Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Update. SX-DNF DNG 207 Θέσεις πλέον. SX-DNH 209. :mrgreen:
 
Χάρη στο ομολογιακό δάνειο και το ενημερωτικό δελτίο που οφείλει να εκδώσει η Αιγαίου πληροφορούμαστε στην σελίδα 104 τα εξής:

"Την πρόθεση λειτουργικής μίσθωσης 15 έως 20 αεροσκαφών, τα οποία είναι επιπλέον της παραγγελίας προς την Airbus, καθώς και τη διάρκεια των εν λόγω μισθώσεων. Σημειώνεται ότι η Εταιρεία έχει ήδη υπογράψει συμβάσεις λειτουργικής μίσθωσης για παράδοση 12 νέων αεροσκαφών της οικογένειας A320neo (5 το 2020 και 7 το 2021) και συνεχίζει τις διαπραγματεύσεις με εκμισθωτές στο πλαίσιο των προαναφερόμενων."

Φαίνεται ότι τουλάχιστον 4 από αυτές τις μισθώσεις θα αφορούν Α321. Πρώτες παραδόσεις αναμένονται από τον Ιανουάριο του 2020.
( σελίδα 149 ) .

Για όποιον έχει όρεξη εδώ είναι το λινκ:

https://el.about.aegeanair.com/-/media/ ... Download=0
 
Επίσης αξιόλογο το εξής:

Η χρηματοδοτική της στρατηγική έως τώρα ήταν να χρηματοδοτεί
την πλειονότητα των αεροσκαφών της μέσω λειτουργικών μισθώσεων με μόλις 8-9% των
υφιστάμενων αεροσκαφών να έχουν χρηματοδοτηθεί μέσω χρηματοδοτικών μισθώσεων και
συγκεκριμένα 4 από συνολικά 49 jet αεροσκάφη (βλ. και ενότητα 3.8.3 «Παρουσίαση
Στόλου Αεροσκαφών»). Σε ό,τι αφορά το μελλοντικό σχεδιασμό, η Εταιρεία εξετάζει το
ενδεχόμενο να αυξήσει το ποσοστό των αεροσκαφών που χρηματοδοτείται μέσω
χρηματοδοτικών μισθώσεων ή τραπεζικού δανεισμού σε 20% με 25% με το υπόλοιπο 75%
με 80% να αποτελούν λειτουργικές μισθώσεις.
 
Έχω μια απορία σχετικά με τη διαρρύθμιση των θέσεων στο DNH. Στην επιλογή θέσεων, το seat plan εμφανίζεται όπως φαίνεται στην επισύναψη. Γνωρίζει κανείς αν η σειρά 9 διαθέτει παράθυρο (η οποία είναι και δωρεάν); Επίσης, υπάρχει όντως extra legroom στη σειρά 10; Επειδή αν δεν κάνω λάθος στα υπόλοιπα 321 δεν υπάρχει η σειρά 9 και το extra legroom της 10 είναι αυτό που προκύπτει από την έλλειψη της σειράς 9. Εκτός κι αν στρίμωξαν τις up front και η 9 βρίσκεται στο τελευταίο παράθυρο πριν την 2R/L.
 

Attachments

  • Screenshot 2019-03-10 at 14.05.36.png
    Screenshot 2019-03-10 at 14.05.36.png
    202,3 KB · Προβολές: 4.041
Ταξίδεψα προχθές με αυτό, και επιστροφή με το αδερφάκι του το DNG. Λίγο νωρίτερα αν ρωτούσες, θα σου έφερνα και φωτογραφίες, και όχι μόνο αυτό, αλλά καθόμουν και στην 12Α. Διαπίστωσα την διαφορετική διαρρύθμιση στον χώρο αλλά δεν έδωσα και πολλή σημασία η αλήθεια είναι, αλλά απο όσα αμυδρά θυμάμαι οι καθήμενοι στην 10 είχαν σχετικά χώρο διαθέσιμο γενικά, αλλά για παράθυρα δεν μπορώ να σε βοηθήσω, συγγνώμη. Και αυτό για την 10, πάλι με σχετική επιφύλαξη το λέω, ίσως μου έδινε την εντύπωση έτσι όπως το έβλεπα απο λίγο πίσω το γεγονός οτι έλειπε μία θέση απο εκεί και ίσως δημιουργούσε την ψευδαίσθηση της "άπλας".
 
Το SX-DVX που έκανε την πτήση A3770 ATH-TLL, πρέπει να αντιμετωπίζει πρόβλημα, καθώς δεν έκανε τη πτήση επιστροφής με προγραμματισμένη ώρα άφιξης στην ATH στις 07:00. Αυτή την ώρα "ανεβαίνει" το SX-DGR, για να πραγματοποιήσει την A3771.
 
Βάσει του θερινού προγράμματος που φορτώθηκε ψες, φαίνεται πως περιμένουμε καταρχάς 5 320NEO. 2 ξεκινάνε τέλη Μαρτίου, 2 αρχές Μαϊου και 1 αρχές Ιουνίου.
 
Αυτά θα αντικαταστήσουν κάποια υπάρχοντα αεροσκάφη;
 
Τα νέα αεροσκάφοι που θα έρθουν θα αντικαταστήσουν και τα Dash άραγε? Που πετάνε ήδη 10 χρόνια.
 
Top