Boeing Corporate News

Νέες παραγγελίες 10 Β787-9 for Bamboo Airways της FLC Group
και 80 B737M10 και 20 Β737Μ8 για την VietJet (εγώ προτιμώ την θαυμάσια Vietnam Airlines) που γίνεται σοβαρός παίχτης στην περιοχή.

https://www.flightglobal.com/news/artic ... ng-456137/

Υπάρχουν και συζητήσεις για επιλογή α/φ που θα κάνει απευθείας δρομολόγια Βιετνάμ – ΗΠΑ. :!:

Μπράβο Βιετνάμ….. Good morning Vietnam….. :great:


******** 18 B777-9 για την ΒΑ + 24 option
https://newsroom.aviator.aero/boeing-77 ... h-airways/
 
Λόγω της δυσάρεστης κατάστασης με τα Β737ΜΑΧ :( η Boeing καθυστερεί την παρουσίαση του Β777-9 (349-414 PAX 7.525 n mi) και το παρουσίασε μόνο για τους εργαζόμενους της στο εργοστάσιο του Paine Field. :great:

https://airlinegeeks.com/2019/03/13/boe ... ntroversy/
 
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σύμφωνα με το οποίο για τα σημερινά "δεινά" που αντιμετωπίζει η Boeing, ευθύνεται η... McDonnell Douglas :!:

https://mattstoller.substack.com/p/the- ... ng-bailout
 
Προετοιμαζόμενη λογιστικά, η Boeing ενέγραψε ζημία $4,9 δισεκατομμύρια ως αρχική εκτίμηση κόστους-αποζημιώσεων από την καθήλωση των MAX

https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKCN1UD30K
 
Για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες, η Boeing κλείνει τη χρονιά με αρνητικό αριθμό παραγγελιών, δηλαδή οι ακυρώσεις μέσα στη χρονιά ήταν περισσότερες από τις παραγγελίες. Έτσι, καταλήγει σε -87 για το 2019 (για σύγκριση, πέρσι η Boeing ήταν στο +763, φέτος η Airbus έκλεισε τη χρονιά με +76:cool:.

Οι περισσότερες ακυρώσεις, πάντως, οφείλονται στη χρεοκοπία της Jet Airways που είχε παραγγείλει 141 737 ΜΑΧ.

Το backlog είναι πια 5.406 αεροσκάφη. Η Boeing παρέδωσε μόλις 380 αεροσκάφη το 2019 (έναντι 806 πέρσι).
https://www.cnbc.com/2020/01/14/boeing- ... cades.html
 
Το γνωστό KC-46 που η USAF είχε διακόψει δύο φορές τις παραλαβές επειδή στα παραδομένα αεροσκάφη έβρισκαν σκουπίδια και εργαλεία.

Το γνωστό KC-46 που 9 χρόνια μετά το συμβόλαιο αξίας $44 δισ., ακόμα δεν έχουν πετύχει να το θέσουν σε επιχειρησιακή ετοιμότητα, με την USAF να δηλώνει επίσημα (στο λινκ του προηγούμενο ποστ) «“The Air Force continues to accept deliveries of a tanker incapable of performing its primary operational mission.”

Το γνωστό KC-46 το οποίο είχε χάσει τον διαγωνισμό από το KC-45 της Northrop/EADS (βασισμένο στο Α330) και που η Boeing έβαλε λυτούς και δεμένους στην κυβέρνηση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και να εκδοθούν νέες προδιαγραφές που ευνοούσαν τόσο πολύ τη Boeing που η Northrop απλώς αποχώρησε επειδή είδε ότι δεν υπάρχει ελπίδα.

Μιλάμε (και, συχνά, σωστά) στην Ευρώπη για εταιρείες-ιερές αγελάδες, αλλά η παχύτερη απ' όλες βρίσκεται στις ΗΠΑ και τα έχει κάνει σκ@τ@.
 
Boeing? Not going!
 
Top