να για οποιονδήποτε λόγο να μην ενδείκνυται για πτήση πέραν της μίας ώρας, ή, να πρέπει να συμπληρώσει "βιαστικά" έναν συγκεκριμένο αριθμό πτήσεων προκειμένου πχ να προλάβει μια προκαθορισμένη ημερομηνία τεχνικής συντήρησης.
 
kotobloco":1drj41k7 said:
Οντως τα wing tips ειναι για λιγοτερο induced drag (ασχετα οτι εχει αυξημενο parasite drag). Αυτο με το βαρος δεν ισχυει. Αλλα και να ισχυε, δεν ξερω πως συνδεεται με το ειναι πιο οικονομικα σε μεγαλα δρομολογια; :idea:

Και το MEL πως τα περιοριζει να πετανε μονο κοντινα; Μονο μια τουαλετα να λειτουργει; Η μονο ενα FMS? :|

Για τα sharklets μπορεις να διαβάσεις πολυ ευκολα βιβλιογραφία και άρθρα στο internet!
Σου παραθέτω ένα site.
http://theflyingengineer.com/flightdeck ... sharklets/
Για το MEL θα σου πω ένα παράδειγμα. Αν πχ. λόγω MEL το αεροπλάνο θέλει σε κάθε σκέλος maintenance action η εταιρία θα θέλει να στέλνει το αεροπλάνο στο εσωτερικό που έχει δικούς της μηχανικούς και να μην πληρώνει extra χρήματα σε ξένες εταιρίες.
Άλλα παραδείγματα, αν λόγω MEL δεν δουλεύει το wx radar, κάποιο anti- ice κτλπ. θα το προγραμματίσουν να πετάει για λίγες μέρες μονο εσωτερικό- Ελλάδα που τις τελευταιές μέρες έχει καλό καιρό, χωρίς καταιγίδες ή icing conditions.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που λόγω MEL μια εταιρία την συμφέρει για υπηρεσιακούς λόγους να κάνει το αεροπλάνο κοντινά-εσωτερικά δρομολόγια.
 
Οκ, καταλαβα τι εννοεις! Ευχαριστω για τη διευκρινιση.
Αν και ειχα την εντυπωση οτι το MEL θα ελεγε no-go με inop το wx radar.
Υποθετω οτι το ξερεις απο αξιοπιστη πηγη.
 
Μπρεί επίσης να θέλει η Aegean να το "ζορίσει" παραπάνω πριν πάει για συντήρηση και για αυτό το λόγο να κάνει όσα πιο πολλά cycles μπορεί.
 
Εγώ πάλι κρατώ το γεγονός ότι η συμφωνία αφορά και σε επιπλέον 20 αεροσκάφη τα οποία θα εκμισθωθούν .... :D
 
Top