LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

PBN ( performance based navigation ) approaches ειναι τα RNAV/ RNP approaches. Ειναι η επίσημη ICAO ορολογία.
 
Το PBN είναι καθαρά GNSS ,εξαρτάται αποκλειστικά απο τον εξοπλισμό GNSS και την πιστοποίηση του αεροσκάφους και του πληρώματος.. Λογικά θα πρέπει να μπουν οι διαδικασίες σε δοκιμές που πιθανόν να συμμετάσχουν κάποιες αεροπορικές εταιρείες μέσα στο καλοκαίρι, ώστε να δοθούν επίσημα μετά τη καλοκαιρινή σαιζόν, που τότε έτσι και αλλιώς χρειάζεται... Δεν έχει να κάνει καθόλου με το ίδιο το αεροδρόμιο και τη Fraport ,ούτε κάποιες επιπλέον υποδομές , ήδη η ΥΠΑ έχει εγκατεστημένο MLAT στη Θεσσαλονίκη .
Στην Κέρκυρα που ήδη είναι επιχειρησιακή μια τέτοια διαδικασία πάνω απο 1 χρόνο, μετείχαν στις δοκιμές που προηγήθηκαν, κάποια αεροπλάνα της Air Berlin ( υπήρχε τότε) και νομίζω και της Aegean αργότερα.
 
Προφανώς το παραπάνω αφορά τη βελτίωση προσέγγισης στον 34, όταν πνέει δηλαδή ισχυρός βοριάς και υπάρχει χαμηλή βάση νεφών.
Δεν αφορά την περίπτωση ομίχλης και την προσέγγιση στον 16 (ή 10) με ορατότητες στα 100-300 m.
 
Όπως φαίνεται και σήμερα έχουμε αυτό το πρόβλημα με βοριάδες και νέφωση - με τις πρώτες παρεκκλίσεις και κάποια άλλα αεροπλάνα να κάνουν κύκλους….Η φταίει η βρωχή;

Ελπίζουμε λοιπόν ότι απ΄ το φθινόπωρο με αυτό το σύστημα θα έχουμε κάποια βελτίωση (κι εγώ το καταλαβαίνω έτσι ότι αφορά τις προσγειώσεις στον 34, όπου δεν υπάρχει ILS).
 
Νέο δρομολόγιο για τον αερολιμένα Θεσσαλονίκης " Μακεδονία " το Chisinau της Μολδαβίας.

Αναλυτικά:

KIV - SKG

9U619: 07:00 - 08:35 κάθε 4,7

SKG - KIV

9U620: 09:25 - 11:10 κάθε 4,7

Το δρομολόγιο θα εκτελεί η Air Moldova και αρχίζει 23 Μαίου 2019.
Τέλος ο τύπος αεροσκάφους που θα εκτελεί το δρομολόγιο θα είναι το Embraer E190.

Καλή αρχή!!!
 
Εδω και ενάμιση περίπου μήνα κάνουν έργα στις εξόδους επιβίβασης που ήταν μπροστά στα Goody's, αφήνοντας ουσιαστικά μόνο έναν διάδρομο προς το lounge της Aegean και την περιοχή που ήταν στην άκρη της εξόδου 1 ή Α1, απο εκεί που έφευγε η Ryanair ουσιαστικά. Έχουμε ιδέα σχετικά με το τί γίνεται για τόσο πολύ καιρό;
Επίσης χθες πρόσεξα για πρώτη φορά το smoking lounge όπως και το οτι έχουν ξηλώσει σχεδόν όλο το ταβάνι στην αίθουσα αναμονής αναχωρήσεων. Έργα στον εξαερισμό ίσως;
Στον νέο αεροσταθμό πάντως είδα πως ξεκίνησε ο δεύτερος όροφος.
 
Χρησιμοποιώ το αεροδρόμιο περίπου μια φορά το μήνα και όντως η ταχύτητα με την οποία προχωρούν τα έργα είναι εντυπωσιακή. Σήμερα ωστόσο εντυπωσιαστικα αρνητικά με το εξης: Η στέγη πάνω από τις δύο καφετέριες στον εξωτερικό χώρο φιλοξενεί πουλιά, τα οποία φτιάχνοντας τη φώλια τους μεταφέρουν χόρτα, ξύλα, καλώδια, χαρτιά κτλ κτλ. Όλα πέφτουν στη συνέχεια είτε πάνω στους πάγκους, είτε μέσα στους καφέδες και στα κεφάλια των επισκεπτών. Ρώτησα έναν υπάλληλο για το αν είναι ενημερωμένη η Fraport και μου απάντησε ότι έχουν στείλει επανειλημμένα Mail με φωτογραφίες από πράγματα που πέφτουν από τη σκεπή.
Καλά τα έργα, καλή η αναδιάρθρωση του υπάρχοντος τέρμιναλ, αλλά σήμερα κυριολεκτικά η κατάσταση θύμιζε κοτετσι
 
Παραδόθηκε τύποις. Στα χαρτιά. Στην πράξη συνεχίζονται οι εργασίες κανονικά.
 
Εξ ου και - από το παραπάνω άρθρο :

Κάποιες μικρές εργασίες που όμως δεν επηρεάζουν τον διάδρομο θα ολοκληρωθούν τις επόμενες ημέρες

με διασταλτική φυσικά ερμηνεία στις φράσεις "κάποιες εργασίες" & "επόμενες ημέρες"
 
Top