Νέα πολιτική επιλογής θέσεων

aakunz":1jv0fwlh said:
Πέρα του ότι η χρέωση για προεπιλογή καθισμάτων, ως κίνηση ήταν κάτι το απολύτως αναμενόμενο, αφού οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας είναι πλέον μία πολύ σημαντική πηγή εσόδου για έναν αερομεταφορέα, εγώ εξακολουθώ και γελάω (ενίοτε και να εκνευρίζομαι) με τις αντιδράσεις ορισμένων στα social media, που κινούνται σε επίπεδα tweets του Trump: «απαράδεκτοι! δε θα ξαναδείτε φράγκο από μας! ντροπή σας». Αυτοί που φωνάζουν κατ' αυτόν τον τρόπο, είναι οι πρώτοι που θα μπουν στην επόμενη πτήση και πάλι με την Α3 ή που στην επόμενη κράτησή τους θα σκεφτούν να πληρώσουν για προεπιλογή θέσης και ίσως το κάνουν τελικά.
....

Πάντοτε υπήρχαν κάποιοι που φώναζαν: είτε γιατί τους υποχρέωσαν να πληρώσουν για τη βαλίτσα, που μέχρι τότε ήταν κάτι το αυτονόητα δεδομένο για κάθε εισιτήριο, είτε γιατί τους έβαλαν service fee €20 στο εκδοτήριο για μία αλλαγή, είτε γιατί έχασαν την πτήση και το εισιτήριό τους δε μπορεί να αλλάξει, ενώ παλιά μπορούσαν, είτε γιατί τώρα θα πρέπει να πληρώσουν για μία πιο άνετη θέση, είτε γιατί δεν τρώνε πλέον, όπως έτρωγαν στις πτήσης της Ολυμπιακής της δεκαετίας του 1990.
...

Μια συμβουλή λοιπόν προς όλους εμάς που φωνάζουμε και απειλούμε, ότι δε θα ξαναπετάξουμε με Αιγαίου: ας δούμε και αυτήν την αλλαγή πολιτικής ως χαρακτηριστικό ενός ευρύτερου μετασχηματισμού και εξέλιξης στις αερομεταφορές. Δεν αποφάσισε η Αιγαίου να αλλάξει τις αερομεταφορές στον κόσμο. Είναι το ευρύτερο πλαίσιο των αερομεταφορών, που υποχρεώνει την Αιγαίου να αλλάξει.

ΗΙΝΤ: όσοι από εσάς θέλετε να επιλέγετε ΔΩΡΕΑΝ τις standard και τις upfront θέσεις, έχετε ακόμα επιλογές: λέγονται Alitalia και Turkish Airlines.

Συμφωνώ απόλυτα ότι κάποιες αλλαγές είναι επιβεβλημένες και ότι πρέπει τα πράγματα να είναι αυστηρα με τα όρια βάρους αποσκευών κλπ, αλλά θα μπορούσαν να υιοθετήσουν ένα πιο δίκαιο σύστημα χρέωσης.
Π.χ κανονική τιμή για τους ταξιδιώτες μη μέλη του Μ&Β, μισή τιμή για τους ασημένιους και δωρεάν για τους χρυσούς.
Νομίζω ότι αν κάποιος ταξιδεύει τόσο συχνά με την εταιρεία σου ώστε να είναι "χρυσός", το να του ζητάς 2 ευρώ για επιλογή θέσης, υπερβαίνει τη λογική του low cost...
Όπως και να είσαι gold και η προεπιλογή του συστήματος να σε βάζει 8B ή 8E !!

mxnk":1jv0fwlh said:
Δε θυμάμαι αν έχει συζητηθεί πιο πριν αλλά μου δημιουργήθηκε μια απορία για το τι θα συμβεί σε περίπτωση που κάνει κάποιος (Gold) κράτηση σε πτήση πχ για Ιωάννινα με Q400, επιλέξει χωρίς χρέωση την 1A (Extra Legroom) και μετά αλλάξουν το αεροσκάφος σε Α320;

Θα διατηρήσει την επιλογή θέσης δωρεάν ή θα ακυρώσει το σύστημα την επιλογή θέσης; Γιατί σε πτήσεις του ιδίου προορισμού, όταν πετάει το Α320 η επιλογή θέσης χρεώνεται κανονικά.

Το λογικό είναι να σε ενημερώσουν με mail, αλλά το βρίσκω δύσκολο.
Μάλλον το σύστημα κάνει reboot και αν είσαι τυχερός σε βάζει στη ιδια θέση.

Εγώ αναρωτιέμαι τι γίνεται στην αντιθετη περίπτωση.
Αν έχεις πληρώσει και για επιχειρησιακούς λόγους το Α320 γίνει Q400. Παίρνεις τα λεφτά σου πίσω?
 
Ναι, σε περίπτωση αλλαγής από Α320 σε Q400 τα παίρνεις πίσω (μου έτυχε φέτος για Σόφια). Αν το θυμάμαι σωστά, email δεν πήρα, αλλά στην κράτηση υπήρχε κάποια σημείωση ότι υπάρχει πρόβλημα με την επιλογή θέσεως.

Και όσον αφορά τη τιμή / πληρωμή και για τα Gold: Στο LH Group με εισιτήριο light για κράτηση θέσεων πληρώνεις την κανονική τιμή των 10 Ευρώ, ακόμα αν είσαι SEN ή HON στο Miles&More. Επίσης, στα light δεν ισχύει ούτε η επιπλέον βαλίτσα για τα χρυσά μέλη, δηλ. αν έχεις βαλίτσα πληρώνεις και αυτήν.

Αν μας αρέσει ή όχι, έτσι είναι η τάση της αγοράς, όχι μόνο των LCC. Αν θέλεις να επιλέξεις τη θέση σου / δεν θέλεις να καταλήξεις κάπου στη μέση, πρέπει να πληρώσεις. Είτε για την προεπιλογή, είτε για υψηλότερο ναύλο που το περιλαμβάνει...
 
Έχω μία απορία για τις θέσεις επί πληρωμή (extra legroom, emergency). Όλοι όσοι κάθονται σε αυτές τις θέσεις έχουν πληρώσει όντως, ή απλά έκαναν check-in τελευταία στιγμή και τους έβαλαν σε μία από αυτές; Με άλλα λόγια, εάν δεν πληρώσει κανένας για αυτές τις θέσεις, διατίθενται δωρεάν (ας αφήσουμε τις emergency καθώς είναι πιο πιθανό κάποιος να πληρώσει σε σχέση με τις άλλες);
 
Σου απαντάω ευθύς αμέσως ! Το προηγούμενο μήνα είχα δυο ταξίδια με την Α3 εσωτερικού.
Στο ένα είχα πληρώσει θέση και στο δεύτερο όχι . Εκανα λοιπον check in στο αεροδρόμιο σε υπάλληλο , και αφού ζήτησα συγκεκριμένη θέση , αυτή μου δόθηκε δωρεάν.
 
Από τη στιγμή που εξαντληθούν οι δωρεάν θέσεις, το σύστημα θα δώσει μία τυχαία μπροστινή χωρίς χρέωση. Εαν γίνει αυτό, αλλαγή θέσης κανονικά γίνεται μόνο με χρέωση.

Οι έξοδοι κινδύνου για λόγους ασφαλείας πρέπει να είναι καλυμμένες. Δηλαδή, ένα άτομο ανά τριάδα των emergency exit rows. Σε περίπτωση που δεν έχουν πουληθεί ή καλυφθεί από το σύστημα οι έξοδοι κινδύνου, λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση, το προσωπικό εδάφους θα ψάξει να βρει εθελοντές που είναι σε θέση καθίσουν στην έξοδο κινδύνου χωρίς χρέωση.
 
Προσφατα με εριξε σε θεση σε εξοδο κινδυνου ενω ειχε κενες και πιο πισω, "κανονικες". Βεβαια ηταν στη μεση οποτε την αλλαξα :mrgreen:
 
Σε πρόσφατο ταξίδι από GVA προς ΑΤΗ έκανα μια προσφορά 90 ευρώ για business upgrade. Η προσφορά δεν έγινε δεκτή τελικά.
Στο αεροπλάνο από ότι είδα από τις 3 σειρές οι μισές ήταν άδειες.
Εξηγείται κάπως γιατί δεν έγινε δεκτή;
 
Εξηγείται :D Το ότι υπάρχει άδεια θέση, δεν σημαίνει ότι η Α3 (ή όποια άλλη εταιρεία) θα την δώσει για οποιαδήποτε τιμή ή έστω το μίνιμουμ προσφοράς. Ή πολύ απλά μπορεί να έγιναν non-show.
 
Στα πλαίσια του ότι τα περιθώρια υπερκέρδους το καλοκαίρι είναι πολύ μεγαλύτερα απότι το χειμώνα, οι χρεώσιμες θέσεις έχουν πλέον κλιμακωτή πολιτική (καλοκαίρι/χειμώνας) (όπως και οι αποσκευές). Δείτε εδώ. Fun detail: Οι πτήσεις για JMK/JTR έχουν ξεχωριστική πολιτική (ακριβότερη) απότι οι υπόλοιπες πτήσεις εσωτερικού!
 
Σήμερα που έκλεισα πτήση με SAS από LHR προς OSL, βάζοντας τον αριθμό miles+bonus και όντας gold, μου επέτρεψε να επιλέξω θέση σε έξοδο κινδύνου, χωρίς χρέωση.
 
Top