Δυστυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Έχεις δίκιο Νόντα αλλά το πιθανότερο είναι ότι αυτός που προτιμά να σώσει πρώτα τις κάλτσες του και μετά τον εαυτό του, θα κολλήσει στο κλειδωμένο ντουλαπάκι μέχρι αυτό να ανοίξει...Μήπως θα πρέπει να βάλουν και ηλεκτροσοκ στο τέλος για να μην το ακουμπάνε... Εγώ αν είχα φλόγες στον σβέρκο μου με βουτιά θα έβγαινα έξω, όχι να κάτσω να κοιτάξω τους φορτιστές μου.

AGV":2xi5kgvx said:
Από όσο γνωρίζω μια τέτοια επιτυχημένη εκκένωση συνέβη μόνο μια φορά (Airfrance A340 overrun στον Καναδά πάνω από 10 χρόνια πίσω),

Αξίζει να σημειωθεί και το πλήρωμα της British Airtours Flight 28M, που αν και είχε θύματα, η σωστή τους εκπαίδευση έσωσε ζωές.
 
Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Ισως θα πρεπει να θεσπιστει αυστηροτατη απαγορευση εξοδου απο σεροσκαφοςβσε κατασταση εκτακτης αναγκης με οποιαδηποτε χειραποσκευη. Οποιος μετα τη διασωση εντοπιζεται να κουβαλαει οτιδηποτε, περα απο τα απαραιτητα σωστικα να αντιμετωπιζει αυστηρες ποινες και ισοβιο black list.
 
Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι μόνο από τις μπροστινές θύρες μπορούσαν να διαφύγουν. Οι πίσω ήταν λόγω της πυρκαγιάς μπλοκαρισμένες, οπότε δεν τίθεται θέμα, και πάνω από τα πτερύγια δεν έχει εξόδους! Κατά την άποψή μου, θα έπρεπε να επιβάλλεται με νόμο, ασχέτως μεγέθους αεροσκάφους να υπάρχουν έξοδοι κινδύνου και πάνω από τα πτερύγια. Και φυσικά το κλείδωμα των αποθηκευτικών χώρων όπως προαναφέρθηκε. Αλλά ο, τι και να πούμε, είναι θεωρία. Η πράξη διαφέρει.
 
Re: Ατυχημα SSJ-100 της Aeroflot στο Sheremetyevo

pilotstefanos":prqctr83 said:
Δεν υποτίθεται οτι τα αεροπλάνα έχουν σύστημα προστασίας απέναντι στους κεραυνούς; Μιλάω για αυτά τα ματσούκια στα φτερά που δε θυμάμαι πως λέγονται και απόσο θυμάμαι κάνουν discharge το φορτίο του κεραυνού.Αφού υπάρχει αυτή η προστασία πως καταστράφηκαν τα ηλεκτρονικά;

Δεν είναι μόνον τα "ματσούκια στα φτερά", αλλά και αρκετές ακόμα γειώσεις στις διάφορες επιφάνειες του αεροσκάφους. Μόνο που όλα αυτά είναι για ένα μέσο κεραυνό και όχι για έναν που μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιάδες αμπέρ ρεύμα, και ο οποίος μπορεί όλες αυτές τις "προστασίες" απλά να τις εξατμίσει! Άμα σου τύχει, εύχεσαι να μην συμβεί το χειρότερο, όπως ανατίναξη του αεροσκάφους στον αέρα (όλες αυτές οι προστασίες αποτρέπουν αυτό το ενδεχόμενο) ή μια αθάνατη ηλεκτροσυγκόλληση στα πηδάλια (επίσης αποτρέπεται). Τα "ματσούκια στα φτερά" σκοπό έχουν να εκτονώσουν τον μεγάλο όγκο ηλεκτρικών φορτίων που δέχεται το αεροσκάφος ώστε να μην γίνει παρανάλωμα του πυρός μόλις πατήσει στο έδαφος. Όμως κάποια ηλεκτρικά φορτία παραμένουν στο αεροσκάφος.
Αυτομάτως, η μαγνητική πυξίδα κολλάει στα φορτία αυτά. Το ίδιο αναξιόπιστα μπορούν να γίνουν και τα συστήματα ραδιοναυσιπλοΐας (που χρησιμοποιούν λήψη ραδιοσημάτων). Συνήθως σε τέτοιες περιστάσεις παραμένουν αρκετά αξιόπιστα το σύστημα δεδομένων αέρος (ένδειξη ταχύτητας, βαρομετρικού ύψους), και το Inertial Navigation το οποίο συνήθως, ΔΕΝ είναι η πρώτη επιλογή του Flight Management System που δίνει ενδείξεις στο πιλοτήριο. Γιαυτό αναφέρεται ότι "καταστράφηκαν τα ηλεκτρονικά", δηλαδή οι ενδείξεις έγιναν αναξιόπιστες.
 
Από τα βιντεάκια που κυκλοφόρησαν, εντός και εκτός καμπίνας, είναι πάντως σχετικά σίγουρο ότι όσο πιο πίσω καθόταν κάποιος, τόσο πιο καταδικασμένος ήταν. Στο ένα από τα βιντεάκια από το εσωτερικό, τη στιγμή που σταματάει το αεροπλάνο και σηκώνεται ο επιβάτης, φαίνεται ότι ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η καμπίνα καπνό. Σε αυτά που έχουν τραβηχτεί από το εξωτερικό, με το που ανοίγουν οι πόρτες αρχίζει να ξεπηδάει καπνός. Δεν θέλει πολλές εισπνοές για να πέσεις αναίσθητος, ειδικά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο αέρας θα έγινε τόσο ζεστός που μια εισπνοή θα οδηγούσε σε καύση τα πνευμόνια. Και κανένας να μην έπαιρνε χειραποσκευή μαζί του, προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο αριθμός των νεκρών θα ήταν ελάχιστα λιγότερος.
Respect πάντως σε αυτόν που ανέβηκε εκ νέου την τσουλήθρα μπας και σώσει κανέναν.
 
https://metro.co.uk/2019/05/06/air-stew ... 4xwoxV4F28
Σύμφωνα με το δημοσίευμα η αεροσυνοδός έπιανε τους επιβάτες από τον γιακά τους και τους έβγαζε έξω γιατί καθυστερούσαν όλους τους υπόλοιπους με το να προσπαθούν να πάρουν τις βαλίτσες τους...
 
Top