Xiamen Airlines στην Αθήνα

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Οι επαφές της Κουντουρά συνεχίζοντια.. Μετά την Juneyao σειρά έχει η Xiamen:

Επίσης, ο κ. Tianming προσκάλεσε την υπουργό στην διεθνή τουριστική έκθεση της Xiamen, Strait TravelFair - China International Leisure Tourism Expo 2020, όπου η Ελλάδα θα είναι τιμώμενη χώρα.

Τέλος, εξέφρασε στην κα Κουντουρά τη στήριξή του στην προσπάθειά της για την καθιέρωση νέων απευθείας πτήσεων μεταξύ Κίνας-Ελλάδας και την ενημέρωσε ότι σε συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψής στη Σαγκάη, η Xiamen Airlines σε συνεργασία με τον ταξιδιωτικό όμιλο C&D εξετάζει το ενδεχόμενο η Αθήνα να αποτελέσει το δεύτερο ευρωπαϊκό της προορισμό μετά το Παρίσι το 2020.

https://traveldailynews.gr/news/article/69247
 
Τις πήρε σβάρνα όλες τις αεροπορικές η υπουργός ....

Τώρα αν μια από αυτές αντί να πάνε σε Λονδίνο Φρανκφούρτη η Παρίσι έρθουν σε μας αυτό είναι πολύ χλωμό...

είδομεν.....
 
Η Xiamen Airlines είναι θυγατρική της China Southern Airlines, της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρίας της Κίνας. Μάλλον εδώ ισχύει ότι τα λένε στο παιδί γιά να τα ακούσει η μάνα. Γιατί μόνο αυτή μπορεί να εγκρίνει τέτοιο δρομολόγιο.
 
Η Xiamen Airlines έχει 3 Β787-8 και 3 Β787-9
Έχει 3 βάσεις XMN, FOC, HGH.
Λογικά την ΑΤΗ θα την ενδιαφέρει η Hangzhou που είναι κοντά στην Σαγκάη.
Από την HGH λογικά έχει διαθέσιμο α/φ καθώς εκτελεί μόνον την
HGH-MEL MF813 2/W 788
α/φ που μπορεί να εκτελεί την ΑΤΗ, δεν είναι και πολύ μεγάλο. :idea:

Από FOC εκτελεί τα δρομολόγια
FOC-CDG MF825 3/W 788
FOC-SYD MF807 3/W 788
FOC-JFK MF849 3/W 789
Να κάνει με Β787-9 το FOC-ATH μου φαίνεται δύσκολο.

Από XMN εκτελεί τα δρομολόγια
XMN-AMS MF811 2/W 789
XMN-LAX MF829 3/W 789
XMN-YVR MF805 3/W 789
XMN-MEL MF803 2/W 788
XMN-SYD MF801 3/W 788
 
Ειναι πολυ αστειο το πως τοσα χρονια τωρα νομιζει κι η πολιτικη ηγεσια και ο τυπος οτι η καθιερωση υπερατλαντικων πτησεων ειναι θεμα διαπραγματευσης της εκαστοτε υπουργου. Η ιδια υπουργος "πιεζε" την Aegean να δοκιμασει μακρινα δρομολογια, εδινε την ευλογια της στη SkyGreece και η ιδια εχει παρει σβαρνα ολες τις κινεζικες πολεις για "διαπραγματευσεις". Ειναι κατι σαν την "πολιτικη λυση" στο χρεος.

Γενικα χανουμε το χρονο μας, πτηση μπορει να αντεξει μονο το Σανγκαη-Αθηνα κι αυτο απο την China Eastern. Μολις οι συντροφοι δουν οτι μπορει να ειναι κερδοφορο και να αξιζει τον κοπο, θα πατησουν στα ιερα χωματα του LGAV. Μεχρι τοτε, τα στελεχη του Υπουργειου Τουρισμου κανουν πληρωμενες διακοπες ανα την υφηλιο...
 
Επιτέλους να πει και κάποιος κάτι που με εκφράζει 100%. Κατά τα άλλα βραβεύτηκε για την συμβολή της στον τουρισμό η κα Υπουργός Κανωτζαμπαδιακοπες (εκτός από τέλειες κωλοτουμπες). Εδώ τελειώνω και την όποια πολιτική αναφορά και συγγνώμη. Αυτά.
 
δεν μπορώ να βρω το κατάλληλο τοπικ μάλλον αν και δεν ξέρω αν υπάρχει, πάντως σύμφωνα με εδώ https://www.airliners.net/forum/viewtop ... &t=1418413 η Hainan έκανε αίτηση στην ΥΠΑ της Κίνας για 2Χ weekley από Shenzhen και άλλες 2 από Chengdu για το καλοκαίρι...τώρα αν θα υλοποιηθεί είναι άλλο θέμα
 
Από την άλλη, η κινεζική κυβέρνηση θέλει να καταστείλει το φαινόμενο των δεκάδων route applications που είτε δεν πραγματοποιούνται πτήσεις, είτε αναστέλλονται τάχιστα και προτίθεται να καθιερώσει point system για τις εταιρείες (μαζί με on-time performance και άλλους δείκτες), με βάση το οποίο στο μέλλον θα "επιβραβεύονται" με περισσότερα δικαιώματα διεθνών δρομολογίων & παραγγελίες νέων αεροσκαφών ή θα τιμωρούνται αντίστοιχα. Οπότε ίσως να μην είναι και τόσο απίθανο τελικά να πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο. Εξάλλου, μπορεί να είναι του στύλ Shenzhen-Chengdu-Αθήνα και 2 φορές/εβδομάδα δεν είναι μεγάλη χωρητικότητα, ειδικά αν πολλές θέσεις καλύπτονται από οργανωμένα γκρουπ.
 
Top