Στη Σενεγάλη με την αναγεννημένη Ιταλίδα (A3 & IG)

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Από μικρός με συγκινούσε το ράλι Παρίσι – Ντακάρ και με ενδιέφερε το τουριστικό ενδιαφέρον των Γάλλων για την χώρα. Καθώς η Σενεγάλη ήταν Γαλλική αποικία και η επίσημη γλώσσα της χώρας είναι η Γαλλική (ομιλούν 10 γλώσσες ιθαγενών) και στον χειμώνα των Ευρωπαίων έχουν 28ο κελσίου και ηλιοφάνεια, φυσικό είναι να έχουν τουρισμό. :cool:

Για τα Ελληνικά δεδομένα, έχουν μικρό τουριστικό ρεύμα, περί τα 2 εκατ. τουρίστες τους 5 ξηρούς μήνες που κατευθύνονται σε luxury beach resorts των περιοχών Saly & Somone. :cool: Το καλοκαίρι το δικό μας είναι η περίοδος των βροχών με 41ο βαθμούς θερμοκρασία.

Φέτος άνοιξε και το μεγάλο Μουσείο Αφρικανικού Πολιτισμού στο Ντακάρ με την χρηματοδότηση της Κίνας που προσέφερε $34,6 εκατ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25350

όπου και αυτοί προσπαθούν να επαναπατριστούν θησαυροί από την Γαλλία αλλά κυρίως από το Βέλγιο που έχουν κλέψει 150.000 αντικείμενα. :rant:

https://www.bbc.com/news/world-africa-46467098

Το δρομολόγιο Μιλάνου – Ντακάρ γινόταν και εποχής Meridiana, αλλά από τότε που αναγεννήθηκε η Air Italy είχα την περιέργεια να δοκιμάσω την εταιρεία. Η Air Italy αναγεννήθηκε στις 18 Φεβ. 2018 όταν η QR αγόρασε το 49% της Meridiana και το 51% παρέμεινε στην Alisandra εταιρεία του Aga Khan από το 1966.

Ακόμη και τώρα υπάρχουν ίχνη της Meridiana στην εταιρεία, οι ποδιές σερβιρίσματος του πληρώματος έχουν το σήμα της IG, ο κωδικός της IATA είναι ο παλιός της Meridiana, όπως και 2 α/φ (B767-300 & B737-700) στο MXP με τον παλιό χρωματισμό αλλά το σήμα και την γραμματοσειρά της Air Italy.
Φέτος η εταιρεία Air Italy έχει σημαντική ανάπτυξη, στο σημείο που Αμερικάνοι πολιτικοί να εγείρουν θέμα αθέμητου ανταγωνισμού από την QR.

https://www.cnbc.com/2018/12/17/us-airl ... rline.html

O στόλος της IG αυτή την στιγμή αποτελείτε από 1 Β767-300 που συνήθως κάνει τα εποχικά δρομολόγια προς MBA, MLE, ZNZ της παλιάς Ι9. 1 B737-700 & 6 B737-800 που κάνουν τα δρομολόγια εσωτερικού.

Αυτή την στιγμή έχει 3 ολοκαίνουργια Β737ΜΑΧ8 και περιμένει άλλα 2 που κάνουν τα μεσαία δρομολόγια, και 5 Α330-200 που κάνουν τα δρομολόγια των ΗΠΑ. Αυτή την στιγμή ενώνει το MXP με JFK, MIA, BBK, BOM, DEL και από Απρίλιο LXA, SFO και από Μάιο ORD και ΥΥΖ. Η ΒΚΚ σταματά στις 30 Μαρτίου 2019. :(

Το Β737ΜΑΧ8 ήταν ένας επιπλέον λόγος που ήθελα να δοκιμάσω την εταιρεία. Έψαχνα να βρω εισιτήριο για τα Χριστούγεννα. Όπως ήταν αναμενόμενο ενώ τους άλλους μήνες μπορείς να βρεις εισιτήριο με επιστροφή από €380 την περίοδο των ΧΡ κατάφερα να βρω το φτηνότερο χωρίς βαλίτσα στα €520. Ευτυχώς βρήκα της Α3 με επιστροφή €115 το ΑΤΗ-MXP.

Κατά την διάρκεια αγοράς του εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της IG άρχισα να υποψιάζομαι ότι έχουν δείγματα loco εταιρείας, η αγορά μεταφοράς βαλίτσας είναι €40 ανά κατεύθυνση, επιλογή θέσης από €25 ενώ οι XL θέσεις στα €65. Upgrade challenge δυνατότητα δεν παρέχουν.

Τυχαία επιλογή θέσεις μπορείς να κάνεις 7 μέρες πριν την πτήση.

ΠΡΟΣΟΧΗ, μην κάνετε επιλογή θέσεις τις πρώτες ημέρες. Στις οδηγίες γράφουν ότι μπορείς να διαλέξεις την τυχαία επιλογή και αν δεν σου αρέσει η θέση να ξανά προσπαθήσεις από την αρχή και θα σου επιλέξει διαφορετική θέση, στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Μεγάλο λάθος μου, με το που έφτασε η 7η μέρα πριν την πτήση έκανα check-in και μου έδωσε θέσεις στην 31 σειρά χωρίς να μπορώ να τις αλλάξω. Υποψιάζομαι ότι ο υπολογιστής πρώτα επιλέγει τις χειρότερες θέσεις για να σε αναγκάσει να αγοράσεις θέσεις επιλογής. Καθώς ήταν Χριστούγεννα και το α/φ ήταν γεμάτο, αποφάσισα να αγοράσω θέση στην 4 σειρά ΧL.

Το Β737ΜΑΧ8 έχει 3 σειρές business 32 in διάκενο (12 θέσεις) 2 σειρές LX και άλλες 2 σειρές LX στις εξόδους κινδύνου 32 in διάκενο (24 θέσεις) και 24 απλές σειρές 30 in διάκενο. Σύνολο 180 επιβάτες.

Έφτασε η ημέρα του ταξιδιού, φτάσαμε στο ΑΤΗ και επιβιβαστήκαμε στην Α3.
Δυστυχώς πάλι η επιβίβαση έγινε με λαωφορείο.

Παρατήρησα ότι η Α3 για να μαζέψει χρήματα, αδιαφορεί για την ασφάλεια των επιβατών. Είχαν στρογγυλοκαθίσει 2 γριές στην σειρά των εξόδων κινδύνου. Σιγά μην μπορούσαν αυτές να τραβήξουν την επένδυση και να ανοίξουν την πόρτα κινδύνου. :rant:
Δεν έφτανε μόνο αυτό αλλά και οι αεροσυνοδοί δεν ενημέρωναν τους επιβάτες που κάθονταν στις σειρές των εξόδων κινδύνου, τον τρόπο ανοίγματος, ούτε τους ένοιαζε εάν ομιλούσαν Αγγλικά. :evil:

Κατά την διάρκεια της επίδειξης σωστικών μας ενημέρωσαν ότι υπάρχει δυνατότητα Aegean Stream. Η ενημέρωση έγινε στα Ελληνικά, Αγγλικά και Ιταλικά.

Επεξεργάστηκα το Aegean Stream, αδιάφορο. :twisted:

Είχε επιλογή μουσική, διάβασμα εφημερίδων, και 5-6 ντοκιμαντέρ για την Α3. Καθόλου τηλεοπτικές σειρές, ούτε κατά διάνοια κινηματογραφικά έργα :wall:
.
Και έρχεται η ώρα του φαγητού, τώρα πια σε κουτάκι.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25331

Κάποτε που οι Σοβιετικές εταιρείες είχαν φαγητό σε κουτάκι τις κατηγορούσαμε, τώρα τον ήπιαμε κανονικότατα. :mrgreen:

Το φαγητό νόστιμο, αλλά λίγο και πρόχειρο.

Έχει πια παγιωθεί, δεν υπάρχει δεύτερο serving. Ότι ήπιες ήπιες, ούτε επιπλέον καφέ, ούτε νερό που κάποτε πέρναγαν με μπουκάλι και ποτήρια.

Ευτυχώς που η πτήση ήταν 2 ώρες και περνάνε γρήγορα. Φτάσαμε στον προορισμό μας, και κατευθυνθήκαμε στις εξόδους transit.
Από την περιοχή Α του κτηρίου, θα περνάγαμε στην περιοχή Β και τον έλεγχο διαβατηρίων. Είχαμε τυπώσει τις κάρτες επιβίβασης οπότε κατευθυνθήκαμε στην έξοδο επιβίβασης που ήταν στον κάτω όροφο, καθώς η επιβίβαση θα γινόταν με λαωφορείο. Τσιγκούνηδες. :oops:

Πριν κατεβούμε στην έξοδο, θεώρησα να πάω στην τουαλέτα. Λάθος :oops: καθώς μπήκα, γινόταν χαμός από επιβάτες που έπλεναν τα πόδια τους. Καθώς οι επιβάτες είναι μουσουλμάνοι, έπλεναν τα πόδια τους και έξω από την τουαλέτα άπλωναν τα χαλάκια τους και προσεύχονταν.

Με το που άρχισε η επιβίβαση, το προσωπικό φιλικότατο και μόλις είδαν Ελληνικά διαβατήρια μας καλησπέρισαν στα Ελληνικά, αλλά έψαξαν στο κομπιούτερ αν οι Έλληνες είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα εισόδου στην Σενεγάλη. Αφού βεβαιώθηκαν ότι Ελληνικά διαβατήρια δεν χρειάζονταν βίζα, μας άφησαν να περάσουμε. Μετά τον 1 έλεγχο υπήρχαν 2 υπάλληλοι που τσέκαραν τις χειραποσκευές και εάν έβλεπαν κάποια ογκώδη την σήκωναν για να βεβαιωθούν ότι δεν ήταν πάνω από 8 κιλά.
Τα πάντα για να βγάλουμε κάποιο ευρουλάκι. :D

Φτάσαμε στο α/φ

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25335

με το που μπήκαμε, η καμπίνα σου έκανε ευχάριστη εντύπωση, η 2χρωμία στα καθίσματα του γκρι σκούρου και του μπορντό, είναι ευχάριστη. :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25343

Οι θέσεις business είχαν μαξιλάρι και κουβέρτα σε σακούλες.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25344

Στις θέσεις οικονομικής, σου έφερναν μαξιλάρι και κουβέρτα, αν το επιθυμούσες. Υπήρχαν πάνω από 3 μεγάλες σακούλες στο galley.

Το πλήρωμα ευγενέστατο, χαμογελαστό και μιλούσε Αγγλικά με ευχέρεια. :thx:

Οι επιβάτες πάνω από 85% ήταν μη Ευρωπαίοι, και οι περισσότεροι είχαν βιβλία προσευχών και προσεύχονταν.

Μετά το καλωσόρισμα του κυβερνήτη έγινε η φυσική παρουσίαση των σωστικών. Δεν υπήρχαν οθόνες οροφής, ούτε οθόνες στις πλάτες των καθισμάτων.

Αρχίσαμε την τροχοδρόμηση στην ώρα μας, και απογειωθήκαμε. Καθόμουνα στην 4 σειρά παράθυρο, και το α/φ ήταν αρκετά αθόρυβο. Μου άρεσε που πετούσα με Β737ΜΑΧ8. Με το που οριζοντοποιήθηκε το α/φ, ενεργοποίησαν το γαλάζιο ουρανό στην καμπίνα. Πολύ ωραίο περιβάλλον στην καμπίνα, αν υπήρχε και IFE θα ήταν μια ωραία πτήση 6 ωρών. :banana:

Είχα όμως προετοιμασθεί, είχα ψάξει φωτό των καθισμάτων της IG και γνώριζα ότι δεν υπήρχαν οθόνες, οπότε είχα φορτώσει έργο στο tablet μου και μετά το φαγητό θα το έβλεπα.
Οι πλάτες των καθισμάτων είχαν την ενδιαφέρουσα επιλογή, κατέβαζες το τραπεζάκι και υπήρχε ένα πλαστικό τρίγωνο, το οποίο το έβαζες κάθετα στην πλάτη, ανέβαζες το τραπεζάκι στην θέση του και επάνω στο τρίγωνο τοποθετούσες το tablet που σταθεροποιούταν με ένα μαύρο διακόπτη στο πάνω μέρος της πλάτης. Είχες άψογη οθόνη στο tablet σου και ελεύθερο το τραπεζάκι για το φαγητό.

Είχα χρόνο να χαζέψω το Atmosphere περιοδικό τους. Ευχάριστο και όχι βαρύ και ογκώδες όπως της Α3.

Πριν περάσει το μισάωρο στην πτήση άρχισαν το σερβίρισμα του φαγητού.

Υπήρχε επιλογή στο φαγητό κοτόπουλο ή πάστα. Προτίμησα το κοτόπουλο.
Πανέξυπνη παρουσίαση του φαγητού.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25339

Δεν ήταν δίσκος, αλλά διαφανές πλαστικό κουτί, που όπως το άνοιγε το πλήρωμα, στο καπάκι τοποθετούσε το κυρίως γεύμα και σου το προσέφεραν σαν δίσκο. Πανέξυπνο και λειτουργικό. :great:
Καλά Ιταλοί, :!: τι περιμένεις, :!: στην σχεδίαση είναι αυθεντίες. :great: όχι σαν την σοβιετίλα το χάρτινο κουτί της Α3. :evil:
Μετά το trolley του φαγητού ήλθαν τα ποτά, υπήρχε επιλογή χυμών, νερού. Ζήτησα κρασί. Με απογοήτευσαν, είχαν μόνο μπύρα. Μα έχουν τόσο ωραία Ιταλικά κρασιά, θα πιώ Ιταλική μπύρα. Σιγά μην κάνω αυτό, αρκέστηκα, σε αφρώδες νερό.

Το φαγητό νοστιμότατο, ορεκτικό λίγο πικάντικο… αλλά αφού πηγαίναμε Αφρική… Υπήρχε συσκευασμένο Grana Padano, γευστικότατο. Το επιδόρπιο δροσερό με γεύση λεμονιού.

Μετά από κανένα μισάωρο πέρασαν για να σερβίρουν καφέ ή τσάι. Μου έκανε εντύπωση το χαμόγελο του πληρώματος, καμία σχάση με τον εθνικό τους αερομεταφορέα.

Με το που μάζεψαν το φαγητό, βούρ για την τουαλέτα. Με το που με είδε ο φροντιστής να βγάζω φωτό της τουαλέτας, του έκανε μεγάλη εντύπωση. :?:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25338

Συνομιλήσαμε και ήταν όλο χαμόγελο, όχι ειρωνικό αλλά φιλικό. :idea:
Γρήγορα όμως να δούμε το εργάκι γιατί ήθελα να κοιμηθώ όμως.
Σε λίγο πέρασαν και για το duty free.

Καθώς ήταν γεμάτο το α/φ και οι επιβάτες κατά πλειοψηφία ψηλοί και σωματώδεις, δεν υπήρχε χώρος για να αισθανθείς / κοιμηθείς ευχάριστα. Και που κατέβασα την πλάτη του καθίσματος ο άλλος με τα πόδια του σε λίγο το επανέφερε στην αρχική θέση. Τέλος πάντων κοιμήθηκα.

Στο μισάωρο πριν την προσγείωση μας ενημέρωσε/ξύπνησε ο συγκυβερνήτης, και το πλήρωμα μας προσέφερε μικρό σοκολατένιο Άγιο Βασίλη. :idea:

Φτάσαμε στο DSS και πάλι επιβιβαστήκαμε σε λαωφορεία.

Το αεροδρόμιο, σύγχρονο (άνοιξε 12/2017) και ο έλεγχος διαβατηρίων γρήγορος, καθώς υπήρχαν 6 θέσεις ελέγχων.
Από το 1942 το DKR ήταν αεροπορικός κόμβος καθώς όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρείες σταμάταγαν πριν κατευθυνθούν προς Νότια Αμερική. Τώρα στο DSS σταματά η SA από JNB για IAD και η DL από JFK για JNB. Οι Ευρωπαϊκές εταιρείες που προσγειώνονται στο DSS είναι AF, IB, NT, SN, TP, VY, ZI. Θα ήθελα να έφτανα στο DSS με το Α332 της SN αλλά ήταν €200 ακριβότεροι….ξέρεις τι μπορείς να κάνεις με €200 στην Σενεγάλη;
Μας περίμενε ο οδηγός με το αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε στην πόλη.
Ο αυτοκινητόδρομος, σύγχρονος με ακριβά διόδια (για αυτούς) περί το €1 (υπήρχαν 3 διόδια). Πλησίον του αεροδρομίου δημιουργείτε μία πόλη που θα είναι business center, κτίζονται μοντέρνα κτήρια γραφείων και οικιών, έχουν τελειώσει την μεγάλη Arena που εκτός από κλειστό του μπάσκετ εκτελεί χρέη conference center.

Σε λίγο η συνέχεια…………….
 
Πολύ ωραίο report. Η Αιγαίου για μια φορά ακόμη απογοητευτική στο service καμπίνας. Κρίμα. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση η Α3 να υιοθετήσει συμπεριφορές κρατικού αερομεταφορέα...
 
Απογοήτευση το μουσουλμανικό γεύμα MOML της Αιγαίου, από αυτό που βλέπω. Προτείνω ανεπιφύλακτα το διαβητικό γεύμα ή να πάρετε κάτι απ' έξω, όπως ένα σάντουιτς και να το καταναλώσετε εν πτήσει. Σαφέστατα έχει χαθεί η ποιότητα προκειμένου να μην αναγκαστούν να το καταργήσουν από τις πτήσεις τους, λόγω κόστους.

Το σέρβις της Α3 έχει καταντήσει να γίνεται «ρομποτικά». Έχω την εντύπωση πως έχει χαθεί πλέον το interraction με τον επιβάτη. Τα γεύμα της IG δε με ενθουσίασε οπτικά και ποσοτικά. Ελπίζω να μην ήταν μόνο αυτό για όλες αυτές τις ώρες πτήσης.
 
Αφού περιπλανηθήκαμε στην Σενεγάλη, πήγαμε στην Ροζ Λίμνη όπου γινόταν μέχρι το 2007 ο τερματισμός του Ράλι Ντακάρ (τώρα το Ράλι διεξάγεται στο Περού και τερματίζει στη Χιλή ή στην Αργεντινή – αυτό έγινε μετά τις επιθέσεις του ISIS στην Μαυριτανία όταν σκότωσαν 4 Γάλλους τουρίστες) καταλήξαμε στην Μπαντζούλ – Γκάμπια.
Στις παραλίες της Μπαντζούλ περί το 1960 ξεκίνησαν οι Ευρωπαϊκές επενδύσεις σε ξενοδοχεία και την ανάπτυξη του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή. Πρώτοι επένδυσαν οι Σουηδοί. Στην BJL είδα και διαφήμιση της SN για εισιτήριο με επιστροφή προς JFK από $1,112 … το θεώρησα ακριβό.

Ήλθε η ώρα της επιστροφής φτάσαμε στο αεροδρόμιο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25347

το οποίο είναι σύγχρονο και εξυπηρετικότατο

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25348

είδα και διαφήμιση της κρατικής τους εταιρείας που από 1 Φεβρουάριο 2019 θα ξεκινήσεις δρομολόγια προς CDG

https://airlinerwatch.com/first-airbus- ... es-colors/

αφού θα παραλάβουν το νέο Α330-900. :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25349

Επόμενη είναι η RwandAir με 2 παραγγελίες Α330-900.

Όταν ξεκινήσει δρομολόγια η HC προς CDG, θα σταματήσει η Corsair να πετά από ORY.

Στο DSS δεν κάνει e-check in η IG οπότε πήγαμε εμπρόθεσμα στο αεροδρόμιο. Στον γκισέ, παρά την επίδειξη του Ε.Ε. διαβατηρίου μας …. ήθελαν να βεβαιωθούν ότι θα ταξιδεύαμε για ΑΤΗ. :?:

Ξεκίνησε η επιβίβαση στην ώρα της, τώρα ο έλεγχος αποσκευών ήταν χαλαρός. Η πτήση ήταν πανομοιότυπη με την μετάβαση στο Ντακάρ.
Το α/φ είχε τα περί τα 120 άτομα και ευτυχώς δεν υπήρχε επιβάτης στο μεσαίο κάθισμα. Ευτυχώς γιατί τσιγκουνεύτηκα τα €65 και μας έβαλαν σε θέσεις με 30 in διάκενο που δεν είναι και το καλύτερο για να κοιμηθείς αναπαυτικά.
Ευτυχώς δεν υπήρχε διπλανός και ξάπλωσα τα πόδια μου προς το μεσαίο κάθισμα.
Το πρωινό ήταν ομελέτα. Όντως το φαγητό τους δεν είναι πληθωρικό αλλά είναι γευστικότατο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25346

φτάνοντας στο ΜΧΡ πάλι αποβιβαστήκαμε με λαωφορεία, έτσι εντοπίσαμε και ένα από τα Α330 της εταιρείας. Η QR έχει κάνει ένα έξυπνο κόλπο = τα παλιά Α330 που δεν χρησιμοποιεί και τα Β737ΜΑΧ8 που δεν έχει εντάξει στον στόλο της, τα έχει μεταβιβάσει σε εταιρεία leasing και τα νοικιάζει στην IG. :idea:

https://www.airliners.gr/gallery/displayimage.php?pid=25336

Φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων, μας ρώτησαν τι θέλαμε στο ΜΧΡ και θέλανε να τους επιδείξουμε την κάρτα επιβίβασης για ΑΤΗ.
Τα ίδια ότι μας ζήταγαν και πέρυσι στο CDG. :rant:
Καλά ποιος ο λόγος των Ε.Ε. διαβατηρίων, που είναι η ελεύθερη διακίνηση; Καλά και οι Ιταλοί μας θεωρούν για μπανανία; :banana: Είπαμε για τους Γερμανούς και τους Γάλλους αλλά και αυτοί;
Για να περάσει ευχάριστα ο χρόνος μετεπιβίβασης κατευθυνθήκαμε στο lounge Sala Monteverdi, όπου οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών Dinners, έχουν ελεύθερη πρόσβαση. :!:

Ο χώρος είναι παλιομοδίτικος, αλλά οι πολυθρόνες αναπαυτικές.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25333

οι επιλογές του φαγητού, αλλάζουν κατά την διάρκεια της ημέρας

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25332

στην αίθουσα αναμονής σου δίνεται η δυνατότητα με €17 να κάνεις ντουζ.

Το ποσόν σου εξασφαλίζει και μια σακούλα με πλαστικές σαγιονάρες, amenities kit, και πετσέτες.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25334

Πέρασε η ώρα και ήλθε η ώρα της επιβίβασης στην απογευματινή πτήση της Α3. Η επιβίβαση ήταν στην ώρα της και απογειωθήκαμε μια χαρά.

Το γεύμα A3 ήταν μια απογοήτευση. Μου έφεραν κοκκινιστό ψάρι που βρόμαγε. Εγώ που τα τρώω όλα,… :twisted: .. το έδωσα στον διπλανό μου.

Δεν μπορώ να καταλάβω όταν διαλέγεις MOML δεν σημαίνει πιάτο με ψάρι, τότε θα διάλεγα την επιλογή SFML.
Διαλέγω MOML για να λάβω τα σουτζουκάκια που είχαν.

Ακολούθησα την συμβουλή του aakunz και άλλαξα την επιλογή μου σε DBML.

Τέλος καλά, και σε άλλα …. Με υγεία.
 
Όταν επιλέγεις MOML, ουσιαστικά είναι σα να ζητάς ένα φαγητό το οποίο έχει παρασκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς Halal. Αυτό σημαίνει, ότι μπορεί να σου κάτσει ακόμα και ψάρι. Με το διαβητικό εκμηδενίζεις τις πιθανότητες να σου βγάλουν ζυμαρικό.

https://www.icv.org.au/about/about-isla ... n-muslims/
 
AirNamibia":1ctp3enw said:
Φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων, μας ρώτησαν τι θέλαμε στο ΜΧΡ και θέλανε να τους επιδείξουμε την κάρτα επιβίβασης για ΑΤΗ.
Τα ίδια ότι μας ζήταγαν και πέρυσι στο CDG. :rant:
Καλά ποιος ο λόγος των Ε.Ε. διαβατηρίων, που είναι η ελεύθερη διακίνηση; Καλά και οι Ιταλοί μας θεωρούν για μπανανία; :banana: Είπαμε για τους Γερμανούς και τους Γάλλους αλλά και αυτοί;
Δε θα έλεγα ότι οι Γερμανοί μας θεωρούν μπανανία, τουλάχιστον όχι στην καθημερινότητα, αλλά και σε αεροδρόμια σε πτήσεις εντός και εκτός Schengen με ελληνική ταυτότητα, δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα ή σχόλια ή οτιδήποτε περίεργο εκτός ισως από μια φορά στο CGN με μια υπαλληλο της EW που μαλλον δεν ειχε ξαναδεί ελληνική ταυτότητα. Σε 1 λεπτό ειχε λυθεί το θέμα. Αντίθετα στην Ισπανία π.χ. (PMI και BCN) έψαχναν μισή ώρα στο check-in τι είδους ταυτότητα είναι αυτή που είχα, αν ισχύει, αν έχει ημερομηνία λήξης κλπ. Στο BEG είχαν πιο χαλαρό έλεγχο για παράδειγμα. Όσο για τους Ιταλούς δε θα σχολιάσω γενικά για τη συμπεριφορά τους ακόμη και στην καθημερινότητα...
 
Αύριο παραλαμβάνει η Air Senegal το A330neo, θα το παραλάβει ο Πρόεδρος της Σενεγάλης Macky Sall στο DSS αλλά δεν είναι έτοιμο για πτήσεις επιβατών. :idea:
Γι αυτό τον λόγο ο Πρόεδρος θα πετάξει με την πρώτη πτήση
HC403 DSS-CDG 09:50-16:15 την 1η Φεβρουαρίου με νοικιασμένο Α340 από την Hi Fly.
Μέχρι και τέλος Μαρτίου με Α340 το αναφέρει. :rant:

https://www.forbes.com/sites/martinrive ... 5fe71e6001

Κάποτε θα μάθουμε πότε θα παραλάβουν και το δεύτερο Α330neo, θα πηγαίνει GRU :?: ή ΗΠΑ, λέτε να πάει για YUL :?: .

Εγώ πάντως παρέλαβα τα Avios από την IG στην ΒΑ.
 
Top