Υποθέτω πως εξέταζαν το ενδεχόμενο μήπως και βρούν αγοραστή. Απλά ήθελα να προσθέσω ότι δεν ήταν απλά φήμη, υπήρχε αγγελία στο Airfax τον Ιούνιο για το SX-ROD - for sale or ACMI lease.
Το χρειαζονται για το .......... HER - JSH - AXD - JSH - PVK - JSH - HER . !!! Τι αλλο θα βαλλουν για να πηγαινοερχεται , απο σχεδον αδειο , εως τελειως αδειο ??? Τα αταρια ??
Τωρα που θα λειπει το -ROD τα τρενακια θα γινονται απο τα ATR της Αθηνας. Πχ ATH-AXD-JSH-AXD-ATH και η PVK θα κολλησει στο τρενακι του Ιονιου.
Οπως επισης και ενα τρενακι του Αιγαιου, ATH-LXS-MJT-JKH-SMI-RHO-HER.
Ένα αρκετά παράδοξο, για μένα , συνέβη εχθές 27/11. Η GQ100 από HER για RHO έκανε divert στο Dalaman (TR) που βρίσκεται ας πούμε "απέναντι" από τη Ρόδο...ξέρει κανείς οποιαδήποτε λεπτομέρεια;
Κλασσικό "πρόβλημα" του flightradar, επειδή έχει κάλυψη μόνο με MLAT στα ATR της Sky (αν δεν κάνω λάθος, κανένα δεν έχει ADS-B), σε χαμηλότερα Flight level δεν "πιάνει", οπότε βλέποντας ευθεία διαδρομή, νομίζει ότι το αεροπλάνο συνέχισε προς DLM:
Κλασικό πρόβλημα μεν, αλλά όταν είχε ξανασυζητηθεί σχετικό φαινόμενο στο ίδιο σημείο με κάποιο C-27 ή C-130, οι καλοθελητές του forum με έβγαζαν άσχετο και αγράμματο.
Χθές το SX-GRI στην πτήση από Αθήνα για Κέρκυρα και ενώ είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο των Αθηνών λίγο πρίν το Αίγιο γύρισε πίσω.
Σήμερα το πρωί έφυγε για την Σόφια και τώρα γυρνάει.
Να σημειωθεί οτι πριν λίγες μέρες είχε γυρίσει από την συντήρηση που έγινε στην Σόφια.
Στην ιστοσελίδα της Sky express έχει μόνο τα atr 42-500, atr 42-320 και τα ATR 72-500.
Το αεροσκάφος Jetstream 41 δεν αναγράφετε κάπου. Οπότε μπορεί λογικά το SX-ROD να μην ξανά πετάξει με τα χρώματα της Sky Express?