Bombardier CSeries / Airbus A220

Γνωρίζουμε αν υπάρχουν και τεχνικές/σχεδιαστικές αλλαγές στο αεροσκάφος από πλευράς της Airbus;
Ή απλώς άλλαξε το όνομα και ανέλαβε την υποστήριξη του όλου project;
 
Σε βάθος χρόνου, η Airbus σκοπεύει να εναρμονίσει και να φέρει πιο κοντά τις δύο οικογένειες, λαμβάνοντας ως βάση τις τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν για το CSeries

there is "strong potential" to develop, "step-by-step", a more harmonised single-aisle range with "higher commonality" – taking advantage of the technology and design incorporated into the CSeries and bringing further cost savings

:arrow: https://www.flightglobal.com/news/articles/airbus-envisions-harmonising-cseries-with-a320-442227/
 
Ακόμη δεν έχουν τελειώσει οι νομικές διεκδικήσεις στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου.
Η Βραζιλία ισχυρίζεται ότι η Bombardier έλαβε παράνομες επιδοτήσεις ύψους άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την καναδική ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... -subsidies
 
2 πρώτες παραγγελίες firm-orders α/φ από τότε που αγοράσθηκε από την Airbus.
H JetBlue για 60 A220-300 με παραδόσεις από 2020-2025 και η loco Moxy για 60 Α220 με παραδόσεις 2021 που θα κατασκευαστούν στο Mobile, Alabama.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... -120-a220s
 
Επομένως η Airbus ξεκινάει τη χρονιά με 120 orders ή πρόλαβε να τα μετρήσει στο 2018;
 
σε αριθμούς
η πρώτη παραγγελία της Delta ήταν για 75 Α220-100 (CS-100)

με τις σημερινές ανακοινώσεις

Α220-100 = 75+15-50 = 40
Α220-300 = 50

η πρόβλεψή μου: η Delta θα παραγγείλει τουλάχιστο άλλα τόσα σε λίγα χρόνια - ο ουσιαστικός περιοριστικός παράγοντας είναι τα αναιμικά επίπεδα παραγωγής. Μέχρι η μονάδα FAL στην (γειτονική μου) Alabama να πάρει μπρος, οι παραδόσεις θα είναι λίγες, και άρα οι δυνατότητες δυναμικών πωλήσεων.
 
lewton":1rqvs9u5 said:
Επομένως η Airbus ξεκινάει τη χρονιά με 120 orders ή πρόλαβε να τα μετρήσει στο 2018;

15 (αλλά με σημαντικό upgrade se 50) μετά τα σημερινά Delta A220
 
Top