Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Εκτιμώ ότι οι σωστότερες και ουσιαστικότερες αντικειμενικά τοποθετήσεις είναι των παραπάνω μελών κ.κ z_pilot και skyboy.
Tο όνειρο και ο στόχος ενός ολοκληρωμένου επαγγελματία πιλότου είναι η ομαλή του επαγγελματική εξέλιξη και σταδιοδρομία με ο, τι αυτό σημαίνει και όχι να γίνει FI/πιστόνι, δηλαδή με άλλα λόγια ένας μόνιμος Λοχίας/επιλοχίας βασικής εκπαίδευσης, αγκομαχώντας οιονεί πότε θα γίνει Ανθυπασπιστής για να συνταξιοδοτηθεί ίσως ως Ανθυπολοχαγός.
 
Σαν πρόγραμμα οταν το ειχα δει ,ειχα καπως ενθουσιαστεί .Περισσοτερο για την ηλικια μου που ειμαι 39 και ειπα να μια ευκαιρια να εισαι κοντα στο ονειρο σου ακομα και ετσι.Οι οροι-ρητρα κτλ ομως περισσοτερο τρομοκρατουν παρα με εκαναν να χαρω.Επομενως ακομα και σε αυτη την ηλικια προτιμω να τελειωσω μια σχολη και με αρκετη τύχη να μπω σε καποια εταιρεία παρα αυτο. :(
 
1) 3.000 ευρώ το μήνα στην AEGEAN? Συγγνώμη αλλά με όσους μίλησα στα 4-5 χρόνια που ήταν στην εταιρία πάνω από 2.200 max δεν παίζει να πάρεις. 3.000-3.500 παίρνουν οι κυβερνήτες.
2) Η εκπαίδευση απέχει πολύ από τα 50.000 ευρώ. Ακόμη και στην global, μέχρι και η αρχική τιμή είναι κάπου στα 55 αν δεν απατώμαι χωρίς διαμονες κλπ.
3) σίγουρα είναι καλύτερα κάποιος να μπει σε integrated Και μετά σε εταιρία. Δεν παύει όμως το πρόγραμμα να είναι μια μεγάλη βοήθεια σε αυτούς που δεν μπορούν να διαθέσουν 60 και 70 και 80 και 90 χιλιάρικα. (Μην ξεχνάτε type rating κλπ. Η κράτηση από μισθό δεν παύει να είναι πληρωμή!)
4) και η Egnatia σαν Egnatia δεν μπορεί να βάλει άτομα που ουσιαστικά δεν θα πληρώσουν σχεδόν τίποτα σε σχέση με άλλους, και μετά να τάξει 3.000 και 4.000 ευρώ.
5) Βλέπω τα πράγματα σφαιρικά. Δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέτε (άποψή μου).

Τέλος πάντων εν μέρη καταλαβαίνω την δυσαρέσκειά. Ωστόσο ξαναλεω δεν παύει να είναι μια τεράστια βοήθεια σε κάποιον που δεν μπορεί να διαθέσει αυτό το ποσό, και ένα ρισκο για την σχολή.

Για τα εργασιακά της Egnatia, αρμόδιοι να σχολιάσουν και θα κρίνουν είναι μόνο οι εργαζόμενοι της. Για αυτό λοιπόν δεν μπορώ να πω και κάτι. Απλά βασίζομαι ότι και στο tour που έκανα σε ελληνικές σχολές, στην Egnatia γνώρισα μέχρι και άτομα που ενώ μένουν Αθήνα, πηγαινοέρχονται κάθε εβδομάδα. Δεν θα το έκαναν (Φαντάζομαι) αν δεν ήταν ικανοποιημένοι.
 
3.000 και 4.000 στην Aegean. Επαναλαμβάνω ΜΕΙΚΤΑ! Τώρα χοντρά- χοντρά ένας εργαζόμενος με 3000+ μεικτά μετά από φορολογία κ Εφκα του μένουν 2 καθαρά. Βγάλε και 300 που κρατάνε για την αποπληρωμή του type rating= 1700 καθαρά.
Άρα νομίζω ότι στο οικονομικό συμφωνούμε. Ανέφερα τα χρήματα σε μεικτά γιατί άκουσα για την Εγνατία ότι τα 1000 είναι επίσης μεικτά.
Πηγαίνοντας στη γκλομπαλ βγάζει κάποιος με 55 χιλιάρικα cpl/me/ir/mcc και επειδή μπορεί να είναι 40αρης και δε τον περνούν στις airline βγάζει με λιγότερο από 10 ένα FI Rating. Σύνολο 65 χιλιάρικα. Νομίζω δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρει μια δουλειά σαν εκπαιδευτής σε κάποια σχολή και παράλληλα να ψάχνεται και στις airline όσο βάζει τις ώρες του στο πιστόνι.
Στην Εγνατία για τα ίδια πτυχία θα θέλει τα 81 που λέγαμε + 15 αν πάει σε μια φθηνή σχολή η + 30 αν τα κάνει στην Εγνατία. Του βγαίνει δλδ 30 με 45 χιλιάρικα παραπάνω για να κερδίσει τι? Μια εξασφαλισμένη δουλειά σαν flight instructor?
Γι αυτό προανέφερα ότι θέλει να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
 
alexchar":mzj5e7gq said:
Μπείτε στον κόπο να επικοινωνήσετε με άτομα που είναι ήδη στο πρόγραμμα, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Τα παιδιά ακολουθούν διαφορετικό πρόγραμμα, πετανε με συγκεκριμένους instructors κλπ
Όσο για το θέμα του μισθολογικού, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ας πούμε είναι εντάξει να δίνεις 81.000 (να βγαίνεις με 250hrs) και να δουλεύεις π.χ. aegean με 1600, και όχι να δίνεις 8.000 (να βγαίνεις ίσως και με 1000 ώρες FI) και να δουλεύεις με 1.000-1.500 ευρώ το μήνα στην Εγνατία. Πληρώνουν ουσιαστικά το 1/6-1/8 της εκπαίδευσης, ανάλογα την σχολή.
Κάποτε πρέπει αυτή η στάση προς το σχολή να σταματήσει και να πάρει περισσότερο ρεαλιστικές διαστάσεις.
Από ότι διάβασα οι ετήσιες μικτές αποδοχές ξεκινούν από 12000 και φτάνουν κλιμακωτά έως τα 18000 τον 6o χρόνο. Αυτό αντιστοιχεί σε καθαρά περίπου 700 τον πρώτο χρόνο έως 1000 τον τελευταίο. Αυτό εγώ το λέω χαρτζιλίκι. Ουσιαστικά πληρώνεις 80 χιλιάρικα μόνο για cpl+FI όταν σε μια άλλη σχολή με 50-55 χιλιάδες κάνεις full integrated και αν θες και το FI άλλα 10 χιλιάρικα οπότε και πάλι σου περισσεύουν καμιά 15 χιλιάρικα. Και φυσικά έχεις και ME/IR/MCC και μπορείς να δουλέψεις όπου θέλεις.
Η στάση αυτή προς την egnatia οφείλεται στην υπεροψία που έχουν και στα εξωφρενικά ποσά που ζητάνε. Κάποτε ζητούσαν 50 χιλιάρικα και τώρα 80. Γιατί; Γιατί τους παίρνει να ζητάνε ότι θέλουν με τους μαθητές που έχουν/φέρνουν εξ' Ανατολών.

alexchar":mzj5e7gq said:
2)Η εκπαίδευση απέχει πολύ από τα 50.000 ευρώ. Ακόμη και στην global, μέχρι και η αρχική τιμή είναι κάπου στα 55 αν δεν απατώμαι χωρίς διαμονες κλπ.
3) σίγουρα είναι καλύτερα κάποιος να μπει σε integrated Και μετά σε εταιρία. Δεν παύει όμως το πρόγραμμα να είναι μια μεγάλη βοήθεια σε αυτούς που δεν μπορούν να διαθέσουν 60 και 70 και 80 και 90 χιλιάρικα. (Μην ξεχνάτε type rating κλπ. Η κράτηση από μισθό δεν παύει να είναι πληρωμή!)
4) και η Egnatia σαν Egnatia δεν μπορεί να βάλει άτομα που ουσιαστικά δεν θα πληρώσουν σχεδόν τίποτα σε σχέση με άλλους, και μετά να τάξει 3.000 και 4.000 ευρώ.
2)Το κόστος του integrated στη global ήταν μέχρι πρόσφατα στα 51 καθαρά (όλα μέσα), πλέον είναι στα 55. Η egnatia ζητάει 80.
Γιατί έτσι μας αρέσει που έλεγε και μια διαφήμιση.. Ενημερωτικά 80 περίπου ζητάει και η SAA!
3) "Η κράτηση από μισθό δεν παύει να είναι πληρωμή". Σωστό. Άρα τα 80 χιλιάρικα στην egnatia θα τα (χρυσο)πληρώσεις. Η διαφορά με την aegean είναι ότι οι ώρες που θα βάλεις εκεί είναι χρήσιμες, θα σου ανοίξουν πόρτες ενώ οι SE ώρες στα diamond της egnatia σου είναι πρακτικά άχρηστες.
4) Το θέμα δεν είναι να μη πληρώσεις τίποτα, αλλά το να δώσεις 80 χιλιάδες για cpl και FI είναι σκέτη κοροϊδία.
 
Ανεξαρτητως ηλικιας αν μπορεσεις να βγεις με CPL, ME IR και MCC, θα βρεις δουλεια ακομα και 45 να εισαι. Η αγορα αυτη τη στιγμη ψαχνει απελπισμενα. Ακομα και modular να το κανεις. Τσαμπα δε θα το βρεις πουθενα. Το ποσο ειναι τεραστιο και τοσο θα παραμεινει. Γι αυτο και υπαρχει τοση ζητηση στην αγορα εν μερει. Γιατι δεν βγαινουν πλεον οι αριθμοι χειριστων που εβγαιναν λογω του κοστους.

Ειμαι σε σχολη στο εξωτερικο και απ οσα βλεπω στη σχολη WOW air, flybe, ryanair, easyjet, wizz air, turkish, volotea ερχονται και ζητανε ατομα με CPL ME IR MCC με 200 ωρες και τους παιρνουν αμεσως.

Οι μισθοι δεν ειναι πολυ παραπανω απο της Aegean, -εκτος της Ryan, και στις περισσοτερες πρεπει να πληρωσεις και το type rating, η εzy ζηταει 38.000 λιρες αγλλιας για το type rating. Volotea, turkish, Wow, ζητανε γυρω στα 25 χιλιαρικα. Και παιρνεις 2-2.5 χιλιαρικα καθαρα πρωτο μισθο το πολυ. (Με αλλα κοστη διαμονης και διαβιωσης στο εξωτερικο)

H BA πληρωνει 22k το χρονο σε low timers. Ακομα λιγοτερα απο την Aegean δλδ. Προφανως ανεβαινει μετα, οπως ανεβαινει και παντου. Απλα ας μην κοιταμε τοσο τον πρωτο μισθο οσο το βαλεις το ποδι σου στην βιομηχανια. Γιατι απαξ και χτυπησει 500 ωρες σε πανω απο 25 τονους εχεις ολη την αγορα στα ποδια σου.

Ταπεινη μου γνωμη, το να εισαι FI μετα τα 80 που θα σκασεις δεν ειναι και η εξυπνοτερη επιλογη. Πολλες εταιρεις δεν προσλαμβανουν πρωην FI γιατι θεωρουν οτι εχουν κακα habbits απο το πολυ VFR flying με μαθητες, και ειναι και αδυναμοι στο MCC. Αν το βλεπεις σαν καριερα να πετας χαλαρα στην Καβαλα χωρις πολλα αγχη τοτε οκ.

Αν κοιτας πιο μακρια θα ελεγα οτι δεν ειναι το ιδανικο.
 
Καλησπερα παιδια.Εν τελει υπαρχει καποιος που να γνωριζει επακριβως τι ακριβως διπλομα ειναι αυτο που σου δινει η ΕΓΝΑΤΙΑ? και με αυτο που σου δινει, μπορεις μετα να συνεχισεις και να κανεις καριερα σαν airliner?Ή ειναι απλα ονειρο απατηλο?και πρεπει να σκασεις και αλλα χρηματα,εκτος απο το 80.000 που θα δωσεις?
Ευχαριστω.
 
@stefanostsk

Φιλικά και μόνο, για να γίνεις ''airliner'' χρειάζεται βασική ορθογραφία. :wall:

Περισσότερες πληροφορίες για την Egnatia Aviation μπορείς να βρεις σίγουρα στο site της αλλά και στο internet.

Το συγκεκριμένο επάγγελμα χρειάζεται αγάπη και πάθος για να το ακολουθήσεις . Προφανώς και έχει ένα μεγάλο κόστος . . . .

Εγώ θα σου πρότεινα flight simulator X (φθηνότερο και σίγουρα ασφαλές για όλους εμάς :twisted: )
 
Greg.CHQ":2n0imov4 said:
Φιλικά και μόνο, για να γίνεις ''airliner'' χρειάζεται βασική ορθογραφία.

Φιλικα και μονο
Προφανως και δεν καταλαβες την ερωτηση μου.
Σαφως και δεν βρισκονται στο ιντερνετ αυτα που ρωτησα.
 
Αν αναφέρεσαι στο πρόγραμμα της εγνατία που σου δίνει θέση εκπαιδευτή αναφέρεται και πιο πάνω ότι τα πτυχία που παίρνεις είναι CPL/FI. Αυτά τα πτυχία σου δίνουν τη δυνατότητα να εργαστείς ως εκπαιδευτής σε μονοκινητήρια αεροπλάνα και τίποτε άλλο. Για να εργαστείς σε airline πρέπει να βγάλεις και τα ME/IR/MCC που θα σου κοστίσουν καμιά 20 χιλιάδες το λιγότερο.
Αν αναφέρεσαι στο κανονικό integrated πρόγραμμα της εγνατία τότε ναι μπορείς να εργαστείς ως airliner αλλά μπορείς να το κάνεις και σε άλλη σχολή πολύ φτηνότερα.
 
Top