Ryanair mid-air near miss

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.592
Likes
2.771
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
2 737 της Ryanair φαίνεται να πλησίασαν αρκετά κοντά, για τα αεροπορικά δεδομένα, εν πτήση πάνω από την Παμπλόνα στην Ισπανία. Συγκεκριμένα πλησίασαν στα 400 πόδια κάθετα και 2,5 μίλια οριζόντια.

Φυσικά χτύπησε έγκαιρα το TCAS και άλλαξαν πορεία τελευταία στιγμή αλλά εγκαίρως.

https://www.dailystar.co.uk/news/world- ... -emergency
 
Πριν γινει red και χτυπησει το TCAS θα ηταν yellow alert για περιπου 30 δευτερολεπτα. Κανεις δεν το ειδε;
 
Κίτρινο είναι το Traffic advisory.

Μήπως δεν χτύπησε το RA, αλλά μόνο το TA ?

Δεν γνωρίζω, με επιφύλαξη το λέω, απλά γιατί τα media δεν νομίζω ότι ξέρουν την διαφορά.
 
Θεωροντας δεδομενο οτι τα 737-8 εχουν mode S transponder, σιγουρα θα χτυπησε TA πρωτα ("Traffic 11 o'clock same height 4 miles"). Αλλα αν ηταν οντως 2.5 μιλια μακρια και 400 ποδια αποσταση καθετα, ηταν σιγουρα Resolution Advisory (RA).
 
Εδω υπαρχει μια πιο ακριβης (και αξιοπιστη) περιγραφη.
http://avherald.com/h?article=4bf6934b&opt=0

Το Traffic Advisory (T.A.) θα ηταν πορτοκαλι για περιπου 13 δευτερολεπτα πριν αλλαξει σε Resolution Advisory (R.A.), ομως στο Τ.Α. δεν εχεις δικαιωμα (συνηθως ουτε κ λογο) να αντιδρασεις εως οτου μετατραπει σε R.A.
Οι χρονοι T.A. κ R.A. δεν ειναι απολυτοι, εξαρταται απο διαφορες παραμετρους.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    77 KB · Προβολές: 1.741
Top