Νέα πολιτική επιλογής θέσεων

jerry":3i32jqi8 said:
Στα πλαίσια του ότι τα περιθώρια υπερκέρδους το καλοκαίρι είναι πολύ μεγαλύτερα απότι το χειμώνα, οι χρεώσιμες θέσεις έχουν πλέον κλιμακωτή πολιτική (καλοκαίρι/χειμώνας) (όπως και οι αποσκευές). Δείτε εδώ. Fun detail: Οι πτήσεις για JMK/JTR έχουν ξεχωριστική πολιτική (ακριβότερη) απότι οι υπόλοιπες πτήσεις εσωτερικού!


έλα ρε καλό μήνα.....
 
Oι τιμές στην επιλογή θέσεων εμφανίζονται αυξημενες..Τον Σεπτ που ειχα πετάξει μέσω FRA τις μπροστινές τις έδινε απο 12ε/ατομο..Τωρα βλέπω πηγαν 14ε κ την υψηλη σεζόν 16ε στα κοντινά του εξωτερικού..Ξερουμε ποτε πέρασε τις αυξήσεις στα κρυφα η καλυτερη περιφερειακή της Ευρώπης; Επίσης αυτο με την διακριση που γίνεται στα εσωτερικού σε JMK,JTR (αρμεγουν όσο μπορούν) είναι καινουριο καπέλο ή το είχαν κ παλαιότερα;
 
Οι αυξημένες χρεώσεις στα ancillaries προς JMK/JTR είναι νέο φρούτο, ωστόσο το αυξημένο ναυλολόγιο προς τους συγκεκριμένους προορισμούς εφαρμόζεται εδώ και δύο-τρία χρόνια, με εξαιρετικά αποτελέσματα, αφού παρά το ότι ο ναύλος είναι εξωφρενικός σε σχέση με τη διανυόμενη απόσταση, η πληρότητα είναι πάντοτε υψηλή. Παράλληλα, ας μην ξεχνάμε ότι τα δρομολόγια εσωτερικού είναι OA operated, με αποτέλεσμα να μην αναγνωρίζονται τα προνόμια της Star Alliance (εκτός εάν είσαι FQTV της A3) και να υπάρχουν χρεώσεις και για τις βαλίτσες.
 
Πετάω σε δύο βδομάδες για Χανιά. Όταν είχα αγοράσει το εισητήριο (τον Απρίλιο), η πτήση ήταν να γίνει με Α320, αλλά κάπου τέλη Μα­ïου - αρχές Ιουνίου άλλαξε σε Dash 8-Q400. Από τότε, όποτε προσπαθώ να επιλέξω/προπληρώσω θέση, βλέπω το μήνυμα
Seat selection is not available
Seat reservations are not possible on this flight.
Είναι η προεπιλογή θέσεων αδύνατη στα Dash 8-Q400 γενικά, ή κάτι συμβαίνει με τη συγκεκριμένη πτήση?
Ulrike":1oahc9fx said:
Ναι, σε περίπτωση αλλαγής από Α320 σε Q400 τα παίρνεις πίσω (μου έτυχε φέτος για Σόφια). Αν το θυμάμαι σωστά, email δεν πήρα, αλλά στην κράτηση υπήρχε κάποια σημείωση ότι υπάρχει πρόβλημα με την επιλογή θέσεως.
 
Αν το θυμάμαι σωστά, στα Q400 όντως δεν υπάρχει η δυνατότητα προεπιλογής θέσης με πληρωμή. Νομίζω όμως ότι εάν είσαι Gold Member στο Miles&Bonus, μπορείς να επιλέξεις θέση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (αν δεν το έχουν αλλάξει).
 
Ulrike":2qtcz7h3 said:
Αν το θυμάμαι σωστά, στα Q400 όντως δεν υπάρχει η δυνατότητα προεπιλογής θέσης με πληρωμή. Νομίζω όμως ότι εάν είσαι Gold Member στο Miles&Bonus, μπορείς να επιλέξεις θέση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (αν δεν το έχουν αλλάξει).
Σίγουρα στο 48ωρο προ της πτήσης διαλέγεις όπου θες.
chr04":2qtcz7h3 said:
Σε πρόσφατο ταξίδι από GVA προς ΑΤΗ έκανα μια προσφορά 90 ευρώ για business upgrade. Η προσφορά δεν έγινε δεκτή τελικά.
Στο αεροπλάνο από ότι είδα από τις 3 σειρές οι μισές ήταν άδειες.
Εξηγείται κάπως γιατί δεν έγινε δεκτή;
flesland":2qtcz7h3 said:
Εξηγείται :D Το ότι υπάρχει άδεια θέση, δεν σημαίνει ότι η Α3 (ή όποια άλλη εταιρεία) θα την δώσει για οποιαδήποτε τιμή ή έστω το μίνιμουμ προσφοράς. Ή πολύ απλά μπορεί να έγιναν non-show.
Εξηγείται, αλλά δεν ξέρω εάν δικαιολογείται.
Εντάξει, να μη σου κάνει upgrade για 20 ή 40 ευρώ, αλλά να δώσεις 90 ευρώ προσφορά για θέση που δε θα γέμιζε, για να πληρώσεις ενα γεύμα + 2-3 αναψυκτικά δεν είναι άσχημα για κέρδος.
Νομίζω η SWISS κάνει προσφορά για κάποιο τέτοιο ποσό.
Ulrike":2qtcz7h3 said:
..... Και όσον αφορά τη τιμή / πληρωμή και για τα Gold: Στο LH Group με εισιτήριο light για κράτηση θέσεων πληρώνεις την κανονική τιμή των 10 Ευρώ, ακόμα αν είσαι SEN ή HON στο Miles&More. Επίσης, στα light δεν ισχύει ούτε η επιπλέον βαλίτσα για τα χρυσά μέλη, δηλ. αν έχεις βαλίτσα πληρώνεις και αυτήν.

Αν μας αρέσει ή όχι, έτσι είναι η τάση της αγοράς, όχι μόνο των LCC....
Είναι η τάση της αγοράς, αλλά δεν νομίζω ότι έχεις ευχαριστημένους τους συχνούς πελάτες σου.
Εκτός και αν το κάνουν και όλοι οι ανταγωνιστές σου (SKY TEAM κλπ).
Επίσης πρέπει να πω ότι τον τελευταίο χρόνο όσα εισιτήρια και αν έβγαλα βάζοντας τον αριθμό της κάρτας μου με έβαλε το σύστημα 14 σειρά (είναι νομίζω η πρώτη standard), ενώ σε ένα ταξίδι που έβγαλα σε φίλο μου (χωρίς M&B) 2 μερες μετά, το σύστημα τον έβαλε 4Β.
 
Εμένα μάλλον λόγω profiling, με βάζουν μεν σε προεπιλεγμένη μπροστινή θέση αλλά αυτή είναι μεσαία ή διάδρομο. Όμως σε όλες τις πτήσεις κάθομαι παράθυρο, οπότε αναγκαστικά αλλάζω σε παράθυρο αλλά στην δωρεάν "γαλαρία". Οπότε παίζει ίσως και η προεπιλογή να γίνεται ξέροντας πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην καθήσω παράθυρο.

Αν για 2-3 φορές κάνω υπομονή και καθήσω σε ότι μου δώσουν λέτε να "χακάρω" κάπως το σύστημα;
 
pet":w2tq3ohf said:
Εξηγείται, αλλά δεν ξέρω εάν δικαιολογείται.
Εντάξει, να μη σου κάνει upgrade για 20 ή 40 ευρώ, αλλά να δώσεις 90 ευρώ προσφορά για θέση που δε θα γέμιζε, για να πληρώσεις ενα γεύμα + 2-3 αναψυκτικά δεν είναι άσχημα για κέρδος.


Δικαιολογείται, γιατί αν εσύ ξέρεις α) ότι ο διπλανός σου πετάει με 90Ε business b) και εσένα σου ζητάει 450, εσύ δεν πρόκειται να τα πληρώσεις ποτέ. Αυτά υπολογίζονται στο ευρώ πόσο είναι το όριο της κατώτερης αποδεκτής τιμής. Στη business δεν σου χρεώνουν την κόκα κόλα και τον καπουτσίνο ή το κυριλέ γεύμα που έχει κόστος 5Ε για την Α3, σου χρεώνει την αποκλειστικότητα και ότι δεν ταξιδεύεις με το πλήθος (και καλά). Την κουρτινούλα που τραβάνε δηλαδή μετά την απογείωση.
 
Αγαπητέ flesland,
νομίζω ότι όσοι διαθέτουν τα 450 για να πετάξουν business, δεν κοιτάνε με πόσο πέταξε ο διπλανός τους.
Από την άλλη την εταιρεία δεν τη νοιάζει που ένα gold member θα πληρώσει 2 euro για μπροστινή θέση, δε θα τη υπολογίσει τα επιπλέον euro για θέση που θα ήταν ούτως η άλλως άδεια, κερδίζοντας επιπλέον μια άλλη economy?
Συμφωνώ απόλυτα όμως ότι αυτά υπολογίζονται στο πόσο είναι η κατώτερη αποδεκτή τιμή.
Άρα για μια κουρτινούλα 90 ευρώ νομίζω είναι καλό ποσό (με την προϋπόθεση των μισών bus. seats άδειων πάντα...)
 
Μπορεί να μην τους ενδιαφέρει το πόσο πλήρωσε ο διπλανός του. Αλλά κι αυτοί που πληρώνουν κανονικά τη business class θα καταλάβουν ότι σε πτήσεις στις οποίες κατά κανόνα δεν είναι γεμάτη η business μπορείς να κλείσεις οικονομική και μετά να κάνεις προσφορά λίγο παραπάνο απ΄την ελάχιστη και έτσι να πετάς business στη μισή τιμή.

Επομένως η σκέψη της Α3 προφανώς είναι να μην υπάρχει λογική (για τον πελάτη) πότε δέχεται τις προσφορές και πότε όχι. Κι έτσι όποιος θέλει να πετάει σίγουρα business να πληρώνει την κανονική τιμή.
 
Top