Boeing 787

Μετά τα προβλήματα με τους κινητήρες Trent 1000 της Virgin Atlantic, τώρα και η ΒΑ έχει προβλήματα.
Η VS αναγκάσθηκε να επαναλειτουργήσει τα Α340-600 και να ενοικιάσει της πρώην AB B330.

H ΒΑ θα ενοικιάσει 3 Α330 της Qatar καλά που η QR έχει προβλήματα με μειώσεις δρομολογίων, οπότε έχει διαθέσιμα α/φ.

Τα ίδια προβλήματα έχει και η Norwegian που ενοικίασε από την HiFly

https://www.businesstraveller.com/busin ... -problems/
 
2 νέοι πελάτες προστέθηκαν τον Οκτώβριο.

Η Eva Air ξεκινά πτήσεις εξοικείωσης με Β787-9 μέχρι 30 Μαρτίου 2019 στα δρομολόγια για ΤPE-HKG και TPE-KIX

https://www.evaair.com/en-us/about-eva- ... -787.html#

https://twitter.com/search?q=eva%20air% ... pd&lang=el

Η Air Tahiti Nui ξεκινά πτήσεις εξοικείωσης με Β787-9 μέχρι Φεβρουάριο 2019 στα δρομολόγια για PPT-AKL και PPT-NRT, ύστερα θα ξεκινήσει τις κανονικές πτήσεις για
TN002/102 PPT-LAX 1,2,3,6

https://www.airtahitinui.com/au-en/air- ... -and-sales

https://twitter.com/airtahitinui?lang=el

Όλα τα Α340 της εταιρείας θα έχουν αντικατασταθεί μέχρι τα 20 γενέθλια της εταιρείας τον Σεπτέμβριο 2019 αναμένει να παραλάβει άλλα 3 Β787.

Επόμενος πελάτηε ποιός θα είναι;.... WestJet ?
Με πτήσεις
YYC-LGW από Απρίλιο 2019
YYC-CDG από Μάιο 2019
YYC-DUB από Ιούνιο 2019

https://787.westjet.com/

ή Juneyao ?
https://brandingforum.org/marketing/jun ... urney-787/


Την 8 Ιουλίου είχαμε μία εξωτική παραλαβή Β787-8 στην Air Tanzania
Που υποτίθεται το δρομολογεί στο TC110 DAR-MWZ 12:30-14:15 6,7,1
Αλλά δεν βρίσκεις διαθέσιμες θέσεις ;;;;??:::
Λέτε να επανεκκινήσει το LHR ή θα πάει για PEK;;;???

https://www.youtube.com/watch?v=vf3vDN2q6sI
παρατηρήστε στο βίντεο, υπάρχει το σήμα oneworld δεξιά της εισόδου ;;;
 
AirNamibia":3vohc7l6 said:
[/color][/b]
Την 8 Ιουλίου είχαμε μία εξωτική παραλαβή Β787-8 στην Air Tanzania
Που υποτίθεται το δρομολογεί στο TC110 DAR-MWZ 12:30-14:15 6,7,1
Αλλά δεν βρίσκεις διαθέσιμες θέσεις ;;;;??:::
Λέτε να επανεκκινήσει το LHR ή θα πάει για PEK;;;???

https://www.youtube.com/watch?v=vf3vDN2q6sI
παρατηρήστε στο βίντεο, υπάρχει το σήμα oneworld δεξιά της εισόδου ;;;


Το βιντεο που παραθετεις ειναι ασχετο.
Πρωτον αυτο το αεροπλανο δεν ειναι της Air Tanzania, εχει σκουρες αντι ανοιχτο γαλαζιο θεσεις και η σημανση ειναι μονο στα αγγλικα.
Δευτερον, αυτο ΔΕΝ ειναι ειναι 787 γιατι ειναι narrow body (ελεος)
Τριτον το βιντεο λεει οτι ειναι 787-7. Ειναι δικο τους μοντελο αυτο μαλλον. :wall: :wall:
 
Το βίντεο σε πείραξε που είναι άσχετο;
Το ότι ένα Β787 παραδίδεται σε μια αεροπορική εταιρεία που έχει φαλιρίσει 2-3 φορές, που υποτίθεται το έχει και κάνει δρομολόγια εσωτερικού μόνο 3 μέρες την εβδομάδα, αλλά δεν πουλά θέσεις …?
Είναι μόνο για πτήσεις του Προέδρου της χώρας;
Μα και πτήση εξοικείωσης να είναι, :idea: δεν έχει σχέδιο να αρχίσει δρομολόγιο εξωτερικού;
Λένε ότι θα ξεκινήσει DAR-BOM αλλά πότε;
Είχαν ανακοινώσει Σεπτέμβριο 2018 αλλά ακόμη ΔΕΝ μπορείς να κλείσεις θέσεις ούτε για του χρόνου.
Λένε ότι θα πετάνε DAR-LHR αλλά πότε; :?: Tο 1995-2000 πετούσε το δρομολόγιο DAR-EBB-LHR η Alliance Air.
 
Ειπες για το σημα της one world στην εισοδο, και αναφερεσαι σε ενα βιντεο που λεει οτι ειναι το 787-7 της Τανζανια. Σου επεσημανα απλα οτι το αεροπλανο ειναι ειναι 737, αγνωστης εταιρειας, κατα πασα πιθανοτητα της American.

Αυτο ειπα απλα.
 
Παραγγελία από την Globalia μητρική εταιρεία της AirEuropa για 17 Β787-9 με παραδόσεις 5 εντός του 2019 και 12 για 2020/21 με αυτά θα αντικατασταθούν τα 10 Α330-200 και 2 Α330-300 που έχουν.

https://newsroom.aviator.aero/air-europ ... eamliners/

Η LH ξεκίνησε διαδικασία αντικατάστασης (θα τα στείλει στη Eurowing :?: ) των 15 Α340-300 και 17 Α340-600 και ζητά προσφορές από την Airbus για Α350 (έχει 11 και περιμένει 14) και Boeing για Β787.
Σε μερικούς μήνες η συνέχεια……
 
Το Β787-9 που παρέλαβε η Juneyao ξεκινά δρομολόγια
PVG-HEL HO1607 00:55-06:20 D
Έχουν 3 B787 και Υπάρχουν σχέδια να ξεκινήσει και το PVG-XIY-CAI.

Ο επόμενος παραλήπτης η WestJet θα ξεκινήσει από 20 Φεβ – 27 Απριλίου το Calgary-Toronto και στις 26 Οκτωβρίου Calgary – Gatwick με το δεύτερο Β787-9 που παρέλαβε αυτό τον μήνα θα ξεκινήσει στις 17 Μαΐου το YYC-CDG και καθώς θα παραλαμβάνει α/φ στις 3 Ιουνίου ξεκινά το YYC-DUB.
To B787 WestJet μεταφέρει 320 επιβάτες σε διάταξη 16 διακεκριμένη (1-2-1) 28 Premium Economy (2-3-2) 244 οικονομικής.

Τον Μάρτιο θα παραλάβει ο επόμενος πελάτης του Β787-9 η Egyptair που μάλλον θα το δρομολογήσει στο CAI-YYZ στις 3 Οκτωβρίου 2019 δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες για την διάταξη του α/φ μάλλον θα έχει 30 business θέσεις (1-2-1) και 279 οικονομικής.

Τώρα αν κάποιος από την Ελλάδα πάρει την MS750 και την MS995 για να πάει στο Τορόντο θα έχει 5 ώρες αναμονή στο Κάιρο από κόστος εισιτηρίου είναι ανταγωνιστικό από εξυπηρέτηση δεν ξέρω αν είναι ανταγωνιστική. Το κόστος εισιτηρίου Business ΑΤΗ-CAI-YYZ με επιστροφή είναι από €1.600 αλλά νομίζω δεν σερβίρουν αλκοόλ.
 
4ος πελάτης με Β787-10. ΑΝΑ παρέλαβε το πρώτο της α/φ από 3 που έχει παραγγείλει. Από 1 Ιουλίου θα κάνει το NRT-BKK.

Συνολικά B787-10 έχουν παραδοθεί 23 ενώ οι παραγγελίες είναι για 173 α/φ.
Συνολικά B787-9 έχουν παραδοθεί 422 ενώ οι παραγγελίες είναι για 804 α/φ.
Συνολικά B787-8 έχουν παραδοθεί 360 ενώ οι παραγγελίες είναι για 444 α/φ.
 
διαβάζω μία ανακοίνωση της scoot στις 11 Απριλίου 2019

"The European Union Aviation Safety Agency (EASA) has published a Airworthiness Directive (AD) relating to Rolls-Royce Trent 1000 TEN engines that power Boeing 787s...."

https://www.flyscoot.com/en/announcemen ... -directive

ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι έχει συμβεί;
 
Top