Aegean marketing

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: #A3Geek - Pilot for a day !!!

Δυστυχώς, όπως διαπίστωσα κάνοντας την αίτηση, είναι μόνο για ενήλικες :cry:
 
Re: #A3Geek - Pilot for a day !!!

Χθες ακουσα και μια πολυ εξυπνη ραδιοφωνικη διαφημιση για το event. Αυτα ειναι!
 
Nεα καμπάνια από την Aegean,

Aegean YourWay

Τώρα στην AEGEAN, σχεδιάζουμε μαζί πώς θα είναι το ταξίδι από αύριο.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: https://el.aegeanair.com/aegeanyourway/
 
Να φαντάστω ότι κάποιοι απ αυτούς θα είναι νέοι προορισμοί? Δεν εντυπωσιάζομαι με κανέναν τους. Αντίθετα εκπλήσσομαι που δεν πετάει ήδη στο Οσλο..
 
dtrach":32joj1gp said:
Να φαντάστω ότι κάποιοι απ αυτούς θα είναι νέοι προορισμοί? Δεν εντυπωσιάζομαι με κανέναν τους. Αντίθετα εκπλήσσομαι που δεν πετάει ήδη στο Οσλο..

Όντως ο κόσμος θα επιλέξει έναν από τους νέους προορισμούς της. Μου κάνει εντύπωση που μπορείς να ψηφίσεις μόνο Όσλο, Γλασκώβη, Νυρεμβέργη, Ρεν, Λειψία και Μπερμινγχαμ ενώ άμα πατήσεις στο διάβασε περισσότερα λέει για Καζαμπλάνκα. Εκτός αν το έχουν δεδομένο οτι θα πετάξουν για Καζαμπλάνκα. Γνωρίζει κανείς κάτι;;
 

Attachments

  • Screenshot at Νοε 02 15-21-29.png
    Screenshot at Νοε 02 15-21-29.png
    207,6 KB · Προβολές: 4.331
Εν τω μεταξύ, Όσλο και Birmingham πέταγαν μέχρι πρόσφατα και τα έκοψαν. Τώρα δηλαδή θα ψηφίσει ο κόσμος και ξαφνικά θα αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα των γραμμών;
 
Ίσως και να κόπηκαν σαν "θυσία" αν είχε παρουσιαστεί μια καλύτερη ευκαιρία τότε που δεν ήθελαν να χάσουν, και τώρα απλά είτε πραγματικά δυσκολεύονται να διαλέξουν, είτε θέλουν να παρουσιάσουν ακόμα πιο προσιτή εικόνα. Πάντως το Όσλο το θεωρώ πιο πιθανό, και γιατί είναι πρώτο στην λίστα, αλλά και γιατί το αναφέρουν και στην διαφήμιση, το "σπρώχνουν" υποσυνείδητα.
 
Ειλικρινά, υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι η Αιγαίου θα κάνει ένα promo campaign για να επιλέξει το κοινό τον επόμενο σταθμό του δικτύου της; Αυτά λαμβάνονται βάσει στατιστικών και συμφωνιών με TO's. Αν θέλει η Αιγαίου να κάνει κάτι το ουσιαστικό, ας μας ρωτήσει πρώτα αν αντέχει ένας άνθρωπος 1,80 να ταξιδέψει στο Δουβλίνο στα καθίσματα-σιδερώστρες, ή πόσο πραγματικά θεωρούμε χρήσιμα τα άρθρα του Blue για τα 10 πιο hip εστιατόρια με acid jazz στο Κάιρο ή 5 μέρη στα Τίρανα για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη και πολλά λεφτά για ξόδεμα.

Εγώ μπορώ να ζητάω χρυσή κάρτα με 10.000 μίλια, 37" seat pitch, 2 δωρεάν αποσκευές σε κάθε πτήση και ντουζιέρες στο lounge της Θεσσαλονίκης. Θα με ακούσουν; Ίσως ναι. Θα το κάνουν; Μάλλον όχι...

Οι αποφάσεις έχουν ληφθεί. Χαλαρώστε και απολαύστε το ταξίδι και την ψευδαίσθηση, ότι σας ακούν και υπολογίζουν την γνώμη σας. Όλα τα άλλα είναι «κουβέντα να γίνεται».
 
Έχω την άποψη ότι η εταιρία διαχρονικά υπολείπεται ανάλογης νοοτροπίας, ίσως και στελέχωσης, συγκριτικά με άλλες ιδίου μεγέθους εταιρίες αλλά και με μικρότερες και ή υποδεέστερες ευρωπαϊκές εταιρίες κι όχι μόνο, σε ο, τι αφορά την ορθότερη και προσήκουσα Διαχείριση Δραστηριοτήτων όπως αυτές των planning/promo campaigns //marketing / advertising κ.α
Με αφορμή τις παραπάνω συνολικά εύστοχες παρατηρήσεις του κ. aakunz , με τις οποίες συμφωνώ απολύτως, επιθυμώ επίσης να επισημάνω δύο ακόμα ζητήματα σημαντικών παραλείψεων ( εκτιμώ εντός θέματος επικεφαλίδας/topic )
Το πρώτο ζήτημα αφορά την ένστολη εμφάνιση των πληρωμάτων cockpit, σχετικά με τις απαράδεκτες και ανέλεγκτες παραλήψεις από πλευράς εταιρίας, που αφορούν τη Στολή/Uniform &dress code, λόγω επιπολαιότητας και κακής νοοτροπίας, η οποία παρατηρείται έντονα κατά τα τελευταία χρόνια και ατυχώς μετεφέρθη επίσης και στην ΟΑir ( σε αντίθεση με την πΟΑ, η οποία τουλάχιστον τόσο στο συγκεκριμένο πρώτο ζήτημα, όσο και στο παρακάτω δεύτερο ζήτημα που αναφέρω, ήταν διαχρονικά άψογη και ασυναγώνιστη! )
Είναι επιεικώς απαράδεκτο και δεν αρμόζει σε μια σοβαρή εταιρία, μέλους διεθνούς Συμμαχίας, τα πληρώματα cockpit, σε απόλυτη αντίθεση με αυτά της άψογης και ομοιόμορφης εμφάνισης των πληρώματων cabin, όταν κυκλοφορούν εν υπηρεσία σε Δημόσιους χώρους ( α/δ, ξενοδοχεία, πόλεις /χώρες κλπ ) να υπολείπονται όχι μόνο συγκρινόμενα με τους συναδέλφους των άλλων εταιριών/χωρών, αλλά και μεταξύ των, σχετικά με την ανομοιόμορφη εικόνα ένδυσης/υπόδησης που φέρουν αρκετοί εξ αυτών, ενίοτε δε κάποιοι και “χύμα” κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ κανείς και ποτέ δεν φέρει πηλίκιο, εκτός ίσως σπανίως / μόνο σε εορταστικές περιπτώσεις/, αλλά και σε αυτές λανθασμένα, αφού δεν φέρουν τα ανάλογα διακριτικά αναγνώρισης Κ1+Κ2 - κλάρες- αφού αποτελεί αναπόσπαστο μέρος ένδυσης όλων των ένστολων ( υποθέτω και βάσει των κανονισμών ΥΠΑ κλπ), διότι πέραν της αισθητικής, προσδίδει αφενός επαγγελματισμό, κύρος και ασφάλεια στους ταξιδιώτες, και αφετέρου στοιχείο αναγνώρισης εταιρίας/ χώρας προέλευσης,.
Σε άλλες εταιρίες/χώρες, π.χ του Κατάρ, αν τύχει εξ αμελείας κάποιο μέλος/ εργαζόμενος να συμβεί κάτι παρόμοιο, υπόκειται σε κυρώσεις + βαρύ χρηματικό πρόστιμο.
Το δεύτερο ζήτημα αφορά μια παράληψη ετών, η οποία παραμένει ανεκπλήρωτη και ελλιπής μέχρι σήμερα, μετά από τα πρώτα βαφτίσια/ονοματοδοσίας ελαχίστων εκ των α/φ ( Ήθος, Καζαντζάκης, Κλεισθένης κ.α ), αφού δεν έχει ακόμα πραγματοποιηθεί η ολοκλήρωση ονοματοδοσίας όλων των υπολοίπων, ενώ και τότε είχε γίνει παρόμοια δημόσια καμπάνια/πρόσκληση επιβατών μετά bonus κλπ ( του ιδίου περίπου τύπου και ύφους με αυτή των τρεχουσών ημερών… με τη.. κυρία για το Όσλο ), επιβεβαιώνοντας έτσι τη λογική και την νοοτροπία, που πολύ σωστά αναφέρει παραπάνω ο aakunz , ήτοι «κουβέντα να γίνεται».
Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι με την έναρξη παραλαβής των καινούργιων α/φ το 2020, θα πραγματοποιούν εξ αρχής αυτή τη τόσο σημαντική παράληψη της ονοματοδοσίας όλων των α/φ.
 
Top