Μερικά καλά από το ATC τελευταία:
Η SkyExpress 156 ζητάει έγκριση για εκκίνηση κινητήρων, και ωστόσο ξεκινάει τον ένα κινητήρα σε
mode-H για APU. Το αεροσκάφος είναι σταθμευμένο στη θέση κάτω από τον πύργο, οπότε ακούγεται η φασαρία, και η ελεγκτής έχει μια δυσαρέσκεια που εκκίνησαν πριν δώσει την έγκριση, οπότε εξηγούν ότι το mode-H δεν μετράει σαν εκκίνηση κινητήρων.
Φωτιά κοντά στο αεροδρόμιο από κάψιμο κλαδιών, που παρεμπιπτόντως πέρα από τον κίνδυνο πυρκαγιάς είναι επιβλαβές για το περιβάλλον και, εάν δεν κάνω λάθος, από του χρόνου, δε θα επιτρέπεται η καύση και προτείνεται ο θρυμματισμός.
Αναφορά για σκάλες που αφήνονται επανειλημμένα κοντά στα αεροσκάφη.
Αεροσκάφος του ελληνικού στρατού απογειώνεται από το Καστέλι και διασχίζει το TMA του ηρακλείου χωρίς συντονισμό με ATC.
Μικρή ασυνεννοησία μεταξύ ηλεκτρολόγων που επισκευάζουν φώτα και ATC, για το αν είναι εντός του διαδρόμου ή όχι και αν εμποδίζουν. Ευτυχώς η ελεγκτής το.. έλεγξε δια οφθαλμού και διαπίστωσε ότι είναι μετά το holding point του διαδρόμου.
F16 του ελληνικού στρατού (assos papa) σε χαμηλή πτήση χαιρετάει την Ολυμπιακή 304.
Το G-GNSS συνεχίζει το calibration των VOR. Δεν καταλαβαίνω τη μετάδοσή του που λέει σε ποιο VOR θα πάει. (Κάρπαθος
Και separation instruction με το SX-CCA.
Και δύο αστεία:
Γιάννης love story.
Και το αγαπημένο μου... το ακούω και μου φτιάχνει τη διάθεση!
Καλές ακροάσεις!