Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Bασικα 3 φορες την εβδομαδα δειχνει..Mon,Fri,Sun και εβαλε τη Θεσσαλονικη το ιδιο ενω αρχικα ηταν 2 την εβδομαδα
 
"Ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό, πως από την 1η Απριλίου 2019 διακόπτεται η σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αθήνα και αντίστροφα. Η τελευταία πτήση θα πραγματοποιηθεί από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα την 31η Μαρτίου 2019 με ώρα αναχώρησης 20:05 και αριθμό πτήσης FR8969. Η πώληση των εισιτηρίων έχει διακοπεί. Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε."

http://www.rthess.gr/article/92636/diak ... ssaloniki-–-athina-kai-antistrofa-i-ryanair
 
Απλά επιβεβαιώνει αυτο που ξεραμε εδω και καιρό κ βλέπαμε ηδη αφου είχαν εξαφανιστεί οι πτήσεις απο Απρίλιο και ύστερα..Δεν ξερω πόσο πιο κερδοφορα ειναι οι πτήσεις εσωτερικού στην Ιταλία ή στην Γερμανια που κανει και εδω τα κοβει, αλλά σιγουρα ξερω απ'αυτα που εχω δει ότι και εκει τα σκοτώνει στις τιμες για να ανταγωνιστεί τις legacy..Κριμα..Τοσα χρονια εχει προκαλεσει πολλες αναταράξεις στο εσωτερικο με τα σταμάτα-ξεκινα..Τωρα το δρομολόγιο μενει στα χέρια της Α3 κ Ellinair, η οποία βεβαια με δυο πτήσεις τη μερα δεν μπορει να ανταγωνιστεί τις 8-9 της A3..
Ξερουμε αν τα σλοτ που ειχε για τα καθημερινα ATH-SKG θα χρησιμοποιηθουν απο την ιδια εταιρεια για άλλα δρομολόγια ή τα χανει κ τα παιρνουν άλλες εταιρείες;
 
Κάποιες σκέψεις....
Κυρίως σε όσους έχουν στην άκρη του μυαλού τους τις λέξεις 'μονοπώλιο' / slots κλπ. Κατάλοιπα, κατ' εμέ, παλιάς εποχής και τα δύο. Υπήρχαν; Ασφαλώς, μέχρι και το '90, αυτή ήταν η πραγματικότητα. Υπάρχουν σήμερα; ασφαλώς και όχι. Και μόνο το ότι υπήρξε, για σημαντικό διάστημα, ισχυρή παρουσία πολλαπλών αερομεταφορέων στη γραμμή ATH-SKG δείχνει ότι δεν υφίσταται μονοπώλιο. Ακόμα και αν μείνει μόνο μία. Διότι ο ορισμός του μονοπωλίου δεν είναι αν είναι ένας μόνο στη γραμμή, είναι αν υπάρχουν εμπόδια στην είσοδο κάποιου άλλου. Εμπόδια δεν υπάρχουν. Ούτε κάν με τη μορφή slots.
Ελπίζω αυτή η μικρή περιπέτεια να ξεκαθαρίσει τη σκέψη σε μερικούς.


Τότε γιατί δεν καρποφόρησε ούτε και η κραταιά Ryanair?

Η δική μου απάντηση: διότι το επιχειρηματικό πλαίσιο στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της ΕΛλάδας) είναι εξόχως αντι-επιχειρηματικό. Με απαγορευτικά κόστη λειτουργίας (τέλη αεροδρομίων) και άκρως αντιπαραγωγικές δομές. Για παράδειγμα πέστε μου σε ποια χώρα υπάρχει τέλος επιτηδεύματος, τρελλές υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τέλη για κάθε είδους σφραγίδα που θα χρειαστείς από το τέρας της γραφειοκρατίας κλπ κλπ. Αν δεν υπάρχει θετικό πνεύμα του επιχειρείν, δεν υπάρχει σταθερή δομή ανάπτυξης για μια επιχείρηση, παρά μόνο ευκαιριακή (βλέπε αρπαχτές). Πολύ απλά, το μόνο που δουλεύει στη χώρα μας είναι ο τουρισμός. Άρα, σταθερή ροή ατόμων που να θέλουν να πάνε π.χ. ATH-MJT, για λόγους άλλους από το ότι επισκέπτονται τον τόπο καταγωγής τους ή εποχιακούς, είναι ασήμαντη. Έτσι έχουμε πολύ έντονα εποχιακά φαινόμενα, ακριβώς λόγω τουρισμού. Σε ένα πλαίσιο, λοιπόν, που μόνο η 'αρπαχτή' δουλεύει, ας μην περιμέναμε μακροημέρευση. Τί, έτσι στα καλά καθούμενα, θα πιάσει κάτι σοβαρό; Αν ο μόνος λόγος που πετάς είναι το ευκαιριακό φτηνό εισητήριο, αυτό σε βάθος χρόνου είναι εγγύηση αποτυχίας, όχι επιτυχίας.
 
Πιστεύω οτι η αύξηση του φπα για πτήσεις εσωτερικου επαιξε σημαντικό ρόλο..

ενδεικτικό
 

Attachments

  • skg.jpg
    skg.jpg
    122,5 KB · Προβολές: 2.900
Αν δεν κάνω λάθος, οι ναύλοι εξωτερικού και οι συνοδευτικές με αυτούς υπηρεσίες (τέλη αεροδρομίων, facility charges, service fees, ancillaries κλπ) απαλλάσσονται από ΦΠΑ.
 
εσωτερικου ηθελα να πω...οτι σε πτηση αθηνα θεσσαλονικη πληρώνει 24% φπα ενω σε πτηση αθηνα-τιμισοαρα τίποτα.
 
george_a":2maejabh said:
Κάποιες σκέψεις....
Η δική μου απάντηση: διότι το επιχειρηματικό πλαίσιο στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της ΕΛλάδας) είναι εξόχως αντι-επιχειρηματικό. Με απαγορευτικά κόστη λειτουργίας (τέλη αεροδρομίων) και άκρως αντιπαραγωγικές δομές. Για παράδειγμα πέστε μου σε ποια χώρα υπάρχει τέλος επιτηδεύματος, τρελλές υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τέλη για κάθε είδους σφραγίδα που θα χρειαστείς από το τέρας της γραφειοκρατίας κλπ κλπ.


Φίλε Γιώργο, αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία σκέψη σε περίπτωση που τα αεροδρόμια στα οποία αναφέρεται το εν λόγω δρομολόγιο ήταν κρατικά (ή Λαϊκά ΔημοΚρατικά για σένα, όπως θέλεις πες το). Από τη στιγμή όμως που δεν είναι έτσι, αλλά τα τέλη τους καθορίζονται από ιδιωτικές εταιρείες αποκλειστικά, πες μου εσύ πού κολλάει η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο θέλεις να πεις, ότι αν ήταν κρατικά (και αν τα τέλη είναι το πρόβλημα της Ryanair) τότε το δρομολόγιο θα παρέμενε ζωντανό (;) Βλέπεις πως το Θεσσαλονίκη-Χανιά το διατηρεί ακόμα κι ας είναι και τα δύο Fraport (ιδιωτικά) κι ας έρχονται αυξήσεις στο τέλος επιβάτη από 1η Απρίλη. Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία δεν θα παραμείνει πολύ με βάσεις στην Ελλάδα, ίσως εκτός από την Αθήνα, και πιθανώς να αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις...

spotterakis":2maejabh said:
Κι αν δεν ειναι πως αποφεύγονται τα φαινόμενα συνωστισμου σε peak times, ειδικα το καλοκαιρι που η κινηση αυξάνεται κατακόρυφα;

Για αυτόν τον λόγο μπαίνουν περιορισμοί το καλοκαίρι σε peak times. Συνήθως περί τα 25 την ώρα.
 
mimithem":2c8053bz said:
Φίλε Γιώργο, αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία σκέψη σε περίπτωση που τα αεροδρόμια στα οποία αναφέρεται το εν λόγω δρομολόγιο ήταν κρατικά (ή Λαϊκά ΔημοΚρατικά για σένα, όπως θέλεις πες το). Από τη στιγμή όμως που δεν είναι έτσι, αλλά τα τέλη τους καθορίζονται από ιδιωτικές εταιρείες αποκλειστικά, πες μου εσύ πού κολλάει η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο θέλεις να πεις, ότι αν ήταν κρατικά (και αν τα τέλη είναι το πρόβλημα της Ryanair) τότε το δρομολόγιο θα παρέμενε ζωντανό (;) Βλέπεις πως το Θεσσαλονίκη-Χανιά το διατηρεί ακόμα κι ας είναι και τα δύο Fraport (ιδιωτικά) κι ας έρχονται αυξήσεις στο τέλος επιβάτη από 1η Απρίλη. Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία δεν θα παραμείνει πολύ με βάσεις στην Ελλάδα, ίσως εκτός από την Αθήνα, και πιθανώς να αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις...

Το πού κολλάει το ΛΔΕ? Στο ότι το 'επιχειρείν' στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας) είναι τόσο ασημαντοελάχιστο, που δεν μπορεί να συγκρατήσει μια κρίσιμη μάζα business travellers ακόμα και στην πιο (θεωρητικά) lucrative γραμμή εσωτερικού.
Κερασάκι στην τούρτα το τείχος διοδίων στις Εθνικές, η πανάκριβη βενζίνη, ο δυσθεώρητος ΦΠΑ, τα αβάστακτα τέλη στο επιχειρείν... Ο τακτικός πελάτης που πετάει για δουλειές είναι σχεδόν απών - και έτσι μένουμε μόνο με τον ευκαιριακό επιβάτη. Δείχνει ακόμα το πόσο δύσκολο είναι να στήσεις μια σωστή αεροπορική εταιρεία.
 
Top