Airbus A321 Long Range

Υπάρχει πρόβλημα και στους 2 τύπους που φέρουν συγκεκριμένους κινητήρες της P&W.
H EASA ήδη έχει επιβάλει σοβαρούς περιορισμούς μέχρι να λυθεί το πρόβλημα, άγνωστο πόσος καιρός θα χρειαστεί.
Περισσότερες λεπτομέρειες:
EASA issues EAD regarding A320 Neo and A321 Neo engines, withdraws ETOPS with immediate effect
 
Επίσης, έχετε υπόψιν σας, άλλο το Α321neo και άλλο το Α321(neo)LR το οποιο άρχισε τις δοκιμαστικές πτήσεις πριν από λίγες μέρες.
 
Παραδόθηκε το πρώτο A321LR στην Arkia χτες 13/11, και πρώτη πτήση ήταν TLV-RHO σήμερα :great:
 
Με νηολόγιο 4X-AGH.

Με εκτίμηση.
 
Η United δείχνει ενδιαφέρον για την απόκτηση του LR τύπου ως αντικαταστάτη των 757.
 
H JetBlue αλλάζει 13 Α321neo σε LR, για να τα δρομολογήσει στο <London> :banana: έτσι από το 2021 θα πετά μεταξύ JFK & BOS για LHR.
Θα της πάρει 12-18 μήνες για να αποκτήσει δυνατότητα ETOPS.
Καθώς η DL το 2020 θα μετακομίσει στο LGW (για να κτυπήσει τις 3 καθημερινές πτήσεις της DI) αφήνει χώρο. :!:
Καθημερινά JFK-LHR πετούν: η AA 4 πτήσεις, η DL 2 πτήσεις, η BA 8 πτήσεις, η VS 6 πτήσεις.
Καθημερινά BOS-LHR πετούν: η AA 0 πτήσεις, η DL 1 πτήση, η BA 4 πτήσεις, η VS 2 πτήσεις.
Όλα αυτά τα προγραμμάτιζε αλλά πείρε την απόφαση από τότε που λανσάρισε την υπηρεσία <Mint> και αποδείχθηκε πολύ οικονομικά επιτυχημένη. :great:
Η υπηρεσία <Mint> παρέχεται από τον Μάιο 2016 προς την Δυτική πλευρά των ΗΠΑ, και εποχικά προς Καραϊβική.

https://www.jetblue.com/flying-with-us/mint

Έπονται AMS. CDG, LIS :?: που είναι εντός εμβέλειας του α/φ, και μπορεί και άλλα Α321neo (από τα 72) να αλλάξουν σε LR. :?:

Η Β6 Θα ακολουθήσει την επιχειρηματική αλλαγή της Westjet που και αυτή στα 3 Β787-9 έβαλε 16 business class θέσεις και 28 premium economy, και αποδείχθηκε επιτυχημένη κίνηση συνδέοντας το YYC με LGW, και καλές κρατήσεις για CDG που ξεκινά 17 Μαΐου, και DUB που ξεκινά 1 Ιουνίου.

https://787.westjet.com/
 
Μην διαδίδεις λαθος ειδήσεις διότι ακόμα δεν εχει καθοριστεί σε ποιο αεροδρόμιο του Λονδίνου θα πετάνε..Το LHR ειναι ο επιθυμητός στόχος αλλά το αν θα παρουν τα σλοτ ειναι άλλη υπόθεση. Το παλεύουν και ζητάνε το διδυμο DL-VS να απελευθερώσει στο LHR αφου ξεκινάνε δρομολόγια και στο LGW, άγνωστο όμως τι θα καταφέρουν..Γι'αυτό και έχoυν βαλει στο ραντάρ τους και άλλα αεροδρόμια ως εναλλακτική, τα LGW,STN..Επισης η DL δεν ειπε κανεις οτι μετακομιζει στο LGW. To δρομολόγιο μπορεί να εκτελείται από την Virgin που έχει και βάση. Aλλά και η ίδια η DL να πετάξει δεν ειναι τρελή να φύγει απ'το LHR
 
Οι κατηγορίες γίνονται για την Flybe που την αγόρασε η VS και απασχολεί χρονοθυρίδες στο LHR (τα δρομολόγια εσωτερικού θέλουν να φύγουν),
ελπίζω το παιχνίδι να παιχθεί στο ότι οι Αμερικάνοι έχουν λιγότερες πτήσεις στο LHR και τους έχουν καπελωμένους οι Βρετανοί.
 
Μέχρι το '21 που θα ξεκινήσουν πολλά μπορει να γινουν..Ακομα ουτε το α/φος δεν έχουν..Ας ειμαστε επιφυλακτικοι μεχρι να δουμε που θα καταληξουν..
 
Top