Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
P&W....θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος.... :rolleyes:
 
Βγάζουν προβλήματα οι συγκεκριμένοι σε σχέση με τους LEAP. Ψάξτε και δειτε τι εχει παθει η Lufthansa και η Indigo, για παράδειγμα. Τωρα, σιγουρα η παραγγελία εγινε εν γνώςη όλων αυτών, οποτε ισως τα προβλήματα εχουν ξεπεραστεί.
 
Και οι κινητήρες LEAP έχουν βγάλει προβλήματα, απλά έχουν καταφέρει, προς το παρόν τουλάχιστον, να μην πάρει έκταση το θέμα, εφόσον δεν υπήρξαν και τόσο μεγάλες καθυστερήσεις στην παραγωγή.

Δεν είναι σπάνιο να βγάζουν προβλήματα καινούριοι κινητήρες. Aλλο παράδειγμα είναι οι Trent 1000 στα 787, που εμφάνισαν πρόσφατα το πρόβλημα μετά από αρκετά χρονια λειτουργίας.

Πιστεύω οι GTF είναι καλή επιλογή για την Aegean και μέχρι να παραλάβει τα neo θα έχουν ξεπεραστεί τα προβλήματα έτσι κι αλλιώς..
 
Επειδή ψάχνω και δεν βρίσκω, από ποτέ μέχρι πότε είναι οι παραδόσεις?
 
Alex-LGSA":1fdn246g said:
Δεν είναι σπάνιο να βγάζουν προβλήματα καινούριοι κινητήρες. Aλλο παράδειγμα είναι οι Trent 1000 στα 787, που εμφάνισαν πρόσφατα το πρόβλημα μετά από αρκετά χρονια λειτουργίας.

Όλοι οι νέοι κινητήρες βγάζουν προβλήματα.
Είναι όμως γνωστή στην πιάτσα η μακρόχρονη "παράδοση" της P&W να ΜΗΝ τα λύνει, και να δουλεύει ψιλό γαζί τους πελάτες.
Ίδωμεν...
 
Το SX-DGF (A319) έχει βγει εκτός από χτες το βράδυ μετά την πτήση ATH-AXD. Πήγε το SX-DGJ για να κάνει την πτήση επιστροφής, η οποία είχε τελικά καθυστέρηση 2 ώρες και 20 λεπτά. Σύμφωνα με τοπική ιστοσελίδα, υπήρξε πρόβλημα με τον ένα κινητήρα λίγο πριν την απογείωση για την πτήση της επιστροφής. Λογικά το αεροσκάφος είναι ακόμα στην AXD.
 
Καλησπέρα!
Τελικά το dgf θα μείνει για αρκετό καιρό πεταμένο στο αεροδρόμιο της αλεξανδρούπολης; Τόσο σοβαρή βλάβη τους έχει βγάλει και είναι 5 μέρες σταθμευμένο ή δεν το χρειάζονται πλέον στο πτητικό τους πρόγραμμα και το παράτησαν για χαμηλή χρέωση στάθμευσης; Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει!!
 
Επέστρεψε Αθήνα σήμερα το DGF.
 
Top