Συμβάν σε πτήση της Sky Express

STAVROS_ATH":11j4i8bn said:
Δεν κατηγορώ καμία εταιρία.Δεδομένα παραθέτω.Τεχνική βλάβη, καθυστέρηση, πιεσμένοι χρόνοι turnaround, αποκλειστική χρήση ελικοφόρων 20+ βάλε ετών.Ανάμεσα σε αυτούς του επιβάτες θα μπορούσαν να είναι οι ηλικιωμένοι γονείς κάποιου από εμας, άντε εξηγήστε τους ότι αυτό που συμβαίνει είναι απολύτως κατανοητό.Μια καθημερινότητα.
Η τάση προστασίας της αεροπορικής εταιρίας και της κάθε αεροπορικής εταιρίας είναι που με προβληματίζει στο φόρουμ, γίναμε όλοι executive και εμπειρογνώμονες.Τρομάρα μας...
:D :D :D :D :D :D
Τρομαρα μας ελα ντε ολοι εμπειρογνωμονες αντι να βλεπουμε κανα site μαγειρικης :banana:
 
Κλασικές θεωρίες από Ελληναρες που βγάζουν το ένα συμπέρασμα μετά το άλλο. Γέρικα αεροπλάνα και βουλοπνιχτες και όλα τα σχετικά . Στη μισή υφήλιο σε regional πτήσεις πετάνε atr και dash και εδώ τα χαρακτηρίζουμε με ότι μας κατέβει. Και δεν έχει να κάνει με γνώσεις αεροπορικές ... με τη κακία σας έχει να κάνει και μόνο. Ιθαγένεια: ελληνική επάγγελμα:,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.
 
Και νομίζω αυτό είναι το ζουμί. Υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση στην Ελλάδα και διαφορετική σε πιο "προηγμένες" χώρες πχ Αγγλία/Γερμανία. Οι επιβάτες έχουν δικαίωμα να αισθάνονται όπως νομίζουν, αλλά τα προβλήματα και οι αναταράξεις μπορούν να συμβούν σε οποιαδήποτε εταιρεία. Εκτός και αν έχει βγει πόρισμα που αποδίδει ευθύνες.

Η κριτική στα ATR είναι λίγο σουρεαλιστική, όπως και για το αν Sky Express θα γέμιζε 737 στην Λήμνο και στην Κάρπαθο...Και αν το φόρουμ υποστηρίζει εταιρείες, είναι ίσως επειδή υπάρχει ένα θετικό bias για το τι συμβαίνει...Δεν είναι κακό αυτό.

ΥΓ: Βίντεο από πτήση της ΒΑ χτες https://www.youtube.com/watch?v=MaWaPN2bOJ8
 
Η έλλειψη παιδείας στην Ελλάδα είναι δυστυχώς εμφανής, όπως άλλωστε και η απαράδεκτη έλλειψη ηθικής των ΜΜΕ.

Αντί τα ΜΜΕ να ρωτήσουν απευθείας την Sky Express τι έγινε (κι ας πάρουν απάντηση «του κουτιού», που μιλάει για μικρό τεχνικό πρόβλημα, χωρίς λεπτομέρειες), πάνε και ρωτάνε τις γιαγιάδες γιατί έχουν τρομολαγνεία.

Από εκεί και πέρα, οι κουβέντες περί παλαιότητας των α/φων είναι επιεικώς γελοίες. Περιστατικά σαν αυτό συμβαίνουν πολύ συχνά. Κατανοώ όποιον ταλαιπωρείται από καθυστερήσεις, και μπορούμε να συζητήσουμε για εταιρική ευθύνη σχετικά με την προώθηση επιβατών, αλλά δεν βλέπω στο συγκεκριμένο περιστατικό τι θα μπορούσε να κάνει περισσότερο η Sky Express.
 
GP707":3lvkwg59 said:
........Το ότι μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων έχει συνδυάσει τα ελικοφόρα με την κακή ΟΑ ή με μη ασφαλή αεροσκάφη είναι μια αλήθεια. ......

Μια εταιρεία σαν την πΟΑ που είχε πάρει βραβείο για την ασφάλεια πτήσεων :!: , θα ήταν κακόβουλο να της επισυνάπτουμε ότι είχε μη ασφαλή αεροσκάφη.
Ότι θανατηφόρα γεγονότα έγιναν στην 52 ετών λειτουργία της ήταν με ελικοφόρα α/φ.
Οκτ.1959 πτώση DC-3 στην Πάρνηθα 18 νεκροί
Δεκ. 1969 πτώση DC-6 στην Κερατέα 90 νεκροί
Οκτ. 1972 πτώση YS-11 στην Βούλα 37 νεκροί, 19 διασωθέντες
Νοεμ. 1976 πτώση YS-11 στην Κοζάνη 50 νεκροί
Αυγ. 1989 πτώση Shr330 στην Σάμο 34 νεκροί
Αυγ. 1997 Β727 στο Ελληνικό εκτός διαδρόμου.
Δεκ.2009 πτώση της εταιρείας. :(
 
Δε θυμάμαι τι έγινε το 1959 (και βαριέμαι να ψάξω) αλλά όλα τα υπόλοιπα (με εξαίρεση το συμβάν με το 727) ήταν CFIT/VFR in IMC. Με άλλα λόγια άσχετα με το ότι ήταν ελικοφόρα α/φη.

Φυσικά αυτό μάλλον δεν παίζει ρόλο στην κοινωνική συνείδηση, που ψάχνει εναγωνίως να πιαστεί από κάπου, οπότε κατανοητό πως τα ελικοφόρα έχουν αποκτήσει περίεργη φήμη στην Ελλάδα.
 
Αν και ξεφευγουμε απο το θεμα , το οτι εν ετει 2019 μιλαμε για ελικοφοβια και μη ασφαλη ελικοφορα επειδη την δεκαετια του 70 ειχαν πεσει μαζεμενα 3-4 πολυ με ξεπερνα .
Μ αυτη τη λογικη μονο τα τρενα επρεπε να λειτουργουν.Incident ,accidents γινονταν και θα γινονται δυστυχως ,με τζετ με ελικοφορα αν και ευχομαι το αντιθετο :wall:
 
TOGA":19ff82ho said:
Δε θυμάμαι τι έγινε το 1959 (και βαριέμαι να ψάξω)
Καταστρεπτική αστοχία του κινητήρα εν πτήσει.
 
H απάντηση της εταιρείας

«Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε στην προγραμματισμένη του ώρα από Αθήνα για Λήμνο. Λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν κατά την απογείωση και εμφάνισης τεχνικής ένδειξης, ο κυβερνήτης, ακολουθώντας το πρωτόκολλο ασφαλείας, αποφάσισε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Μετά τους ελέγχους από που διενεργήθηκαν, δεν διαπιστώθηκε κανένα τεχνικό πρόβλημα.

Σε καμία περίπτωση δεν έγινε χρήση σωσιβίων, όπως αναφέρεται στα σχετικά δημοσιεύματα, ούτε τέθηκε θέμα παροχής ασθενοφόρων, ούτε πυροσβεστικών οχημάτων στους επιβαίνοντες, οι οποίοι αναχώρησαν κανονικά με επόμενη πτήση στις 22:18 για τον τελικό προορισμό.
...
http://www.airnews.gr/2019/02/27/a%CF%8 ... 8xN2JV-Xwg

Από το
δεν διαπιστώθηκε κανένα τεχνικό πρόβλημα.
καταλαβαίνουμε ότι ίσως κάποιος κεραυνός να χτύπησε το αεροσκάφος ή όπως και να χει τίποτα το σπουδαίο. Δεν νομίζω να λένε ψέμματα.
 
Οι ώρες που έχουν βάλει τα Atr στον Ελληνικό χώρο, πρέπει να είναι αρκετές δεκάδες χιλιάδες πάντως και χωρίς ατυχήματα. Τα νεότερα αεροσκάφη του τύπου που πετούν σήμερα, έχουν ισχυρότερους κινητήρες ( άρα καλύτερες επιδόσεις) και πιο αθόρυβους. Ίσως το Atr να είναι το ιδανικότερο αεροσκάφος, ειδικά για τα αεροδρόμια του Αιγαίου...
 
Top