Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
joker2013":3kkzp8d4 said:
Η Ryan αναφέρει τα τέλη των αεροδρομίων πιο συχνά απ'ότι ενας ΠΑΟΚτσης αναφέρει το κράτος της Αθήνας...
Joker2013...πονάς; :banana:
 
Συνέντευξη εδωσε στην Καθημερινή ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ Ο’ Μπράιαν και στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τις μη ικανοποιητικές επιδόσεις της εταιρίας στην Ελλάδα, λίγο πολύ δήλωσε τα εξής:

1. Για όλα φταίει το κακό ελληνικό κράτος που ξεπούλησε τα αεροδρόμια στους ακόμη πιο κακούς Γερμανούς και έτσι η Ryanair τώρα πρέπει να πληρώνει πιο ακριβά τέλη εξυπηρέτησης ( προφανώς η Aegean εξυπηρετείται δωρεάν :wall: ).

2. Για το περιβόητο περιστατικό της Τιμισοαρα φταίει ο κακός καιρός που δεν έδωσε άλλη επιλογή στον πιλότο, γιατί ως γνωστόν η Ελλαδα έχει μόνο αεροδρόμια στην Αθήνα και στην Καβάλα ως εναλλακτικά. Ούτε Αλεξανδρούπολη, ούτε Λημνος ούτε Ιωάννινα ούτε άλλου. ( Για την ακρίβεια ο πύργος ελέγχου της Αθήνας "δεν έδωσε άδεια στον πιλότο να προσγειωθεί στην Αθήνα", τόσο δούλεμα ο κ. Ο' Μπράϊαν...)

3. Φταίει ( ξανά ) το ελληνικό κράτος που δεν εφαρμόζει στρατηγικές που θα βοηθήσουν στην επιμύκηνση της τουριστικής περιόδου ( προφανώς η εποχικότητα είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο και επίσης δεν επηρεάζει καμία άλλη εταιρία παρά μόνο την Ryanair ).

http://www.kathimerini.gr/1014928/artic ... th-ryanair

Τελικά αυτός ο "κύριος" έκανε ότι μπορούσε για να με πείσει προσωπικά ότι στην περίπτωση της Ryanair το low cost μοντέλο της εταιρίας συνοδεύεται και από χαμηλά επίπεδα ευγένειας, παιδείας και συναίσθησης κάποιων στελεχών της.
 
Πάντως κρίνοντας από γνωστούς και φίλους εδώ στην Θεσσαλονίκη η Ryanair έχει δημιουργήσει ένα «ορκισμένο» κοινό low budget πελατών που ψάχνουν εκδρομές στο εξωτερικό ανά τρίμηνο - τετράμηνο στα πλαίσια τιμών 70-100 € alles retours και AirBnB διαμονή. Οι πελάτες αυτοί ουδέποτε θα έκαναν ανάλογες εκδρομές εάν οι τιμές ήταν αυτές της Aegean ούτε καν της EasyJet. Άρα προφανώς δουλεύει και με την ίδια μέθοδο ανάπτυξης και σε άλλες παρόμοιες χώρες - πόλεις ! Έτσι βγάζει το ψωμί της ενώ το παντεσπάνι από τους last minute πελάτες που πρέπει να πετάξουν αλλά και από το cargo καθότι είναι και υπεργολάβος των UPS, DHL κλπ.
 
και γιατι το δημοσιο, δημοι, οργανισμοι τουρισμου να επιδοτουν αυτην την εταιρια και όχι την Αιγαιου η την Ελλιναιρ, γιατι όταν ο φορος για κάθε επιβατη είναι 25 ευρω, από Αθηνα 35 ευρω, και αυτή η εταιρια πουλαει εισητιρια με 15 και 20 ευρω εστω και 20 ανα πτηση, δεν βαζει τα υπολοιπα από την τσεπη της, αλλα από την εμμεση επιδοτηση που λαμβανει για δηθεν διαφημισεις. Γιατι να μην επιδοτουνται ετσι και οι Ελληνικες εταιριες;
 
off topic on

σχετικά με την τιμισοάρα

δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά έχω την αίσθηση ότι την ώρα που ερχόταν η πτήση, Καβάλα, Ιωάννινα, Λήμνος, Αλεξανδρούπολη και σία μάλλον είχανε κλείσει. Η Αθήνα αλήθεια είναι ότι δε χωρούσε άλλα αεροσκάφη και έριξε άκυρο. Η Σόφια ίσως ήταν καλή επιλογή, αλλά στο σχέδιο πτήσης εναλλακτικό ήταν η τιμισοάρα.

Δεν έχω καμιά όρεξη να υπερασπίζομαι τη ράιαν και το γελοίο ή μάλλον ανύπαρκτο customer service της, αλλά η αλήθεια να λέγεται.
 
Για μένα, το κύριο πρόβλημα σε όλη αυτήν την ιστορία δεν ήτανε η επιλογή της Τιμισοάρα (για όποιον λόγο κι αν έγινε), αλλά το τί έγινε μετά. Θα έπρεπε να μεταφέρει τους επιβάτες σε ξενοδοχεία, και να φροντίζει για άλλη πτήση την επόμενη μέρα (είτε δική της είτε με άλλες εταιρίες), κι όχι να τους αφήσει την νύχτα στο αεροδρόμιο και μετά να τους μεταφέρει με λεωφορείο εκατοντάδες χιλιόμετρα σε κακούς δρόμους και σε κακές καιρικές συνθήκες.
 
"αλλα από την εμμεση επιδοτηση που λαμβανει για δηθεν διαφημισεις"

έχουμε κάποιο στοιχείο ότι αυτή τη στιγμή η εταιρία παίρνει κάποια επιδότηση για δήθεν διαφημίσεις;
 
Όταν πρόκειται κάποιος από καταγγελία του αέρα να προχωρήσει σε κατάθεση συγκεκριμένων στοιχειων, γίνονται όλοι αέρας..
 
STAVROS_ATH":2z3f7l3l said:
Εν προκειμένω, θεωρώ εξαιρετικά εύστοχο το συλλογισμό του joker2013 και ομολογώ πως ακόμα και μετά από τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει τη λογική της FR.Ανοίγει δρομολόγια ότι να ναι (Ακάμπα ρε σεις,έλεος), τα σταματάει όπως να ναι,.

Λοιπόν στο χειμερινό πρόγραμμα υπάρχει και πάλι η Aqaba!
 
H Aqaba ήταν από την αρχή χειμερινός προορισμός (winter seasonal) από την Αθήνα.
 
Top