Joon Airlines.

Το πώς προφέρεται είναι δευτερεύον αλλά η λογική ήταν να κάνει λογοπαίγνιο με το jeun που σημαίνει νέος/ο. Σε κάθε περίπτωση αν την έλεγες Ζουν ή Ζον θα καταλαβαίναν σε ένα αεροδρόμιο.

Το πιο σημαντικό είναι ότι για άλλη μια φορά η μητρική εταιρεία απέδειξε το πόσο καφενείο είναι. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μια εταιρεία που υποτίθεται ότι φτιάχτηκε από ανθρώπους του χώρου (και όχι κάποιον παπα-Νικόλα), απέτυχε τόσο οικτρα. Δεν είναι δυνατόν να προστέθεις ανταγωνισμό στις ήδη υπάρχουσες εταιρείες του γκρουπ: ακόμα και η Air France έχει πλέον πολύ μικρές διαφορές από την Transavia για τα ευρωπαϊκά στις τιμές - αν όχι πιο φτηνή. Κανείς δεν νοιάζεται αν οι συνοδοί φοράνε stan smith (ή ben smith), εκτός από κάτι παιδάκια των Παρισίων που όμως πετάνε με όποιον τους δώσει φτηνότερη τιμή ετσι και αλλιώς.

Ήταν ήδη γνωστό ότι με τους πιλότους θα αποτυγχάναν να πετύχουν καλύτερα συμβόλαια για την εταιρεία, έχουν φανεί αντελώς ανίσχυροι να κάνουν το οτιδήποτε για ένα πρόβλημα που βουλιάζει την εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οπότε και πετούσαν με τα συμβόλαια της Air France. Την πλήρωσε αρχικά το νέο προσωπικό καμπίνας, με μισθούς 40% κατώτερους των παλαιοτέρων (και που τώρα θα αποκτησουν τους ίδιους μισθούς -και κόστος).

Αρπα-κολλα πρακτικές για μια ιστορική εταιρεία.
 
Το άρθρο πάντως καταλήγει έτσι:

"After a year of operations, the business was profitable."
 
Αναμενόμενο.Από τη στιγμή που άνοιξε το ξέραμε ότι δε θα κρατήσει.Ίσως στο μέλλον γίνει και ένα case study, πως μια εταιρία με ένα λάθος brand name, χωρίς ξεκάθαρο target group, χωρίς positioning και εν τέλει χωρίς καμία λογική ξεπήδησε από το πουθενά και εν τέλει μοίρασε κόλυβα εντός ενός έτους, αμαυρώνοντας και τη φήμη της μαμάς Air France. Να πας τώρα να πετάξεις, να χεις κλείσει με Air France και να σου εμφανίζεται αυτό το Ζουν,Τζουν μπροστά σου,το φυσάς και δεν κρυώνει. Και να μην είσαι και millennial.
Gone too joon ...(το είδα στο airliners.net και δεν άντεξα να μην το γράψω, το βρήκα τόσο εύστοχο).
Όχι τίποτα άλλο αλλά δεν έμαθα και πως προφέρεται τελικά....
 
Ίσως όταν στο μέλλον οι low-cost carriers διαλύσουν την Air France και παλεύει για την επιβίωσή της, να γίνει ένα case study για το πως ένα επιτυχημένο πείραμα που είχε πετύχει κερδοφορία από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του έκλεισε γιατί μερικοί στην Ελλάδα δεν ήξεραν πως να προφέρουν το (όντως όχι πολύ έξυπνο) όνομα.

Και σιγά την εταιρία που είναι η Air France, που αν πας να πετάξεις και δεν είναι με την ίδια θα σου ξυνίσει η μούρη. Να ήταν καμιά Lufthansa ή Swiss να το καταλάβω. Ποιος επιλέγει να πετάει με Air France την σήμερον από επιλογή και όχι επειδή του έκατσε φθηνό εισιτήριο σε promotion;


flesland":9znp4ufd said:
Το πιο σημαντικό είναι ότι για άλλη μια φορά η μητρική εταιρεία απέδειξε το πόσο καφενείο είναι.
Το αυτό. :great:
 
Q

Και πιστεύεις ότι το Ζουν κλείνει (που δεν κλείνει αλλα αφομοιώνεται από τη μαμά εταιρία) επειδή μερικοί στην Ελλάδα δεν ξέρουμε πως προφέρεται;Ή μήπως επειδή η AF τα έχει κάνει ρόιδο με τις θυγατρικές και ο κόσμος έχει χάσει την μπάλα με δαύτους.Έχει την Transavia, την Transavia France, την Hop, πόσες ακόμα χρειάζεται για να αντιμετωπίσει την επέλαση των LC?
Επίσης μήπως κάποιος αλήθεια μπορεί να μας εξηγήσει τι ακριβώς γίνεται με τα συνδικάτα και την Air France? Αλήθεια γιατί η εταιρία δεν μπορεί να μειώσει το μισθό του ιπτάμενου προσωπικού της (φροντιστών ή και πιλότων) και αναγκάζεται να δημιουργεί θυγατρικές για να κάνει εξοικονόμηση;Είναι σίγουρα κάποιο νομικό θέμα, θα εκτιμούσα τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει.Η θυγατρική Joon όπως και εδώ αναφέρθηκε εξαρχής, δεν έγινε για να αντιμετωπίσει την επέλαση των LC, αλλά για να βάλει φρένο στις παράλογες (?) απολαβές των φροντιστών της μαμάς εταιρίας.
ΥΓ Η AirFrance είναι της ίδιας συνομοταξίας- για τους περισσότερους πελάτες- με τη Lufthansa και τη Swiss όσο και αν εσένα δεν είναι του γούστου σου.Δεν πιστεύω σε λογικές fanboys. Οι περισσότερες εξ' αυτών στο ίδιο καζάνι βράζουν.Ένα επίπεδο πάνω από τις αμερικάνικες, μια κλαση κατώτερες από Qatar και Emirates.
 
lewton":2bztu7y3 said:
ΊΠοιος επιλέγει να πετάει με Air France την σήμερον από επιλογή και όχι επειδή του έκατσε φθηνό εισιτήριο σε promotion;:

Αν και δεν είναι του παρόντος, μπορώ να σου πω πάρα πολλοί. Και η εμπειρία μου είναι ότι η νέα business της ΑF στα υπερατλαντικά είναι η ανώτερη ευρωπαϊκή επιλογή αυτή την στιγμή - ίσως και με διαφορά.
 
Μια χαρά είναι η Air France, ειδικά στα υπερατλαντικά και διηπειρωτικά της. Δεν την ξεχωρίζω από την Lufthansa αν και σαφέστατα βρίσκονται πιο πάνω από BA και OS. To θέμα με την AF είναι το ότι είναι περισσότερο επιρρεπής σε απεργίες.

Και η Joon μια χαρά ήταν ως concept και σαφέστατα πιο συμβατή με το μοντέλο των ανταγωνιστών της (interlining με SkyTeam, buy on board κλπ), παρά η Transavia που εξακολουθεί να επιβιώνει με περιορισμένο interlining και αλλοπρόσαλλη πολιτική αποσκευών. Δε βλέπω να διαφέρει πολύ από το μοντέλο που αναγκάστηκαν να υιοθετήσουν οι ευρωπαϊκοί legacies για να περικόψουν τις δαπάνες του προϊόντος εν πτήσει.
 
Top