Cobalt Air

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με τα τσαρούχια φαίνεται να έμπαινε μέσα η Cobalt.

Η προδιαγεγραμμένη κατάρρευση
Οι οικονομικοί λόγοι αλλά και το φιλόδοξο επιχειρηματικό πλάνο φαίνεται να οδήγησαν στο κλείσιμο της εταιρείας, η οποία ήρθε με σκοπό να καλύψει το κενό που άφησαν οι Κυπριακές Αερογραμμές.

Σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, οι ζημιές της εταιρείας τόσο για το 2016 όσο και για το 2017 έφταναν τα €30 εκατ., ενώ παρόμοιες ήταν οι εκτιμήσεις για ζημιές και για το 2018. Τα οικονομικά δεδομένα της εταιρείας, η οποία διατηρείτο στον αναπνευστήρα το τελευταίο διάστημα, δεν της επέτρεπαν να συνεχίσει τη λειτουργία της, ενώ το πολυαναμενόμενο deal με ενδιαφερόμενους επενδυτές δεν ήρθε ποτέ.
https://inbusinessnews.reporter.com.cy/ ... a-i-cobalt
 
Όταν χαρακτήρισα την Α3 αρπακτικό, κάποιος με σχολίασε.
Τώρα όμως συνειδητοποιούν οι Κύπριοι, ποιο είναι το μέλλον τους. :shock:
Όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε ποδοπατούν, όπως συμβαίνει συνήθως σε δρομολόγια εσωτερικού (σε οποιαδήποτε χώρα)

<Όπως αναφέρει ο Σύνδεσμος, «οι τιμές των εισιτηρίων προς την Ελλάδα, όχι μόνο δεν σταθεροποιήθηκαν όπως υπόσχονταν κυβερνητικοί αρμόδιοι, αλλά αντίθετα εκτοξεύθηκαν στα ύψη. Είναι αδιανόητο αυτή τη στιγμή η τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου από Κύπρο προς Ελλάδα να ξεπερνά κατά μέσο όρο τα €300». :(

http://www.philenews.com/oikonomia/kypr ... -eisitiria

:?: και στο χειρότερο, Ν’ αρχίσει ο κόσμος να ταξιδεύει από το παράνομο αεροδρόμιο της κατεχόμενης Τύμπου μέσω IST :?:
 
AirNamibia":1h8fu5q4 said:
Όταν χαρακτήρισα την Α3 αρπακτικό, κάποιος με σχολίασε.
Οι εμμονές είναι πάντα κουραστικές για τους άλλους, ακόμα και μέσα σε ένα φόρουμ...
Πάλι τα ίδια με το viewtopic.php?f=14&t=5047&p=199031#p199031


Επί του παρόντος παρατηρώ το εξής: το παραπάνω άρθρο λέει "με τις τιμές να φτάνουν πάνω από €300 ανά πτήση" και παρακάτω "Είναι αδιανόητο αυτή τη στιγμή η τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου από Κύπρο προς Ελλάδα να ξεπερνά κατά μέσο όρο τα €300".

Τελικά τι εννοούν; Ότι τα εισιτήρια φτάνουν ως και 300 ευρώ ανά πτήση (μάλλον φυσιολογικό αν κλείσεις πχ last minute σε business class) ή η τιμή τους είναι 300€ μέσο όρο; Έχει τεράστια διαφορά το ένα με το άλλο.

Εγώ πάντως στην Α3 (μιας και έγινε λόγος) βλέπω μεν κάτι 200άρια αλλά για τις επόμενες 4-5 μέρες αλλά από εκεί και πέρα βλέπω συνεχώς 39, 48 και 58€. Τώρα που βασίζεται το άρθρο δεν ξέρω...
 
Αληθέυει η είδηση ότι τα δύο αεροσκάφη που ανήκουν στην GECAS, έχουν περικυκλωθεί απο οχήματα ώστε να μην μπορούν να απομακρυνθούν;
 
Ποιος ο λόγος που γίνεται αυτό;
Δεν είναι περιουσία της CO, και να χρωστά η CO στο αεροδρόμιο ή σε άλλη Κυπριακή εταιρεία, μπορούν να τα πάρουν από τις εταιρείες ενοικίασης α/φ; :?:
εκτός εάν η Cobaltair Ltd είχε δώσει χρηματικές εγγυήσεις πού τώρα φοβούνται οι Κύπριοι ότι θα χαθούν …κατευθυνθούν ...στους πρώην μετόχους ?..;..
 
Κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με ένα αεροσκάφος της Airberlin στην Ισλανδία
 
Μετά την αναστολή ανάκλησης της άδειας της Cobalt φαίνεται η εταιρεία να έχει μια "δεύτερη" ευκαιρία. Αλλά ακόμα και να επαναλειτουργήσει, θα χρειαστεί πάρα πολλή δουλειά για να ξαναποκτήσει την εμπισοσύνη του επιβατικού κοινού, αφού κάτι παρόμοιο έχει ξαναγίνει στους πρώτους μήνες λειτουργίας τους, που πολλές πτήσεις είχαν πολύωρες καθυστερήσεις με ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών. Παρ΄όλα αυτά εύχομαι να ξαναδούμε αυτό το όμορφο livery στον αέρα και γιατί οχι και στα 330 που μας υποσχέθηκαν.
 
@andreas-cyprus, Αρκετά αισιόδοξο σε βρίσκω αλλά η αγορά δύσκολα θα την δεχτεί πίσω . . . .

- Ο ανταγωνισμός σιγά σιγά σε διάφορα δρομολόγια προσπαθεί να καλύψει το κενό,
- Ένα μέρος του προσωπικού της Cobalt (από στελέχη έως και πληρώματα) έχει βρει το δρόμο του σε άλλες εταιρείες.

. . . . αν αυτό πότε γίνει , η επαναλειτουργία της εταιρείας θα έχει απέναντι της :
:arrow: το δύσπιστο επιβατικό κοινό,
:arrow: καθώς και την αδυναμία σύστασης της αρχικής ''ομάδας'' λειτουργίας (staff).

Προσωπικά πιστεύω ότι κάποια άλλη επωνυμία θα κάνει την εμφάνιση της
 
Κύριοι κάτι δεν πάει καλά εδώ ή κάποιος δεν ενημερώνει σωστά. Ποιος άραγε αφαίρεσε την Άδεια από την Εταιρεία? Νομίζω ότι η απόφαση της αναστολής των πτήσεων ανήκει στην ίδια την εταιρεία λόγω έλλειψης ρευστού. Κανένα Δικαστήριο δεν μπορεί να επιβάλει το άνοιγμα κάποιας εταιρείας. όσον αφορά τα slots αυτά θα πάρουν τον δρόμο τους. Αν τώρα ή όποτε η εταιρεία βρει το απαραίτητο Κεφάλαιο ή τους επενδυτές, είναι στην κρίση της να ακολουθήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την επανέκδοση της Άδειας. Παράλληλα θα πρέπει να βρει α/φη (και ποιος θα της δώσει?), προσωπικό (και ποιος θα πάει?), επιβατικό κοινό (και ποιος έχει εμπιστοσύνη?) και με άλλη ονομασία φυσικά, διότι αυτό το όνομα είναι καμένο στην αγορά. Υπάρχει επίσης και άλλο καμένο όνομα εταιρείας στην Κύπρο καθώς επίσης με καμένο όνομα προσπαθούν κάποιοι επενδυτές να ανοίξουν εταιρεία και στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια.
 
Top