AF-KLM

Έκανε το αυτονόητο η KL, άρχισε codeshare για SYD με την Qantas.
AMS-SIN KL835 21:00-16:20+1 B77W
SIN-SYD QF002 19:15-06:15+1 A380
SYD-SIN QF001 17:00-22:05 A380
SIN-AMS KL 836 01:35-08:00 B77W

Είναι και το φτηνότερο με επιστροφή από €1,025

Έχει και codeshare με την Korean από €1.151, Malaysian από €1.296, China Southern από €1.379, Cathay από €1.536
 
Αφού δεν ξέραμε πώς να προφέρουμε την Joon και την κλείσαμε, ήλθε η ώρα της HOP! Αυτό το θαυμαστικό με μπερδεύει και δεν ξέρω πώς να το προφέρω. Άντε λοιπόν κλείστε την. :great:
Αυτή είναι και η γνώμη του νέου CEO της εταιρείας.
Είμαι περίεργος όλες αυτές οι θυγατρικές της AF έχουν και Διοικητικά Συμβούλια :?: και παρατρεχάμενους… :?: κλπ; Ά.. ρε χρήμα στα κομματόσκ%λα.
 
Η Hop δεν είναι εταιρία, είναι brand.
3 διαφορετικές θυγατρικές εταιρίες πραγματοποιούν πτήσεις για λογαριασμό της AF υπό το brand Hop.
Εφόσον θέλεις να κατακρίνεις καλό είναι να μάθεις πρώτα αυτό το οποίο θέλεις να κατακρίνεις, μετά κρίνε ελεύθερα.
Επί της ουσίας συμφωνώ ότι το brand Hop δεν έχει λόγο ύπαρξης και συμφωνώ στην κατάργησή του.
Αλλά η ερώτηση για διοικητικά συμβούλια, κομματόσκυλα και άλλα κουλά δεν αφορά το αν θα καταργηθεί το brand Hop. Η ερώτηση θα είχε νόημα μόνο αν η AF συζητούσε κλείσιμο των regional θυγατρικών της.


Edit: σύμφωνα με όσα διάβασα, παραπληροφορείς γράφοντας ότι το Hop καταργείται. Αυτό που αλλάζει είναι ότι πλέον αντί για σκέτο "HOP!" θα είναι "Air France HOP!".
 
Μικρότερη από την ΒΑ, η AF φέτος κλείνει τα 85 και για να τα γιορτάσει άλλαξε τα μαξιλάρια με 85 σχέδιο, αλλάζει το Clarins amenities kit στην business & premium economy.
Με την επιβίβαση θα έχουν σαμπάνια σε νέας σχεδίασης ποτήρια.
Επίσης τα σκεύη στους δίσκους των economy & premium economy αλλάζουν.
Αρχίζει και την διαμόρφωση των α/φ Α330 στην καμπίνα business και νέα καθίσματα στην οικονομική.
Τα 15 Α330 θα εναρμονιστούν σε εμφάνιση καμπίνας με τα Β777 & Β787-9.
 
Έγινε και η τελευταία πτήση των Α340 της AF, + καθώς Joon δεν υπάρχει άρα τέλος τα Α340.

https://www.youtube.com/watch?v=eIEeWokvs5Y

Με Α340 μπορείς να πετάξεις με τις
Aerolineas Argentinas,
Air Madagascar - Air Mauritius- Air Tahiti Nui
Edelweiss-Swiss,
Lufthansa-Brussels,
Iberia,
Mahan έχει και 1 της πΟΑ/κράτους = το ΕΡ-ΜΜΤ,
Qatar,
South African Airways,
SAS,
Surinam,
TAP,
Turkish,
Virgin η οποία σχεδιάζει να τα αποσύρει στις 29 Μαρτίου 2019.
 
Ξέχασες την Athens spirit :twisted:
 
Η ολλανδική κυβέρνηση αύξησε το μερίδιό της στην Air France KLM στο 13%.
Στόχος της ολλανδικής κυβέρνησης, που έως τώρα είχε μερίδιο 5,9%, είναι να εξασφαλίσει ίσο μερίδιο με την γαλλική κυβέρνηση, η οποία κατέχει 14% και είναι ο ισχυρότερος μέτοχος της γαλλο-ολλανδικής εταιρείας.

Βουτιά 11% για τη μετοχή της Air France-KLM

https://www.naftemporiki.gr/finance/sto ... thnikismou
 
Η Ναυτεμπορική χάθηκε κάπου στη μετάφραση, αφού η Ολλανδική κυβέρνηση δεν είχε μερίδιο στο γκρουπ, παρά μόνο ένα 5,9% στην KLM. Οπότε επί της ουσίας, δεν είχε λόγο, ούτε αντιπροσώπευση στη στρατηγική του γκρουπ, που έτεινε να γίνει "γαλλοκεντρικό". Εξού και η αγορά, για να αντισταθμίσει αυτήν την τάση.

Ένα άρθρο που δίνει το υπόβαθρο της αγοράς:

Air France-KLM Tumbles Most Since Merger on Surprise Dutch Stake

Αυτά από εδώ, το Schiphol :)
 
H AF αναθεωρεί και ανανεώνει τον στόλο της.
Το 2020 θα επιστρέψει 2 Α380 στις εταιρείες που τα ενοικιάζει.
Το 2021 θα αποσύρει 3 Α380.
Στα υπόλοιπα 5 πρέπει να ανανεώσει την παλαιωμένη καμπίνα. :idea:

Τον Σεπτ. 2020 θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα 21 Α350-900 που θα αντικαταστήσουν τo 1 A340-300 και ύστερα τα 25 Β777-200. Θα έχουν 34 Bus. 24 Prem. Econ. 266 Economy θέσεις.

Μέχρι το 2024 θα έχει παραλάβει και τα 11 Β787-9, τώρα έχει 7.
 
Top