Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2225
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 131

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 09 Μαρ 2019, 22:32

Και γιατι η Α3 αφου δεν εχει ανταγωνιστή σοβαρό πια, δεν εχει αναγκη να βγάλει περισσότερες φθηνές θέσεις στο σφυρί όπως πριν..Αλλά τον κόσμο που θα χάσει η FR στο ATH-SKG δεν θα τον κερδίσει απαραίτητα η Α3, γιατί αρκετοί δεν μπορούν να πληρωνουν τις τιμες της ..Οπότε πισω στο τρένο ή το ΚΤΕΛ
1 x


nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 16

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nikmech » 09 Μαρ 2019, 23:03

Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !
1 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 147

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 10 Μαρ 2019, 07:57

Απ’ την άλλη πλευρά νομίζω ότι Α3/ΟΑ θα συνεχίζουν να προσφέρουν αρκετές πτήσεις την ημέρα, γιατί τις χρειάζονται ως feeder στο δίκτυό της (και για επιβάτες με ανταπόκριση από Αθήνα το τρένο δεν είναι εναλλακτική). Και εφόσον μένουν θέσεις άδειες, θα τα πουλήσουν μάλλον και σε καλές τιμές.

Ακριβώς γι΄αυτό εταιρίες όπως η FR δύσκολο μπορούν να ανταγωνιστούν σε τέτοιες γραμμές. Κάτι που βέβαια δεν σημαίνει ότι η FR δεν έκανε κέρδος στο ATH-SGK (δεν γνωρίζω αριθμούς), αλλά μάλλον αλλού περιμένει υψηλότερο κέρδος….
1 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 23

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 10 Μαρ 2019, 10:05

Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2225
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 131

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 10 Μαρ 2019, 17:16

Nαι, αποσυρεται απο τα εσωτερικου, με λιγες εξαιρεσεις, κ επικεντρώνεται στα εξωτερικου..Βεβαια σε αλλες χώρες με πολυ μεγαλυτερη αγορα, π.χ. Ιταλια παραμενει στα εσωτερικου κ είναι και πρωτη στις προτιμήσεις των επιβατων..
Επίσης απο Αθήνα βλεπουμε οτι την αγορά της FR στα εσωτερικού σιγα σιγα την παίρνει η Volotea..Δεν ξερω βεβαια αν η συγκεκριμένη θα παραμείνει κ αν βγαζει κερδος, εκεί που θεωρητικά δεν μπορεσε η FR, όταν μαλιστα δουλεύουν με το ίδιο μοντέλο..Πάντως ως τώρα δεν είδαμε την V7 να δοκιμάζει την γραμμή αυτή (ATH-SKG) κ δεν νομίζω να μπει..Προτιμά τις νησιωτικές συνδέσεις..
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 333

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 10 Μαρ 2019, 18:21

Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.
4 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 11

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό airfan » 11 Μαρ 2019, 09:02

μη ξεχνάμε επίσης οτι απο 1η Απριλίου ο φόρος αεροδρομίου στα Χανιά, Ζάκυνθο και Καβαλα( αν δεν απατώμαι) ανεβαίνει απο τη fraport στα 18,5 ευρώ... δηλαδή 5 ευρώ πάνω, επειδή τελείωσαν τα έργα... έργα που ηδη είχαν γίνει(κτίρια) και αυτοί έκαναν ανακατανομές των χώρων.. Άρα τα εισιτήρια θα ακριβύνουν και άλλο !!
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2225
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 131

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 11 Μαρ 2019, 15:39

Ξερει κανείς γιατι ξαφνικα στο σάιτ της FR οι χειμερινές πτήσεις εχουν κενο από 25/26 Οκτωβρίου και πηγαίνουν μετά στις 19/20 Νοεμβρίου;
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2225
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 131

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » Σήμερα, 12:44

Δεν βλεπω μετά τις 26 Οκτωβρίου SKG-WMI,HAM,NAP..Άραγε γινονται εποχικα ή δεν εχει φορτωθεί ακομα εντελώς το χειμερινό προγραμμα ;
0 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης