Κλείσιμο εταιριών

Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Τέλος εποχής και για την Privatair αφού ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες πτώχευσης και για την ίδια αλλά και τη θυγατρική της Privatair Germany
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Θα την γλυτώσουν φέτος 2 αεροπορικές; Θα βγάλουν την χρονιά:

Η WOW air με σοβαρά οικονομικά προβλήματα και καθώς καθυστερεί η απορρόφησή της από την Icelandair, επιστρέφει 2 Α320 και 2 Α330 παραμένει με 1 Α320 14 Α321 1 Α330.

https://newsroom.aviator.aero/wow-air-d ... -aircraft/

H Aerolineas Argentinas μπορεί να ξεκίνησε το 1949 αλλά τα οικονομικά προβλήματα είναι δραματικά, με το ζόρι καταφέρνει την μισθοδοσία και αυτή με κρατική ενίσχυση.

https://247newsbeat.com/airlines-are-vi ... -salaries/
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

H Avianca Brazil αιτείται πτώχευση. :( ο δικαστής σταματά την ανάκτηση των 14 αεροσκαφών...
Καλά η μαμά εταιρεία, νίπτει τας χείρας της; :?:

https://www.ainonline.com/aviation-news ... bankruptcy

InselAir εξαγοράζεται από την InterCaribbean Airways

https://newsroom.aviator.aero/intercari ... -inselair/

Στις 14 Δεκεμβρίου θα ξέρουμε αν η επόμενη εταιρεία θα είναι η Fastjet
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Θα βγάλει το 2018 η Norwegian;
Ακούγονται διάφορα αν και εκεί που τα ακούω είναι ελαφρώς προκατειλημμένοι εναντίον της.
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Το ελπίζω διότι έχω κλείσει Νέα Υόρκη τον φεβρουάριο..
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Προσωπικά θεωρώ πολύ πιθανό να έχουμε εξελίξεις αλλά όχι κλείσιμο.
Αλλά το ίδιο περίμενα και για την Air Berlin (ότι κάποιος θα την αποκτήσει χωρίς χρεοκοπία) και έπεσα έξω.
Οπότε ίδωμεν.
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Από τις 3/9/1924 μέχρι τώρα άντεξε η Tajik Air. Τώρα της κάνουμε κόλλυβα :(

http://www.rusaviainsider.com/tajikista ... perations/

τώρα πάμε στην ιδιωτική Somon Air. :shock:
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Πάει δηλαδή η περίφημη Tragic Air;
 
Προς Administrators: Πρόταση να αλλάξει ο τίτλος του thread.

Αγαπητοί Αντμίν,

Κατ' αρχήν δεν ανήκω σε αυτούς που θεωρούν το κλείσιμο μιας επιχείρησης προϊόν Θείας Παρέμβασης, Κατάρας, Μούτζας, Κακής Τύχης, Μαύρης Γάτας, κλπ κλπ. Το κλείσιμο μιας επιχείρησης είναι η τελική πράξη μιας πορείας η οποία εν πολλοίς είναι μάλλον ορατή από ένα ικανό χρονικό διάστημα πριν (σπάνια ξαφνιαστήκαμε). Εξωγενείς παράγοντες σπάνια αποτελούν λόγο, συνήθως αποτελούν επιταχυντές μιας διαδικασίας προς το 'κλείσιμο', επισπεύδουν, αλλά δεν δημιουργούν τις συνθήκες κλεισίματος εταιριών (τα γεγονότα της 9-11 μου έρχονται στο νου, με τη μακαρίτισσα Swissair πρώτη και καλύτερη). Οι συνθήκες υφίστανται αρκετά πιο πριν...

Επί του συγκεκριμένου: εκτός από κλεισίματα, έχουμε και ανοίγματα. Γεννητούρια, ξεπετάγματα. Αλλά και προξενιά, αρραβώνες και γάμους (συγχωνεύσεις). Τί θα λέγατε για έναν απολογισμό του έτους με βάση αυτά τα 'κοινωνικά'? Τι είχαμε και χάσαμε (και γιατί), τι έγινε καλύτερο / μεγαλύτερο (και γιατί), τι έγινε χειρότερο/μικρότερο (και γιατί), τι επεβίωσε (και γιατί).
 
Re: Κλείσιμο εταιριών. Oι καταραμένες χρονιές.

Πτώχευσε και η Germania που έφερνε πολύ κόσμο απευθείας σε διάφορα ελληνικά νησιά (σχεδόν πέταξα μαζί τους πέρυσι το καλοκαίρι αλλά τελικά πήγαμε Ιταλία με Ryanair).
Σχετικά καλή είδηση για την Aegean αφού μειώνει τις επιλογές των Γερμανών για πτήσεις προς Ελλάδα.

Προς moderators: το "οι καταραμένες χρονιές" στον τίτλο έχει νόημα;
 
Top