LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Το ανεφερα ηδη. Περιπτωση missed approach.
 
ναι το διάβασα αλλά δε μου είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς επηρεάζει το missed approach για το ILS. Γράψε μια λέξη παραπάνω αν έχεις την καλοσύνη :)

αφορά το ILS CAT3 συγκεκριμένα; εννοείς οτι το decision height για ILS CAT3 είναι χαμηλό και στην προκειμένη τα φυσικά εμπόδια στην προέκταση του διαδρόμου δε θα επέτρεπαν ασφαλές climb για την εκτέλεση του missed approach?
 
danmilon":wli7wq2g said:
αφορά το ILS CAT3 συγκεκριμένα; εννοείς οτι το decision height για ILS CAT3 είναι χαμηλό και στην προκειμένη τα φυσικά εμπόδια στην προέκταση του διαδρόμου δε θα επέτρεπαν ασφαλές climb για την εκτέλεση του missed approach?

Σωστα. Γι αυτο και τα minima της CAT.IΙ στον 16 ειναι μεγαλύτερα απο τα συνήθη για CAT.II
 
polman":13wzojp8 said:
Γίνεται για εμάς του τελείως αδαείς να πει κάποιος ποιος είναι ο 16 και ποιος ο 34 αεροδιάδρομος?

Επίσης είδα ότι έκαναν θαμπό το αεροδρόμιο στα google maps. Να υποθέσω ότι είναι και στρατιωτικό; Αλλά ποιο το νόημα όταν οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του αεροδρομίου με ξεπερνάει λίγο.
Για πολλοστή φορά σε αυτό το φόρουμ ας επαναλάβουμε ότι δεν υπάρχουν αεροδιάδρομοι στα αεροδρόμια (βλέπε viewtopic.php?f=9&t=6998 )

Ο διάδρομος 16/34 είναι ένας. Από τη μεριά της θάλασσας είναι η αρχή του 16 και από τη μεριά του δρόμου ο 34.

Όσο για το google maps τα έχουμε ξαναπεί εκτενώς σε άλλο topic
 
Καλημέρα.
Φαίνεται πως υπάρχουν προβλήματα ορατότητας στο αεροδρόμιο και μέχρι στιγμής η FR επιστρέφει Αθήνα ενώ η Α3 πάει προς Καβάλα μετά από 5 κύκλους.
 

Attachments

  • IMG_20190110_082206.jpg
    IMG_20190110_082206.jpg
    507,8 KB · Προβολές: 2.401
  • IMG_20190110_083008.jpg
    IMG_20190110_083008.jpg
    304,9 KB · Προβολές: 2.401
Για μια περίοδο 5 ωρών (0720-1220LT) η ορατότητα λόγω ομίχλης ήταν κάτω από όριο των 400 m του ILS II του 16.

METAR LGTS 101220Z VRB02KT 0900 R161300 R341400 FG VV003 0303 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101150Z VRB02KT 0900 R161400 R341400 FG VV003 0302 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101120Z VRB01KT 0700 R161300 R341300 FG VV002 0202 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101050Z VRB02KT 0200 R160800 R340900 FG VV001 0201 Q1003 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 101020Z VRB03KT 0200 R16400 R340275 FG VV001 0201 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100950Z VRB03KT 0100 R160325 R340300 FG VV001 0101 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100920Z VRB03KT 0100 R160300 R340325 FG VV001 0101 Q1005 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100850Z VRB03KT 0100 R160275 R340200 FG VV001 0100 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100820Z VRB02KT 0100 R160300 R340225 FG VV001 0101 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100750Z VRB03KT 0100 R160275 R340250 FG VV001 0100 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100720Z 11004KT 0100 R160225 R340225 FG VV001 0100 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100650Z VRB02KT 0100 R160250 R340225 FG VV001 01M00 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100620Z VRB03KT 0100 R160400 R340300 FG VV001 01M00 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100550Z VRB02KT 0100 R160400 R340300 FG VV001 00M00 Q1004 R16220095 NOSIG=
METAR LGTS 100520Z VRB03KT 0100 R160375 R340300 FG VV001 00M01 Q1004 R16220095 NOSIG=

METAR LGTS 100450Z VRB03KT 0300 R160550 R340500 FG OVC003 00M01 Q1003 R16220095 NOSIG=
 
Σύμφωνα με το άρθρο απ'το φθινόπωρο θα μειωθούν οι ακυρώσεις κ τα diverts με τα γνωστά καιρικά φαινόμενα, γιατι οι προσεγγίσεις θα γίνονται με τη μεθοδολογία PBN...say what? Tι εστί ΡΒΝ και αν βοηθάει γιατί τοσα χρόνια δεν έχει εφαρμοστεί?

https://www.voria.gr/article/lisi-sto-p ... XyoneZJ8C0
 
PBN ειναι τα RNP approaches. Το πρόβλημα θα μπορεί να λυθεί μόνο με RNP AR approaches που μέχρι το τελευταίο leg που πρεπει να ειναι straight in με το διάδρομο, τα υπόλοιπα μπορούν να ειναι curved legs και ετσι να αποφεύγουν τους λόφους και τα υψόμετρο νότια από το αεροδρόμιο. Αλλιως με απλά RNP (GPS ) Aproaches δεν νομίζω οτι μπορεί να ειναι πολύ πιο κάτω το MDA/ DA εφόσων το πρόβλημα ειναι οι λόφοι και το υψόμετρο.Σιγουρα όμως, ακόμα και ετσι, θα παει πιο κάτω από τα 1300 πόδια που ειναι τώρα με το VOR approach. Για RNP AR χρειάζεται special authorization και training από τα πληρώματα. Θα δούμε τι θα γίνει....
 
Για να λειτουργήσει το PBN νομίζω πρέπει να λειτουργούν οι διαδικασίες RNAV/GNSS έτσι ώστε να αναβαθμιστεί σε PBN η διαδικασία, αν δεν κάνω λάθος.

Διαδικασία PBN από ότι είχα δει και σε κάτι αρχεία του Eurocontrol ήταν να μπει από 31 Δεκεμβρίου 2018 και στα Ιωάννινα που λειτουργεί ήδη το RNAV/GNSS, τώρα αν μπήκε ή πήρε παράταση δεν γνωρίζω.

Στην Κέρκυρα επίσης που λειτουργεί RNAV/GNSS έχουν ανακοινωθεί ότι θα μπούνε διαδικασίες, PBN.

Μένει να δούμε τι εξελίξεις θα έχουμε γύρω από αυτό το θέμα.

Με εκτίμηση.
 
Top