Το PBN είναι καθαρά GNSS ,εξαρτάται αποκλειστικά απο τον εξοπλισμό GNSS και την πιστοποίηση του αεροσκάφους και του πληρώματος.. Λογικά θα πρέπει να μπουν οι διαδικασίες σε δοκιμές που πιθανόν να συμμετάσχουν κάποιες αεροπορικές εταιρείες μέσα στο καλοκαίρι, ώστε να δοθούν επίσημα μετά τη καλοκαιρινή σαιζόν, που τότε έτσι και αλλιώς χρειάζεται... Δεν έχει να κάνει καθόλου με το ίδιο το αεροδρόμιο και τη Fraport ,ούτε κάποιες επιπλέον υποδομές , ήδη η ΥΠΑ έχει εγκατεστημένο MLAT στη Θεσσαλονίκη .
Στην Κέρκυρα που ήδη είναι επιχειρησιακή μια τέτοια διαδικασία πάνω απο 1 χρόνο, μετείχαν στις δοκιμές που προηγήθηκαν, κάποια αεροπλάνα της Air Berlin ( υπήρχε τότε) και νομίζω και της Aegean αργότερα.