Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2022
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 178

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Σεπ 2018, 14:02

Το μινιμουμ από Παρίσι είναι ΕΥΡ90+10 οι φόροι.

Τώρα για τα άλλα, δεν ξέρω πόσους ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσουν κοινόχρηστο ντους για 100ΕΥΡ. Με τα ίδια πας σε ξενοδοχείο αν έχεις τόσο χρόνο - άσε που στα περισσότερα αεροδρόμια που πετάει η Α3 δεν έχουν καν ντους στα lounge. Βρίσκω ότι η υπηρεσία αυτή έχει έννοια για άλλο προιόν, η επι πληρωμή αναβάθμιση για business της aegean είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά.

AirNamibia έγραψε:Όταν είχα κερδίσει την αναβάθμιση στην Α3 είχα επιλογή 2 βαλιτσών (δεν με αφορούσε – λόγω χειραποσκευής) και μου πιστωθήκανε μίλια ανάλογα της Business.


Πόσα μίλια αναβάθμισης θα κερδίσω;
Τα μίλια που συγκεντρώνετε σε ταξίδια στα οποία κερδίσατε αναβάθμιση θέσης θα βασίζονται στον αρχικό ναύλο. Τα μίλια δεν αλλάζουν λόγω αναβάθμισης θέσης.
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 176

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 26 Σεπ 2018, 11:20

flesland έγραψε:.... άσε που στα περισσότερα αεροδρόμια που πετάει η Α3 δεν έχουν καν ντους στα lounge. Βρίσκω ότι η υπηρεσία αυτή έχει έννοια για άλλο προιόν......
[/quote]

Τα Lounges που χρησιμοποιεί η Α3 και έχουν showers είναι:
ΑΜΜ – Royal Jordanian Crown
WAW- Lot Business Lounge
BRU – The Loft
GVA – Horizon
EVN – Airport Business
ZRH- Senator E
KWI – Pearl Lounge
LIS – Premium Lounge
LHR – Maple Leaf Terminal 2
LHR – United Terminal 2
LHR – SilverKris Terminal 2
LHR- Plaza Premium Terminal 2
MAD – Puerta de Alcada
MXP –Sala Monteverdi
MUC – Lufthansa Lounge
DME – Austrian Business Lounge
DUS – Senator
PRG – Menziers Aviation Lounge
ARN – SAS Business Lounge
FRA – Senator (Schengen)

Συμφωνώ ότι η Α3 δεν έχει συνεργασίες με ΤΡ στην LIS, με AV στην MAD, με LO στην WAW, με SK στην ARN, με SN στις BRU (αυτές οι εταιρείες δεν πετούν –όλο τον χρόνο- στην ΑΤΗ). Αυτό όμως δεν σε εμποδίζει να επιστρέφεις από μακρινά ταξίδια και να κάνεις αναβάθμιση και χρήση των εγκαταστάσεων της Α3.
Δεν αναφέρομαι προς Ασία και Ανατολή που η Α3 είναι απαράδεχτή, :rant: ούτε γνωρίζουν ότι υπάρχει αυτή η γρήγορα αναπτυσσόμενη περιοχή του πλανήτη. Μάλλον σνομπάρουν τις ΑΙ, ΟΖ, ΤG, ΝΗ.. λέτε να μην τις ξέρουν σαν εταιρείες ή δεν τους ξέρουν :?: :wall: όσο για την SA θα είναι άγρια ζούγκλα για αυτούς. :(
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2287
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 141

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 26 Σεπ 2018, 14:27

Η SK στο ARN-ATH το κρατάει και χειμώνα..
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2022
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 178

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό flesland » 26 Σεπ 2018, 15:39

AirNamibia έγραψε: Αυτό όμως δεν σε εμποδίζει να επιστρέφεις από μακρινά ταξίδια και να κάνεις αναβάθμιση και χρήση των εγκαταστάσεων της Α3. :(


AirNamibia δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι θες να πεις. Αν πετάς μια πτήση EWR-MUC-ATH με εισιτήριο Α3, μπορείς να αναβαθμίσεις μόνο το MUC-ATH;

Επίσης με εισιτήριο business της Α3 δεν έχεις πρόσβαση στo Senator lounge του LH group, παρά μόνο αν είσαι gold (που τότε μπαίνεις έτσι και αλλιώς).
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 176

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 06 Δεκ 2018, 10:19

Σοβαρές επικρίσεις δέχεται στη Ρόδο η Aegean Airlines για τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %ce%b7-ae/
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 154

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 06 Δεκ 2018, 10:34

Μα τί περιμένουν - 2 εβδομάδες πριν από τη πτήση και λίγο πριν από τα Χριστούγεννα πού θα βρεις φθηνά εισιτήρια;

Και αν ψάχνω για εισιτήριο από μέσα Ιανουαρίου βλέπω τιμές από 28,77 Ευρώ.
3 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5396
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 375
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό GP707 » 08 Δεκ 2018, 10:53

Εντάξει, το άρθρο είναι τραγικό. Αν θέλεις να υποστηρίξεις κάτι έστω και fake, ψάχνεις να βρεις μια ημερομηνία που η πτήση είναι σχεδόν sold out και κοτσάρεις ένα screenshot. Τις 2 προηγούμενες μέρες πχ που είναι στη φωτο και είναι 74€ και 85€ δεν τις είδε ο "περίφημος" δημοσιογράφος Φώτης Φωτεινός :roll: ;
Και φυσικά όπως είπε και ο Ulrike, κατά διαβολική σύμπτωση το screenshot δείχνει τιμές λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
:with:
4 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 23

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 07 Αύγ 2019, 23:47

Λοιπόν το παρακάτω δεν το ήξερα, αλλά το άκουσα από συγγενικό μου πρόσωπο. Υπάρχουν στην Α3 οι κάτωθι όροι εισιτηρίου:
ii. GoLight Fare (Y, B, M, H, Q, L, K Class): Επιτρέπεται αλλαγή ημερομηνίας, πτήσης ή διαδρομής ανά πάσα στιγμή, με χρέωση €35 (ανά επιβάτη και ανά διαδρομή) στο ίδιο booking class, ή στο ψηλότερο διαθέσιμο με τη διαφορά μεταξύ των 2 ναύλων και χρέωση €35 (ανά επιβάτη και ανά διαδρομή). Επιτρέπεται μόνον στην ίδια ομάδα ναύλων με το αρχικό εισιτήριο(GoLight). Σε περίπτωση μη εμφάνισης στο αεροδρόμιο (no-show), χρέωση €30.

Σε όλα τα GoLight υπάρχει τέλος ακύρωσης €20, όποτε σε εισιτήριο αξίας €30-40 π.χ. χάνεις περίπου τα μισά συν την τιμή του εισιτηρίου και δεν παίρνεις καμία επιστροφή, αν οι φόροι κοστίζουν λιγότερο από 20 ευρώ. Σε κόστος φόρων π.χ. 12 ευρώ, πληρώνεις έξτρα 8 ευρώ. Σε μια τέτοια περίπτωση η εταιρεία μπορεί να πουλήσει σε άλλον τη θέση, π.χ. άλλα 30 ευρώ στην ευνοϊκότερη περίπτωση για τον επιβάτη δηλ. η εταιρεία θα βγάλει έξτρα 38 ευρώ.
Αν αποφασίσεις να μην εμφανιστείς, θα πληρώσεις πρόστιμο ακριβότερο της ακύρωσης (€30), χωρίς να πάρεις καμία επιστροφή, το όποιο το θεωρώ απαράδεκτο τη στιγμή που το εισιτήριο έχει ήδη πληρωθεί άσχετα αν στη θέση 99Χ θα κάθεται άνθρωπος ή αέρας κοπανιστός.
Αυτό δεν το έχω δει ούτε σε loco ούτε σε legacy. Συνήθως σε no show δεν παίρνεις καμία επιστροφή αλλά πρόστιμο ομολογώ δεν το έχω δει πουθενά και προσωπικά δεν έχω εμφανιστεί κάποιες φορές αντί να ακυρώσω όταν οι φόροι ήταν μηδαμινοί (όχι σε πτήση Α3). Αλλά πρόστιμο;;;
Και πώς παίρνει τα χρήματα του προστίμου; Στέλνει e-mail και σου ζητάει να πληρώσεις; Κι αν παρόλα αυτά δεν πληρώσεις τι κάνει; Βάζει εισπρακτική εταιρεία ή σε πάει για 30 ευρώ στο δικαστήριο;
Αφελείς απορίες...
0 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 44

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 08 Αύγ 2019, 07:42

Μάλλον το κάνει για να υποχρεώσει να ακυρώσουν όσους δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν. Αν το no-show δεν είχε χρέωση και ο επιβάτης ήξερε απο πριν πως τελικά δεν θα ταξίδευε καθόλου, τότε λογικό είναι να μην ακύρωνε προκειμένου να γλυτώσει τα €20 αφού έτσι κι αλλιώς τις περισσότερες φορές δεν θα έπαιρνε τίποτα πίσω απο το εισητήριο, και πολύ πιθανό η νεοελληνική ευρηματικότητα να το προκάλεσε τόσες φορές ώστε να τους αναγκάσει να το εφαρμόσουν πρώτοι παγκοσμίως. Με αυτό το σκεπτικό και μόνο υπάρχει λογική - άσχετα αν δεν το εφαρμόζει κανείς άλλος ή πόσο δικαιολογημένο είναι σαν ενέργεια ή όχι. (Που για μένα, απο τη στιγμή που αφορά πληρωμένη / εξοφλημένη θέση, δεν είναι.)

Το θέμα είναι να υπάρχει πρόβλεψη και χώρος για κοινή λογική στην εφαρμογή του, γιατί αν το no-show σχετίζεται πχ με ιατρικούς λόγους που προκύπτουν τελευταία στιγμή είτε για τον επιβάτη είτε για συγγενείς του επιβάτη, τότε πιθανότατα και ένα απο τα τελευταία πράγματα που θα περάσει απο το μυαλό του επιβάτη (ή των συγγενών του) εκείνη την ώρα, είναι να ακυρώσει ή να αλλάξει την πτήση.
0 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 9
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό ckabi » 08 Αύγ 2019, 08:05

Μου το έλεγε ένας φίλος πριν 2-3 χρόνια και δεν τον πίστευα.

πέρα από το ότι είναι απαράδεκτο, δεν ξέρω αν είναι και νόμιμο. Να χάσεις δλδ την πτήση (γιατί αρρώστησες, γιατι αποκοιμήθηκες βρε αδερφέ, γιατί έχασες ανταπόκριση ή για οποιοδήποτε λόγο να έχεις τον πόνο σου και να πληρώσεις και πρόστιμο επιπλέον)

Φαντάζομαι δεν βάζουν εισπρακτική, πάντως ο φίλος που έλεγα μου περιέγραφε πως όταν ο γνωστός του πήρε τηλέφωνο για να κλείσει άλλο αεροπορικό εισιτήριο του είπαν, είναι και επιπλέον 30 ευρώ πρόστιμο επειδή δεν πετάξατε.

@YCNZ Το παράδοξο που περιγράφεις θα λυνόταν αν δεν υπήρχε το τέλος ακύρωσης 20€. Μάλιστα αναρωτιέμαι πόσο νόμιμο είναι να σου παρακρατά τα 20 ευρώ από τους φόρους; Το νόμιμο και ηθικό θα ήταν να σου επιστρέφει τους φόρους αν το ζητούσες (Αφού τελικά δεν πήγαν εκεί που έπρεπε να πάνε), και ας πήγαινε το υπόλοιπο του λογαριασμού σου -20€. Μετά ας τα ζητούσε σε επόμενη κράτηση ή ας σε κυνηγούσε να σου τα πάρει, ακολουθώντας τη νόμιμη οδό.
1 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 154

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 08 Αύγ 2019, 09:30

Όπως εγώ το καταλαβαίνω, δεν πληρώνεις «πρόστιμο». Απλά, εάν ακυρώνεις το εισιτήριό σου μετά από no show, κρατάνε άλλα 30 Ευρώ απ΄την επιστροφή. Που βέβαια σε πολλές περιπτώσεις σημαίνει ότι δεν παίρνεις τίποτα, αφού τα διάφορα τέλη για την ακύρωση είναι υψηλότερα απ΄ το ποσό επιστροφής, όχι όμως να πληρώσεις και κάτι επιπλέον.

Νομίζω ότι με την χρέωση για no show θέλουν να δώσουν κίνητρα να ακυρώσεις πριν από την πτήση (για να μπορούν να πουλάνε την θέση σου / να την δώσουν σε κάποιον που είναι στη waiting list κλπ.). Και δεν το κάνει μόνο η Α3, το κάνουν και άλλες εταιρίες.

Και για τις περιπτώσεις ασθένειας κλπ. υπάρχουν ταξιδιωτικές ασφάλειες (αν θέλεις να είσαι καλυμμένος).
1 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron