Συντριβή 737 ΜΑΧ8 στην Ινδονησία

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.590
Likes
2.769
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Καμία φορά λες ότι μπορεί να είναι και σύμπτωση αλλά αυτό το πράγμα με τη Lion και γενικότερα με την Ινδονησία έχει καταντήσει πια μάστιγα.
Μόλις 2 μηνών αεροσκάφος συνετρίβη λίγο μετά την απογείωσή του με νεκρούς όλους τους επιβάτες και πλήρωμα.
https://aviation-safety.net/database/re ... 20181029-0

Οκ μπορεί αυτή τη φορά να φταίει κάτι άλλο αλλά απορώ πως με τέτοιο δείκτη ασφαλείας σε αυτή τη χώρα, πετάνε ακόμα επιβάτες και μάλιστα δεν κλείνουν την Lion Air. Πρόσφατα βγήκε από την black list αλλά δυστυχώς δεν υπήρξε βελτίωση.

Ας αναμένουμε και το πόρισμα...
 
Δυστυχώς μέχρι να βγει το πόρισμα έχουμε να ακούσουμε τα πάντα. Σας παραθέτω μία πληροφορία από Αυστραλιανές πηγές σχετικά με την βλάβη που παρουσίασε το αεροσκάφος στην προηγούμενη πτήση του το προηγούμενο βράδυ σχετικά με δυσλειτουργία στα rear elevator.
https://www.airlineratings.com/news/new ... -disaster/
 
Πως γινεται καινουργιο αεροσκαφος νεας τεχνολογιας να εχει μηχανικα προβληματα τοσο νωρις;
 
Όταν δεν συντηρείται κανονικά ή μάλλον δεν συντηρείται καθόλου απο την πρώτη μέρα, γίνεται...
 
Από ο,τι φαίνεται δεν φταίει η συντήρηση της Lion Air αλλά το ότι το νέο μοντέλο της Boeing είναι προβληματικό.
 
Και για του λόγου το αληθές:

Code:
This emergency AD was prompted by analysis performed by the manufacturer showing that if an erroneously high single angle of attack (AOA) sensor input is received by the flight control system, there is a potential for repeated nose-down trim commands of the horizontal stabilizer. This condition, if not addressed, could cause the flight crew to have difficulty controlling the airplane, and lead to excessive nose-down attitude, significant altitude loss, and possible impact with terrain.

Ολόκληρο το αρχείο εδώ.
 
lewton":y97nkcyu said:
Από ο,τι φαίνεται δεν φταίει η συντήρηση της Lion Air αλλά το ότι το νέο μοντέλο της Boeing είναι προβληματικό.

Παντως τα προβλήματα με erroneous AOA ειναι πολλά τα τελευταία χρονια και στο Airbus. Για τον ίδιο λόγο και στο A320 κάποια αεροπλάνα, ανάλογα με το AOA probe, εχουν OEB (bulletin) όπου σε περίπτωση erroneous AOA μπορεί να ενεργοποιηθεί το high angle of attack protection, το αεροπλάνο να βάλει nose down και ο χειριστής να μή μπορεί να κάνει κάτι αν δεν βγάλει 2 ADRs off και να πέσει σε alternate law χωρίς protections.
 
Για οποιον ενδιαφερεται να το διαβασει, αυτο ειναι το ΟΕΒ για το 320 family.
Ισχυει ομως μονο για ορισμενα MSNs
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    315,4 KB · Προβολές: 2.952
Και αυτη ειναι η αντιστοιχη που εκδοθηκε προχθες για το 737
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    505,4 KB · Προβολές: 2.926
Top