Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μήπως η Boeing να μικρύνει λίγο το αναμενόμενο 797 (εννοώ να του δώσει και μικρότερο μοντέλο γύρω στις 180 θέσεις) και να αντικαταστήσει με αυτήν την οικογένεια τόσο τα 757/767 όσο και το 737;

Από ο,τι βλέπω τόσο το Α320 όσο και το 737 έχουν πουλήσει ελάχιστα κομμάτια από το μικρότερο μοντέλο τους (Α319 και ΜΑΧ7). Γιατί λοιπόν να ασχολείται η Boeing με αυτά, την στιγμή που μπορεί να δώσει ένα υπερσύγχρονο 797 και με αυτό να χτυπήσει Α320, Α321, ενδεχόμενο Α322 αλλά και το Α320 από τα κάτω;
 
lewton":1mubro3f said:
Ένα θεματάκι με τον κινητήρα είχε, από αυτά που κανονικά δεν γίνονται είδηση.
Σωστό αλλά μέσα στην όλη αναμπουμπούλα των ΜΑΧ ακόμα και τα καθημερινά θεματάκια επιβαρύνουν την κατάσταση
 
Όποια λύση/αναβάθμιση και αν προτείνει η Boeing, Καναδάς και Ε.Ε. θα την εξετάσουν και πιστοποιήσουν ξεχωριστά, ακόμη και αν η FAA εγκρίνει τις σχετικές αλλαγές. Που σημαίνει ότι τα 737max εκτός Αμερικής θα παραμείνουν καθηλωμένα για μεγαλύτερο διάστημα...

https://abc7news.com/eu-canada-to-revie ... h/5206038/
 
H Boeing ανακοίνωσε μείωση της μηνιαίας παραγωγής ΜΑΧ.
 
Η FAA ανακοίνωσε τη δημιουργία της JATR (EASA, China, Ethiopia, Indonesia, Australia, Brazil, Canada, Singapore, UAE.) στις 2 Απριλίου, λέγοντας: "Η JATR θα προβεί σε πλήρη ανασκόπηση της πιστοποίησης του αυτοματοποιημένου συστήματος ελέγχου πτήσης στο αεροσκάφος Boeing 737 Max. Η ομάδα JATR θα αξιολογήσει τις πτυχές του αυτοματοποιημένου συστήματος ελέγχου πτήσης 737 Max, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της αλληλεπίδρασης των πιλότων με το σύστημα, προκειμένου να προσδιορίσει τη συμμόρφωσή του με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς και να εντοπίσει τη μελλοντική βελτίωση που θα χρειαστεί.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... tion-probe
 
Αυξάνονται οι φωνές (άρθρα και συνεντευξεις) που λένε ότι τα αεροσκάφη δεν θα επιστρέψουν στις πτήσεις τουλάχιστον πριν το τέλος του χρόνου.
Boeing says it will apply the lessons from the 737 Max's grounding but Mr McAllister would not say when the aircraft would return to service - most commentators think this is unlikely to be before the end of the year.
Πηγή: BBC News
 
Δεν θα είναι παράξενο να μην ξαναπετάξουν ΠΟΤΕ και να πάνε όλα για scrap.

Είναι εύκολο με μια μόνο αναβάθμιση software να ξεπεραστούν προβλήματα που έχουν τη ρίζα τους σε θέματα σχεδίασης, αεροδυναμικής, δομής και συστημάτων που ανήκουν σε μιαν άλλη εποχή;

Πως θα τα εμπιστευθεί το κοινό αν έστω και μόνο μία χώρα, (έστω και στα πλαίσια "αντιποίνων" ενός εμπορικού και γεωπολιτικού ανταγωνισμού), μετά την "αναβάθμιση" εξακολουθεί να τα θεωρεί μή αξιόπλοα και απαγορεύει ακόμη και τη διέλευση από τον εναέριο χώρο της;
 
Στο καλό.
Η Boeing έπρεπε να σχεδιάσει νέο μικρό μοντέλο για να αναγκάσει και την Airbus να σχεδιάσει και αυτή νέο μικρό μοντέλο.
Το έχει ανάγκη ο πλανήτης (γιατί θα είχε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ανά επιβάτη) αλλά το έχει ανάγκη και η ανθρωπότητα (έχουμε κολλήσει σε τεχνολογία του '60).
 
Το θέμα είναι αν η ανθρωπότητα θέλει να το πληρώσει κιόλας. Μην ξεχνάμε οτι τα αεροπλάνα θέλουν χρόνια εξέλιξης και μεγάλα ρίσκα. Όσο για το 737 συμφωνώ ότι έπρεπε κάπου να μπει ένα τέλος με το -8.
 
Top