Airbus A350

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό τον μήνα παρέλαβε η Philippine Airlines το 4ο της α/φ που θα το δρομολογήσει στις 29 Οκτωβρίου προς JFK (καταργώντας την ενδιάμεση στάση που κάνει τώρα στο YVR).

Έχουν διαμόρφωση 30J24W241Y
PR126 20:10-23:15 MNL(T2)-JFK 1.2.4.6 A350 15 ώρες 5 λεπτά
PR127 01:45+07:20+1 JFK-MNL 2.3.5.7 A350 16 ώρες 35 λεπτά 10th longest flight :!:

Αυτή την στιγμή πετά τα Α350 προς
PR116 MNL-YVR 19:00-16:20 A350 3.5.7
PR720 MNL-LHR 13:00-20:35 A350 1.2.5.7

Στο δρομολόγιο προς SFO θα γίνεται με Α350 τις 3 από τις 6 ημέρες την εβδομάδα
MNL-SFO PR104 22:00-20:00 B77W X4

Μόνο τα LAX, YYZ θα παραμείνουν με Β77W, ενώ η HNL γίνεται με Α333.
Οι BNE & SYD γίνονται με Α321neo :!: στο MEL όμως δεν φτάνει και γίνεται με Α333.

Με την παραλαβή των υπολειπόμενων 2 Α350 αρχές του 2019 σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυό της προς ORD, IAH με επικρατέστερο το SEA :?: .

Κάποτε έκανε και τα Ευρωπαϊκά δρομολόγια CDG,FRA,ZRH,MAD… καθώς και κάποτε ερχόταν ΑΤΗ σαν ενδιάμεσο σταθμό στα δρομολόγια της Ευρώπης.

http://www.airliners.net/photo/Philippi ... Fi234XTjFy
 

Attachments

  • longest flights.xls
    32 KB · Προβολές: 54
Διαβάζω για ειδική regional έκδοση του Α350-900 που έχει παραλάβει η Singapore με κινητήρα μειωμένης ισχύος (?) και μειωμένο maximum take off weight.
Είναι συνηθισμένο να υπάρχει τέτοια διαφορετική έκδοση για τον ίδιο τύπο αεροσκάφους; Δε θα ήταν πιο λογικό να έχει διαφορετικό κωδικό;
Με αυτό το "variant" έχει πλέον 3 διαφορετικά Α350 μαζί με το ULR.
 
Πηγή;

Τα διαφορετικά thrust ratings ενός κινητήρα για τον ίδιο τύπο αεροσκάφους είναι πολύ συνηθισμένα. Και σε πολλές περιπτώσεις, με το ίδιο ακριβώς hardware. Έτσι κι αλλιώς, ο κωδικός -9ΧΧ αντανακλά τον γενικό τυπο της ατράκτου, αλλά λογικά θα υπάρχει διαφορά στο τελευταίο ψηφίο του, ανάλογα με το rating.
 
SIA also confirmed that it has been deploying the regionally configured A350-900 on the Singapore-Brisbane route since 7 January. This aircraft replaced the A350 configured for long-haul operations.

Flight Fleets Analyzer shows that the regional A350s are configured with 303 seats in two classes: 40 in business and 263 in economy. To date, only two have been delivered and bear the registrations 9V-SHA and -SHB.
https://www.flightglobal.com/news/artic ... 50-455324/
 
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, η Singapore ήταν launch customer για το A350-900 regional, πού όντως έχει "μειωμένη" τυπικά ισχύ και βάρος απογείωσης. Επιπλέον, τα regional-configured A350 δεν διαθέτουν premium economy

Επίσης :arrow: https://mainlymiles.com/fleet-a350-900-regional/
 
Και βλέπω και τις φωτό της Business Class και σκέπτομαι πώς θα βγει το ταξίδι για 2-3 ώρες που τους στοιβάζει τον ένα πάνω στον άλλο. Να ποιοι είναι τα ιπτάμενα ΚΤΕΛ :twisted:
 
Επόμενος πελάτης η Fiji Airways
Από 1 Ιανουαρίου 2020 LAX –NAN FJ811 21:30-06:00+1
Από 1 Ιανουαρίου 2020 NAN-SYD FJ911 09:00-12:40
Θα έχει διαμόρφωση C33Y301

https://www.fijiairways.com/en-to/about ... a350-900s/

https://onemileatatime.com/fiji-airways-a350/

H Aeroflot ανακοίνωσε τα δρομολόγια του Α350
Από 29 Μαρτίου 2020 SVO-JFK SU122
Από 1 Μαΐου 2020 SVO-PEK SU202
Από 1 Ιουνίου 2020 SVO-ICN SU252
Από 2 Ιουνίου 2020 SVO-MIA SU110
Θα έχει διαμόρφωση C28W24Y264

https://onemileatatime.com/aeroflot-a350/

και η China Southern αναφέρει ότι θα το δρομολογήσει στο
CAN – PEK αλλά μέχρις στιγμής δεν εμφανίζεται.
Θα έχει διαμόρφωση C28W24Y262

https://onemileatatime.com/china-southe ... ess-class/

Ενώ είδη η Air China το έχει δρομολογήσει στα
PEK-LHR CA855
PEK-MXP CA949
PVG-MXP CA967
PVG-FRA CA935
PVG-MUC CA827
Και η China Eastern το έχει δρομολογήσει
PVG – AMS MU771
PVG – FCO MU787
PVG – SYD MU561
 
Παρέλαβε το πρώτο της Α350 η SAA από 4 που έχει παραγγείλει. Το Α350 ήταν νοικιασμένο στην Hainan/Hong Kong Airline μεταφέρει 339 επιβάτες εκ των οποίων 30 σε business και 54 economy comfort. Τα επόμενα 2 α/φ είχαν κατασκευασθεί για την Air Mauritius (θα έχουν την ίδια διαρρύθμιση :?: 28 business 298 economy = 326 επιβάτες) αλλά θα ενοικιασθούν από την SAA για 3 χρόνια.
Φυσικά το πρώτο δρομολόγιο θα είναι προς JFK.

https://simpleflying.com/saa-a350-delivery/
 
Πιστοποίηση για μέγιστη χωρητικότητα 480 θέσεων πήρε το A350-1000, με δέκα θέσεις ανά σειρά και τροποποιημένες εξόδους.
 
Εξαιρετικά ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ για το final assembly του Α350
https://www.youtube.com/watch?v=Yutzg2NLwcU

Το βρήκα στο κανάλι Free Documentary έχει απ' όλα τα καλά (αεροπορία, μεταφορές, μηχανές, φύση, διάστημα και πολλά άλλα). Ειδικά στα αεροπλάνα, η συλλογή του είναι αξιόλογη.
 
Top