LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
well done AIA!!! :great:

Μέχρι τον Νοέμβρη ξεπέρασε το περσινό ρεκόρ κατά 842.704 επιβάτες!! Νομίζω πάμε να κλείσουμε την χρονιά στους 24.000.000!!!
 
Περνώντας προχθές απο το αεροδρόμιο με σχετικά άσχημο καιρό μου ήρθε η απορία: πόσο τεχνικά δύσκολο είναι να ενωθούν οι αφίξεις με τον σταθμό των τραίνων με μια υπόγεια διάβαση με κυλιόμενους διαδρόμους - στον οποίο επίσης θα μπορούν να υπάρχουν και καταστήματα κλπ, και επίσης να καλυφθεί λίγο περισσότερο ο σταθμός; Τώρα φτάνοντας κάποιος στην Αθήνα, βγαίνει έξω, περνάει δρόμο, ανεβαίνει με ασανσερ, βγαίνει έστω και για λίγο σε βροχή/ήλιο/θύελλα/καύσωνα/χαλάζι, περνάει τον διάδρομο πάνω απο την Αττική Οδό, φτάνει στην αίθουσα εκδοτηρίων, και ξανακατεβαίνει άλλα 2 επίπεδα σχεδόν πάλι εκτεθειμένος στα διάφορα φαινόμενα οπως και ο ίδιος ο σταθμός. Με 2 βαλίτσες και βροχή, δεν το λες και πολύ άνετο σαν διαδρομή / διαδικασία, σε σύγκριση πάντα με άλλα αεροδρόμια αναλόγου μεγέθους, και λαμβάνοντας υπ'όψη πως πρόκειται για σχετικά καινούριο αεροδρόμιο και σιδηροδρομικό σταθμό.
 
geo13pao":2cjmqtgv said:
Μέχρι τον Νοέμβρη ξεπέρασε το περσινό ρεκόρ κατά 842.704 επιβάτες!! Νομίζω πάμε να κλείσουμε την χρονιά στους 24.000.000!!!

Ισχύει. Ακόμα και αν ο Δεκέμβριος είχε μικρή μείωση σε σχέση με πέρσι ο ΑΙΑ θα έπιανε τα 24m.

YCNZ":2cjmqtgv said:
... πόσο τεχνικά δύσκολο είναι να ενωθούν οι αφίξεις με τον σταθμό των τραίνων με μια υπόγεια διάβαση με κυλιόμενους διαδρόμους - στον οποίο επίσης θα μπορούν να υπάρχουν και καταστήματα κλπ, και επίσης να καλυφθεί λίγο περισσότερο ο σταθμός; ...

Αυτό είναι πραγματικά μια μεγάααααλη απορία. Το ίδιο ισχύει και για το drop-off στις αναχωρήσεις. Η περιοχή που κατεβαίνεις από το αυτοκίνητο (εκτός ταξί) δεν έχει κάποια κάλυψη με αποτέλεσμα όποτε βρέχει και έχεις να βγάλεις βαλίτσες να γίνεσαι μούσκεμα. Ούτε την αρχική σκέψη κατανοώ, ούτε (πολύ περισσότερο) το ότι δεν έχει γίνει κάτι για να λυθεί αυτό το θέμα.
 
Γνωρίζει κανείς γιατί εχουν αποκλεισμένα τα gate 14 - 15; Φθάνοντας στο 13 υπάρχουν γυψοσανίδες και δεν μπορείς να συνεχίσεις. Προφανώς εργασίες αλλά τι ακριβώς;
 
Λογικά κάνουν ανακαίνιση στα gates (counter, χωρίσματα κτλ.)

The project refers to the Aesthetic Improvement of Main Terminal Building (MTB) Departure Lounges.
The upgrade of the Intra Schengen (IS) departure lounges is part of AIA’s continuous process of significantly enhancing the passenger experience and providing a high level of service. The tender scope refers to the total renovation and upgrade of IS contact gates.
The upgrade will cover a total surface of 3,100m² and will include the following key interventions:
• Removal of glass partitions that separate the airside corridor with the lounge area;
• The replacement of existing carpet flooring with new vinyl carpet tiles;
• The procurement of coloured airport seating (backrest & seat covers);
• Newly designed boarding counters;
• New monitor stands for the boarding counters;
• New metal construction for the support of Flights Information Display System (FIDS) facilitating the boarding process;
• Installation of white Corian frames around adjacent doors that connect areas of different use;
• Refreshing painting works on walls and ducts;
• certain architectural and electro-mechanical modifications;
• reinforcement of roof trusses;
• Installation of new Fire Cabinet Compartments;
• The installation of 46 large size (8m x 3m) aluminium-made suspended lights of modern design;
• The introduction of new Light Boxes for advertisement;
• New frameless glass partitions & doors;
• Electrical underfloor grid for power supply of the seating;
• Replacement of airside corridors suspended ceiling.
 
Προσωπικά πάντως, μετά την δημιουργία του κεντρικού σημείου ελέγχου χειραποσκευών και την αφαίρεση όλων των χωρισμάτων στις πύλες επιβίβασης και την ενοποίηση του χώρου αναχωρήσεων, το αποτέλεσμα με ικανοποιεί αρκετά. Λιγότερο στενάχωρο, χαζεύεις στα μαγαζιά ή κάθεσαι για έναν καφέ χωρίς το "άγχος" να πας στην πύλη νωρίς μπας και έχει κόσμο στον έλεγχο χειραποσκευών. Σημαντική βελτίωση.
 
Όντως αποτελεί βελτίωση, αλλά παραμένει σχετικά στενάχωρο, ειδικά στους διαδρόμους μεταξύ των καταστημάτων. Γενικά θέλει περισσότερους χώρους για να γίνει πιο άνετο.
 
"Αυτό είναι πραγματικά μια μεγάααααλη απορία. Το ίδιο ισχύει και για το drop-off στις αναχωρήσεις. Η περιοχή που κατεβαίνεις από το αυτοκίνητο (εκτός ταξί) δεν έχει κάποια κάλυψη με αποτέλεσμα όποτε βρέχει και έχεις να βγάλεις βαλίτσες να γίνεσαι μούσκεμα. Ούτε την αρχική σκέψη κατανοώ, ούτε (πολύ περισσότερο) το ότι δεν έχει γίνει κάτι για να λυθεί αυτό το θέμα."

Αυτο οντως ειναι μεγαλο θεμα γιατι πριν μερικες μερες πριν που βρεθηκα επανω για να παω σε δουλεια μολις κατεβηκα απο το λεωφορειο μεχρι να παω μεσα εγινα μουσκεμα...Οπως και οι επιβατες με αποσκευες που σχολιασαν αρνητικα αυτη την κατασταση διοτι αφησαν τις αποσκευες τους μεσα στην βροχη μεχρι να παρουν καροτσι οπως και κατι που παρατηρησα εκει στον Βενετη τα νερα λιμναζουν αναμεσα στο καφε και στα καθισματα που εχει..
 
Θέλω να σταθώ σε δύο ιδιαίτερα ενοχλητικά και αντικοινωνικά φαινόμενα, που παρατηρώ εδώ και αρκετά χρόνια στο αεροδρόμιο.

Το πρώτο είναι το φαινόμενο της παράνομης στάθμευσης στις λωρίδες αποβίβασης-επιβίβασης επιβατών έξω από το MTB. Είναι πραγματικά απογοητευτικό να θες να αφήσεις/παραλάβεις έναν επιβάτη και να βρίσκεις κανονικά σταθμευμένα ΙΧ σε μία λωρίδα όπου επιτρέπεται μόνο η στάση και όχι η στάθμευση. Από την πλευρά του, ο ΑΙΑ αφιερώνει ένα όχημα κι έναν οδηγό, για να κάνει την ανακοίνωση να μετακινηθούν τα οχήματα, ενώ είναι λίγες οι φορές που βλέπω την Αστυνομία να αφαιρεί πινακίδες.

Το δεύτερο φαινόμενο είναι εκείνο με τα νεαρά άτομα, τα οποία προσεγγίζουν τους επιβάτες στο χώρο του check-in και προσπαθούν να τους αποσπάσουν χρηματικά ποσά, προσποιούμενα ότι είναι άτομα σε πρόγραμμα απεξάρτησης και ότι μοιράζουν κάποια φυλλάδια ή πωλούν κάποια μικροαντικείμενα για να βοηθηθούν οικονομικά και να μην ξανακυλήσουν στον εφιάλτη των ναρκωτικών. Γνωρίζοντας τον κανονισμό λειτουργίας, που απαγορεύει την επαιτεία και την οποιουδήποτε είδους ενόχληση των παρευρισκομένων, τους ρώτησα ευγενικά, εάν θα μπορούσαν να μου δείξουν την άδεια από την αστυνομία για αυτή τη δραστηριότητα, για να πάρω ως απάντηση το ότι είμαι ρατσιστής. Επικοινώνησα δύο φορές για αυτό το θέμα μέσω φόρμας με τον ΑΙΑ για να λάβω αρχικά μία «προκάτ» απόφαση που με παρέπεμπε στον κώδικα συμπεριφοράς εντός του αερολιμένα, τον οποίο και σας παραθέτω (αν και τον βρίσκετε κι εσείς αναρτημένο σε εμφανή σημεία εντός του κτιρίου). Σε απάντησή μου, ότι γνωρίζω τον κανονισμό και ότι αυτό που τους αναφέρω είναι παραβίαση του ίδιου του κανονισμού, στον οποίο με παραπέμπουν, έλαβα την απάντηση, ότι στους χώρους ελεύθερης πρόσβασης, ο ΑΙΑ δεν έχει δικαίωμα να ασκήσει οποιουδήποτε είδους έλεγχο σε κανέναν. Κατάλαβα λοιπόν, ότι το τμήμα που απαντάει, γνωρίζει για το θέμα και ότι πολύ απλά υπεκφεύγει, παίζοντας με τις λέξεις.

Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους λαχειοπώλες, που με την ανοχή του ΑΙΑ δραστηριοποιούνται στις Αναχωρήσεις παρενοχλώντας τους περαστικούς, αλλά σύμφωνα με τον ΑΙΑ αυτό είναι παραβίαση του κανονισμού, ενώ σύμφωνα με το άτομο που μου απάντησε στο προηγούμενο θέμα, δεν είναι αρμοδιότητά τους να τον εφαρμόσουν.

https://www.aia.gr/userfiles/5b8cde13-2 ... nglish.pdf
 
Σαν τον κυριούλη με τα λαχεία δεν έχει πάντως....
 
Top