A380

Ας το σκοτώσει λοιπόν το Α380 η Airbus και αντί αυτού να αυξήσει την παραγωγή Α350.
Με το ζόρι να το κρατούν στην ζωή τεχνητά δεν έχει νόημα.
 
Το γράψιμο ήταν στον τοίχο εδώ και καιρό γι' αυτό... Το μόνο που δεν γνωρίζουμε είναι το πότε ακριβώς, και όχι το αν θα σταματήσει η παραγωγή (ή θα την απενεργοποιήσουν 'προσωρινά). Ουσιαστικά με έναν μόνο πελάτη, ιδιότροπο και κακομούτσουνο, δεν θα προκόψει για πολύ.
 
Σύμφωνα με πηγές (ΟΧΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ! να προλάβω μερικούς !) της AIRBUS αύριο ίσως ανακοινωθεί η διακοπή της παραγωγής στον τύπο και μόλις μετά από 12 χρόνια παραγωγής ... https://www.airlive.net/breaking-airbus ... -tomorrow/
 
Αυτή τη στιγμή έχει backlog για 79 Α380.
Λογικά θα παραλάβει κανονικά τα μόλις 3 που έχει παραγγείλει η ANA.
H Emirates έχει να παραλάβει επίσημα 53 αλλά μάλλον θέλει να μειώσει τουλάχιστον κατά 20 (τα περυσινά) τον αριθμό αυτό.
Τα υπόλοιπα 23 είναι απίθανο να τα θέλουν ακόμα αυτοί που τα έχουν παραγγείλει.

Λέτε να ανακοινώσουν διακοπή της παραγωγής για εντός του 2019; Δεν είναι απίθανο, αν δώσουν στην ΑΝΑ τα 3 που έχει να παραλάβει και συμφωνήσουν για μεγάλη μείωση αυτών που θα πάρει η Emirates.
 
10 από 10 που έχει A380 αντικαθιστά η Qatar με Β777Χ και με Α350-1000
http://aeronews.ro/airbus-a350-1000-si- ... r-airways/

Σίγουρα δεν θα παραχθούν τα 20 που παρήγγειλε η ΕΚ τον Φεβ2018, το παιχνίδι θα παιχθεί με τα 52 που είναι να παραδώσει στην ΕΚ,
Τώρα κατασκευάζονται τα Α6-EVC/EVD/EVG/EVI/EVJ/EVK/EVL/EVM.
Τα υπόλοιπα Θα κατασκευαστούν;
θα αλλαχθούν και αυτά ή μέρος αυτών σε Α350;
Επίσης κατασκευάζεται και το JA383A της ΑΝΑ, τα άλλα δύο είναι σχεδόν έτοιμα.

lewton δεν είμαι σίγουρος με την αριθμητική, σίγουρα το backlog είναι 79 α/φ
-9 κατασκευαζονται για την ΕΚ - 3 της ΑΝΑ -52 προηγούμενη παραγγελία της ΕΚ = μένουν 15 για άλλους
πελάτες. :?:

*110 Α380 πετά η ΕΚ, από αυτά 50 Α380 δεν είναι δικά της, αλλά νοικιασμένα.
**Σε πελάτες έχουν παραδοθεί 230 α/φ, +2 scrapped Airbus +1 stored Airbus +1 active Airbus. =234 α/φ
 
lewton":fkn3gmre said:
Αυτή τη στιγμή έχει backlog για 79 Α380.
Λογικά θα παραλάβει κανονικά τα μόλις 3 που έχει παραγγείλει η ANA.
H Emirates έχει να παραλάβει επίσημα 53 αλλά μάλλον θέλει να μειώσει τουλάχιστον κατά 20 (τα περυσινά) τον αριθμό αυτό.
Τα υπόλοιπα 23 είναι απίθανο να τα θέλουν ακόμα αυτοί που τα έχουν παραγγείλει.
To 2021 τελικά τελειώνει η παραγωγή του Α380.
Μόνο 14 ακόμα θα παραλάβει η Emirates και 3 η ANA.
 
Ξεκίνησε στην Τουλούζη η διάλυση των 2 πρώτων Α380 της Singapore. Μόλις 10 χρόνια πέταξαν...

https://mainlymiles.com/2018/06/06/sing ... -scrapped/

Αφού η SIA τα γύρισε πίσω (όντας νοικιασμένα), η Airbus δεν κατάφερε να βρει νέο πελάτη και τελικά αποφάσισε τη διάλυσή τους, 2 χρόνια μετά την καθήλωση τους.
Σε κάθε περίπτωση λυπηρό ως τραγικό...
 
Δεν νομίζω ότι η airbus ηταν ο ιδιοκτήτης.
 
Top