LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εγω παλι δεν κατάλαβα γιατι έκανε divert η FR απο Λονδινο στην Τιμισοαρα κ οχι στη Σοφια που εχει και βαση κ ειναι πιο κοντα...Στομεταξυ ολα τα μεσα αναπαραγουν το θεμα και λενε για...201 επιβατες..Πως ειναι 201 επιβατες οταν τα 738 παιρνουν 189 κ η Ryan ακομα δεν εχει παρει τα MAX,οπου κ εκει θα ειναι 197 pax,δεν το καταλαβα...
 
CaptainChris":u31kr5ec said:
[...] Οι Ελληνες φορολογούμενοι θα πληρωσουμε για άλλη μια φορα!

Bασικα η FR θα πληρωσει τη νυφη (αφου με δικια της αποφαση τους πηγε τερμα διαολου και οχι καπου πιο κοντα), με απαιτηση του Υπουργειου Μεταφορων (αφου αυτο μισθωσε την πτηση επαναπατρισμου απο οποια εταιρεια το εκανε - δεν παιζει ρολο). Τουλαχιστον σε μια αλλη χωρα, ετσι θα λειτουργουσε το συστημα.
 
Μόλις απογειώθηκε από Αθήνα το SX-DVW με αριθμό πτήσης A3-6002, ίσως είναι το αεροπλάνο που στέλνει ο σ. Σπίρτζης για να παραλάβει τους 200 επιβάτες που ξέμειναν στην Τιμισοάρα.

Πως ειναι 201 επιβατες οταν τα 738 παιρνουν 189
Αμφισβητείς τους δημοσιογράφους? Ντροπή σου! Δεν ξέρεις ότι οι δημοσιογράφοι έχουν υποχρέωση να υπερβάλουν ώστε να ξυπνάει και να κινητοποιείται η κοινή γνώμη?
 
Ναι αυτό είναι το SX-DVW, εφυγε από Αθηνα για Τιμισοαρα. Ο καιρος εχει ανοιξη, εβγαλε και ηλιο, με δοντια, και οι πτησης ομαλοποιούνται σιγα σιγα. Αντε παει και αυτό!
 
Συγγνώμη...έκανε την πατάτα η Ryanair και το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να επαναπατρίσει τους επιβάτες..ενώ η Ryanair δεν θα μπορούσε να προσγειωθεί στην Αθήνα;;;

Κανoνικά θα έπρεπε να στείλουν τον λογαριασμό στη Ryanair
 
giorgosk":2nigpc6t said:
έκανε την πατάτα η Ryanair και το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να επαναπατρίσει τους επιβάτες..
Για το Υπουργείο (για τον υπουργό βασικά) είμαστε σε προεκλογική περίοδο. Αντίθετα η Ryanair, ότι πατάτα και να κάνει, παραμένει η αγαπημένη εταιρεία του ελληνικού επιβατικού κοινού.
 
Μπορώ να καταλάβω ότι υπάρχουν προβλήματα από έντονη χιονόπτωση (υπάρχουν και σε χώρες όπου το χιόνι δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, όπως σήμερα στο Μόναχο…). Αλλά δεν περίμενα ότι φέτος με τον κανονικό διάδρομο με ILS σε λειτουργία θα έχουμε ξανά τέτοια προβλήματα με χαμηλή νέφωση.

Είχε πρόβλημα και στις 16 Δεκεμβρίου, όταν κάποιες πτήσεις (μεταξύ άλλων A3 από Μόναχο, OS, LH και κάποιες άλλες) δεν μπορούσαν να προσγειωθούν και πήγαν Αθήνα ή Καβάλα. Και δεν είχε καθόλου ομίχλη, ούτε χιόνι, ούτε κακοκαιρία. Όταν οι πτήσεις της LH και της Α3 για Φρανκφούρτη εμφανίστηκαν με όλο και περισσότερη καθυστέρηση, next information at... κλπ., πολλοί στο Lounge νόμιζαν ότι φταίει το (λίγο) χιόνι στη Φρανκφούρτη….Τελικά και OS και LH ακυρώθηκαν.

Και όσον αφορά αυτή τη ιστορία με την Ryanair: Πραγματικά ελπίζω ότι θα αναγκαστεί να πληρώσει τον λογαριασμό. Τέτοια συμπεριφορά είναι απλά απαράδεκτη (ξέρω γιατί αποφεύγω αυτή την εταιρία …).
 
Το πρόβλημα βασικά δεν ήταν η χαμηλή νέφωση. Ήταν ο ισχυρός βόρειος άνεμος που δεν επέτρεπε τη προσέγγιση στον 16 που έχει ILS.
 
Το ILS στον 16 δεν μπορει να χρησιμοποιηθει οταν πνεει ανέμος για τον 34 (δλδ Βοριάς)! Το άκρο 34 δεν μπορεί να έχει ILS λόγω των λόφων στην περιοχή του Τριλόφου.
Το αεροδρόμιο λόγω της θέσης του είχε και θα έχει πάντα προβλήματα λειτουργίας κάτω από συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες.

aviation passiοnate":r1drqpf9 said:
Το πρόβλημα βασικά δεν ήταν η χαμηλή νέφωση.

Το προβλημα ηταν και η χαμηλη νεφωση. Αν δεν ειχε νεφωση, και μονο δυνατό βοριά, τα αεροπλάνα θα κατέβαιναν στον 34 χωρίς πρόβλημα.
 
Σημερα επιασαν αρκετες εταιρειες απο 16 με ανεμο εκεινη την ωρα 330/16 Kts
 
Top