Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 09 Μαρ 2019, 22:32

Και γιατι η Α3 αφου δεν εχει ανταγωνιστή σοβαρό πια, δεν εχει αναγκη να βγάλει περισσότερες φθηνές θέσεις στο σφυρί όπως πριν..Αλλά τον κόσμο που θα χάσει η FR στο ATH-SKG δεν θα τον κερδίσει απαραίτητα η Α3, γιατί αρκετοί δεν μπορούν να πληρωνουν τις τιμες της ..Οπότε πισω στο τρένο ή το ΚΤΕΛ
1 x


nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 17

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nikmech » 09 Μαρ 2019, 23:03

Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !
1 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 618
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 150

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 10 Μαρ 2019, 07:57

Απ’ την άλλη πλευρά νομίζω ότι Α3/ΟΑ θα συνεχίζουν να προσφέρουν αρκετές πτήσεις την ημέρα, γιατί τις χρειάζονται ως feeder στο δίκτυό της (και για επιβάτες με ανταπόκριση από Αθήνα το τρένο δεν είναι εναλλακτική). Και εφόσον μένουν θέσεις άδειες, θα τα πουλήσουν μάλλον και σε καλές τιμές.

Ακριβώς γι΄αυτό εταιρίες όπως η FR δύσκολο μπορούν να ανταγωνιστούν σε τέτοιες γραμμές. Κάτι που βέβαια δεν σημαίνει ότι η FR δεν έκανε κέρδος στο ATH-SGK (δεν γνωρίζω αριθμούς), αλλά μάλλον αλλού περιμένει υψηλότερο κέρδος….
1 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 32

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 10 Μαρ 2019, 10:05

Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 10 Μαρ 2019, 17:16

Nαι, αποσυρεται απο τα εσωτερικου, με λιγες εξαιρεσεις, κ επικεντρώνεται στα εξωτερικου..Βεβαια σε αλλες χώρες με πολυ μεγαλυτερη αγορα, π.χ. Ιταλια παραμενει στα εσωτερικου κ είναι και πρωτη στις προτιμήσεις των επιβατων..
Επίσης απο Αθήνα βλεπουμε οτι την αγορά της FR στα εσωτερικού σιγα σιγα την παίρνει η Volotea..Δεν ξερω βεβαια αν η συγκεκριμένη θα παραμείνει κ αν βγαζει κερδος, εκεί που θεωρητικά δεν μπορεσε η FR, όταν μαλιστα δουλεύουν με το ίδιο μοντέλο..Πάντως ως τώρα δεν είδαμε την V7 να δοκιμάζει την γραμμή αυτή (ATH-SKG) κ δεν νομίζω να μπει..Προτιμά τις νησιωτικές συνδέσεις..
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 343

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 10 Μαρ 2019, 18:21

Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.
5 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 11

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό airfan » 11 Μαρ 2019, 09:02

μη ξεχνάμε επίσης οτι απο 1η Απριλίου ο φόρος αεροδρομίου στα Χανιά, Ζάκυνθο και Καβαλα( αν δεν απατώμαι) ανεβαίνει απο τη fraport στα 18,5 ευρώ... δηλαδή 5 ευρώ πάνω, επειδή τελείωσαν τα έργα... έργα που ηδη είχαν γίνει(κτίρια) και αυτοί έκαναν ανακατανομές των χώρων.. Άρα τα εισιτήρια θα ακριβύνουν και άλλο !!
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 11 Μαρ 2019, 15:39

Ξερει κανείς γιατι ξαφνικα στο σάιτ της FR οι χειμερινές πτήσεις εχουν κενο από 25/26 Οκτωβρίου και πηγαίνουν μετά στις 19/20 Νοεμβρίου;
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 19 Μαρ 2019, 12:44

Δεν βλεπω μετά τις 26 Οκτωβρίου SKG-WMI,HAM,NAP..Άραγε γινονται εποχικα ή δεν εχει φορτωθεί ακομα εντελώς το χειμερινό προγραμμα ;
0 x

joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 166

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 19 Μαρ 2019, 21:46

Καραμήτρος Air έγραψε:Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.


Ηταν δίκαιο, εγινε πραξη. Οι ψηφοφόροι μας πάνε με ΚΤΕΛ και με καράβι

Λήξη πολτικού offtopic :P
2 x


joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 166

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 19 Μαρ 2019, 21:49

nikmech έγραψε:Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !


Συμφωνοι αλλα η γραμμή ακομα δεν είναι έτοιμη, η λειτουργία του "bullet train" πηρε αναβολη και η Ryan εφυγε προκαταβολικα. Σιγουρα, οταν υπαρχει Αθηνα-Θεσσαλονικη σε 3:30, το αεροπλανο θα φαινεται αργο και θα πεσει η ζητηση οπως εγινε με το Μαδριτη-Βαρκελωνη. Οταν...
2 x

joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 166

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 19 Μαρ 2019, 21:57

YCNZ έγραψε:Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.


Βεβαια στο μαρκετινγκ, τουλαχιστον στη δικη μας σχολη, μας διδασκαν οτι οι εταιριες πρεπει να δημιουργουν και σχεσεις εμπιστοσυνης με τους πελατες τους. Με το να ανακατευεις τα δρομολογια σαν υλικα σε μιξερ, δε πετυχαινεις κατι τετοιο. Στενη σχεση με τη Ryan αναπτυσσει ο ultra-low-cost τουριστας ο οποιος θα καθορισει τον προορισμο του βασει του που πεταει η αγαπημενη ολων μας. Αθηνα παει; Αθηνα. Ναπολη; Ναπολη. Ουφα; Ουφα, ξερεις τι κρυμμενο διαμαντι ειναι, Μοσχα και Α. Πετρουπολη δεν πιανουν μια.

Αυτος που θα πρεπει να παει καπου, οσα δρομολογια και να αλλαξει η Ryan, δε θα την ακολουθησει. Αν πρεπει καθε ΣΚ να ανεβαινει Θεσσαλονικη απο Αθηνα, ειτε θα παει σε ανταγωνιστη, ειτε σε αλλο μεσο. Δε θα παει Wroclaw επειδη εκει πεταει ο Λιγδης. Αυτος δεν θα την ακολουθησει κι ισως κιολας τον χασει και για παντα εφοσον τον κερδισει ενας ανταγωνιστης :wink:

Και φυσικά, αυτος που θα σε ακολουθεί μόνο λόγω τιμής, θα είναι αυτος που θα φύγει πολύ πιο εύκολα εφόσον τσιμπήσεις τις τιμές γιατι ήταν κι ο κύριος λόγος που σε επιλέγει. Δεν επιλέγει κανένας τη Ryanair λόγω εμπειρίας ταξιδιού πχ. Αντίθετα ο frequent traveller που ειναι "δικος σου", θα δεχτει να πληρώσει παραπάνω αρκεί να πετάξει μαζί σου.
5 x

gigibol
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 19 Μαρ 2011, 16:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIPE
x 9

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gigibol » 20 Μαρ 2019, 08:16

Δε σου άρεσε το Wroclaw; Εγώ έμαθα για την ύπαρξή του μέσω «Λίγδη» και είναι ένας από τους προορισμούς που θέλω να επισκεφτώ. Ελπίζω να βρω εισητήριο σε καλή τιμή, αλλά να είσαι σίγουρος ότι χρήματα στην πόλη (ίσως και στην περιοχή) θα αφήσω, σε ξενοδοχεία και εστιατόρια ή αν έχει κάτι τυπικό που να μου αρέσει. Αν πάμε παρέα θα ψάξουμε και για έναν επίσημο ξεναγό για μια εκδρομή στα περίχωρα. Γιατί φαίνεται να έχει ενδιαφέρον. Υπολόγισε πόσοι θα το επισκεφτούν και θα δεις τα οφέλη για την τοπική οικονομία. Επίσης πόσοι Πολωνοί θα έρθουν διακοπές πχ στη χώρα μας μόνοι τους και όχι με πακέτα all inclusive, κάτι που δε με χαλάει καθόλου.
Αν η Ούφα και η κάθε Ούφα δεν είναι διαμάντι και δε σε ενδιαφέρει, απλά μην πας. Η συγκεκριμένη απ´ότι βλέπω είναι μια πόλη με πάνω από ένα εκατομμύριο κατοίκους και αν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη ή κάποιο νησί μας είναι για αυτούς ελκυστικός προορισμός τότε είναι ευπρόσδεκτοι. Όποιος ασχολείται με τον τουρισμό δεν θέλει να τους χάσει επειδή εσένα και σε κάποιους άλλους δεν τους αρέσει η Ούφα. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα διάλεξε τον προορισμό που σε ευχαριστεί και να τα περάσεις όμορφα.
2 x


joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 166

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 20 Μαρ 2019, 10:36

Νομίζω πως κατάλαβες ο,τι σε βόλευε. Μια χαρά μπορεί να είναι η Ουφα. Η απαντηση μου πηγαινε στο φίλο που έλεγε οτι η Ryan δημιουργεί φανατικό κοινό σε δημοφιλή δρομολόγια το οποίο την ακολουθεί όπου κι αν πετάει μετά, κι ας φύγει απο τα δημοφιλή. Ούτε καν κοντά δεν έπεσες με αυτό που απάντησες :P
4 x

gigibol
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 19 Μαρ 2011, 16:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LIPE
x 9

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gigibol » 20 Μαρ 2019, 10:57

Φανατικό κοινό όχι, συμφωνώ μαζί σου. Αλλά το ότι έγινε πιο γνωστή στους έλληνες με το Αθήνα Θεσσαλονίκη αληθεύει. Την έμαθαν και τη συνήθισαν, με τα καλά της και τα κακά της. Είναι ένα δρομολόγιο με πολλούς παίχτες και ίσως να μη τη συμφέρει πλεον ή να προτιμά να γεμίζει τα αεροπλάνα της με καλύτερες για αυτήν τιμές. Πιθανόν να το χρησιμοποίησε για να γίνει πιο γνωστή. Και αν έγινε έτσι δεν είναι κακό. Εταιρεία είναι, όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Προσωπικά, φανατικός της ράιαν δεν είμαι, την έχω βρίσει όταν κάτι μου πάει στραβά στο ταξίδι μου, όπως έβρισα και τις υπόλοιπες που δε μου πρόσφεραν πολύ περισσότερα σε ανάλογες περιπτώσεις.. Αλλά έχω πάρει και τα ρίσκα μου αφού ποτε πχ δεν πρόσθεσα κάποια ασφάλεια στις κρατήσεις μου ή προτιμώ τις go light fares για να πληρώσω λιγότερο.
1 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης