Οι αεροπορικές καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα που οι ίδιες δημιούργησαν. Με το να πωλούν το εισιτήριο απλής μετάβασης σε τιμές εξωφρενικά πολλαπλάσιες σε σχέση με τα μετ' επιστροφής, εξώθησαν τους επιβάτες στο "throwaway ticketing". Το "hidden city" και το "back-to-back ticketing" τα θεωρώ περίπλοκα γενικώς.
Το αστείο της υπόθεσης, είναι ότι η Lufthansa προτίθεται να στραφεί εναντίον των γραφείων τα οποία εξέδωσαν το εισιτήριο το οποίο ο επιβάτης δεν χρησιμοποίησε βάσει των όρων του ναύλου. Το γραφείο θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο και μετά να στραφεί εναντίον του πελάτη, πράγμα το οποίο θεωρώ απαράδεκτο, δεδομένου δε μπορείς να καταστήσεις υπεύθυνο τον εκδότη του εισιτηρίου, όταν ο πελάτης του είναι που παραβιάζει το ναύλο. Είναι σα να κάνεις μήνυση στο βενζινά, επειδή ο πελάτης του προξένησε ένα ατύχημα ή τον μπάρμαν, επειδή ο πελάτης του πιάστηκε να οδηγεί μεθυσμένος.