Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προφανώς οι τιμές "πετάνε" γιατί με λιγότερες διαθέσιμες θέσεις πλέον οι φθηνότεροι ναύλοι εξαντλούνται γρηγορότερα. Απλή λογική είναι. Κλείσιμο παρένθεσης.
 
Και γιατι η Α3 αφου δεν εχει ανταγωνιστή σοβαρό πια, δεν εχει αναγκη να βγάλει περισσότερες φθηνές θέσεις στο σφυρί όπως πριν..Αλλά τον κόσμο που θα χάσει η FR στο ATH-SKG δεν θα τον κερδίσει απαραίτητα η Α3, γιατί αρκετοί δεν μπορούν να πληρωνουν τις τιμες της ..Οπότε πισω στο τρένο ή το ΚΤΕΛ
 
Νομίζω ότι το τρένο με την πλήρη ολοκλήρωση της νέας γραμμής και την επικείμενη ηλεκτροδότησή της στο σύνολο θα πετυχαίνει χρόνους γύρω στις 3,30 hr οπότε θα εξελιχθεί σε σοβαρό ανταγωνιστή των αεροπορικών εταιρειών. Επίσης υπάρχει χώρος για μεγαλύτερο «παιχνίδι» τιμών αφού οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πλέον άνετα 8 x 500 = 4.000 ημερήσια και χωρίς χρεώσεις αποσκευών, boarding priority κ.λπ. Ως συνέπεια το αεροπλάνο θα γίνει ακριβό στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τα εισιτήρια θα τσιμπήσουν όπως συμβαίνει σε ανάλογες πτήσεις στην Γερμανία π.χ Μόναχο - Φρανκφούρτη! Και φυσικά το ΚΤΕΛ στην γραμμή θα εξαφανιστεί πάλι όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό !
 
Απ’ την άλλη πλευρά νομίζω ότι Α3/ΟΑ θα συνεχίζουν να προσφέρουν αρκετές πτήσεις την ημέρα, γιατί τις χρειάζονται ως feeder στο δίκτυό της (και για επιβάτες με ανταπόκριση από Αθήνα το τρένο δεν είναι εναλλακτική). Και εφόσον μένουν θέσεις άδειες, θα τα πουλήσουν μάλλον και σε καλές τιμές.

Ακριβώς γι΄αυτό εταιρίες όπως η FR δύσκολο μπορούν να ανταγωνιστούν σε τέτοιες γραμμές. Κάτι που βέβαια δεν σημαίνει ότι η FR δεν έκανε κέρδος στο ATH-SGK (δεν γνωρίζω αριθμούς), αλλά μάλλον αλλού περιμένει υψηλότερο κέρδος….
 
Κύριοι, αρχές μάρκετινγκ είναι. Βάζεις 7 πτήσεις την ημέρα με €10 το κεφάλι, κι ας μπαίνεις μέσα έστω και λίγο, σε ένα δρομολόγιο που θα έχει εγγυημένη πελατεία. Σε μαθαίνουν όλοι σε μια μεγάλη και σε μία μεσαία αγορά, αποκτάς φανατικό κοινό, αλλά σιγά σιγά αποσύρεσαι, και όταν έρθει η ώρα μεταφέρεις πληρώματα, αεροσκάφη και εθισμένο / εξοικειωμένο πλέον κοινό σε πιο προσοδοφόρα δρομολόγια.
 
Nαι, αποσυρεται απο τα εσωτερικου, με λιγες εξαιρεσεις, κ επικεντρώνεται στα εξωτερικου..Βεβαια σε αλλες χώρες με πολυ μεγαλυτερη αγορα, π.χ. Ιταλια παραμενει στα εσωτερικου κ είναι και πρωτη στις προτιμήσεις των επιβατων..
Επίσης απο Αθήνα βλεπουμε οτι την αγορά της FR στα εσωτερικού σιγα σιγα την παίρνει η Volotea..Δεν ξερω βεβαια αν η συγκεκριμένη θα παραμείνει κ αν βγαζει κερδος, εκεί που θεωρητικά δεν μπορεσε η FR, όταν μαλιστα δουλεύουν με το ίδιο μοντέλο..Πάντως ως τώρα δεν είδαμε την V7 να δοκιμάζει την γραμμή αυτή (ATH-SKG) κ δεν νομίζω να μπει..Προτιμά τις νησιωτικές συνδέσεις..
 
Μην ξεχνάμε πως οι ναύλοι εσωτερικού χάρη στην Πρώτη Φορά Αριστερά έχουν πλέον 24% ΦΠΑ ενώ οι ναύλοι εξωτερικού απαλλάσσονται.
 
μη ξεχνάμε επίσης οτι απο 1η Απριλίου ο φόρος αεροδρομίου στα Χανιά, Ζάκυνθο και Καβαλα( αν δεν απατώμαι) ανεβαίνει απο τη fraport στα 18,5 ευρώ... δηλαδή 5 ευρώ πάνω, επειδή τελείωσαν τα έργα... έργα που ηδη είχαν γίνει(κτίρια) και αυτοί έκαναν ανακατανομές των χώρων.. Άρα τα εισιτήρια θα ακριβύνουν και άλλο !!
 
Ξερει κανείς γιατι ξαφνικα στο σάιτ της FR οι χειμερινές πτήσεις εχουν κενο από 25/26 Οκτωβρίου και πηγαίνουν μετά στις 19/20 Νοεμβρίου;
 
Δεν βλεπω μετά τις 26 Οκτωβρίου SKG-WMI,HAM,NAP..Άραγε γινονται εποχικα ή δεν εχει φορτωθεί ακομα εντελώς το χειμερινό προγραμμα ;
 
Top