Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Γιατί δεν ανοίγει τότε και στην Αθήνα παρακλάδι; Το "από πού προκύπτει ότι είναι υποχρεωτικό" δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι και περιττό....
Επί τη ευκαιρία, αυτή τη στιγμή το αεροδρόμιο ποιός το εκμεταλλεύεται; Είναι ακόμη οι Γερμανοί ή έχουν παραχωρήσει σε άλλη κοινοπραξία τα δικαιώματα; Και καλά, η Aegean προνόησε να φτιάξει δικό της υπόστεγο. Οι ξένες εταιρείες τι λένε γι αυτό;
 
Η Aegean φαίνεται να βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με το ΔΑΑ για να νοικιάσει την τεχνική βάση της συγχωρεμένης ΟΑ μέχρι το 2046.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η AEGEAN μεγαλώνει και στο έδαφος​


Σε διαπραγματεύσεις βρίσκονται, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του capital.gr, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η AEGEAN για τη μίσθωση του μεγάλου υποστέγου της "παλιάς" Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Πρόκειται για το μεγάλο υπόστεγο της τεχνικής βάσης της "παλιάς" Ολυμπιακής Αεροπορίας, έκτασης 73.000 τ.μ., το οποίο έπαψε να λειτουργεί στα τέλη του 2012, όταν ο όμιλος της MIG (σ.σ. η MIG εξαγόρασε τον όμιλο της κρατικής ΟΑ το 2009 και ειδικότερα τις εταιρείες Olympic Air, Olympic Handling και Olympic Engineering) αποφάσισε τη διακοπή λειτουργίας της Olympic Engineering.

Αναλυτικά εδώ: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η AEGEAN μεγαλώνει και στο έδαφος
 
Η Α3 έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον εδώ και χρόνια και οι διαπραγματεύσεις δεν ειναι καινούριες. Το πρόβλημα ήταν ότι ο ΑΙΑ έψαχνε για μια σούπερ συμφωνία.
 
Προφανώς ο ΔΑΑ δεν βρήκε κανέναν άλλο και έχοντας συμπληρώσει 10 χρόνια που το έχει κλειστό αναγκάστηκε να ρίξει τις απαιτήσεις του. Win win υπόθεση μου φαίνεται η εξέλιξη.
 
Top