Lufthansa

Νομίζω ότι το 90% του "απλού" κόσμου, δεν ξέρει ούτε τον νοιάζει τι είναι το operated by, τα wet lease κοκ. Επίσης δεν ξέρει τις λεπτομέρειες για τα μίλια (ούτε και εγώ για να πω την αλήθεια) που έγραψε ο jerry. Για αυτό και τους ακούς μετά να γκρινιάζουν ότι μπήκαμε σε αεροπλάνο με σήμανση στα ισπανικά, ρώσικα, κινέζικα, δεν μας δώσαν ούτε νερό και δεν ξέρω τι άλλο. Αν η XQ πετάει το αεροσκάφος, ελπίζω η τιμή να αντικατοπτρίζει την διαφορά από τις φανφάρες που διαφημίζει η lufthansa για τον εαυτό της.
 
Και οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τη διαφορά ανάμεσα σε Codeshare και Wetlease (και τα δυο εμπφανίζονται ως operated by). Κανονικά, στις πτήσεις Wetlease οι υπηρεσίες, (δωρεάν) φαγητά και ποτά είναι οι ίδιες, όπως και τα μίλια και άλλα τυχόν προνόμια χρυσής κάρτας. Δεν ξέρω πού ήτανε τα παράπονα στο FRA-ATH (δεν μου έτυχε πτήση Sun Express), υπάρχουν και τα άτομα που όταν έκλεισαν LH και βλέπουν άλλο αεροπλάνο πάντα παραπονιούνται….

Και όσον αφορά τα μίλια: Όντως, οι πτήσεις εσωτερικού με ΟΑ για κάποιο χρονικό διάστημα δεν έδιναν μίλια στο Miles & More της LH, ακόμα αν τις έκλεισες με αριθμό πτήσεις Α3 (όπως πάντα είναι στις ανταποκρίσεις από εξωτερικού) και πετάς με αεροπλάνο της Α3. Αν ήσουν μέλος και στο Miles & Bonus, μπορούσες όμως πολύ εύκολα να τα παίρνεις εκεί (συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση στον λογαριασμό σου). Εδώ και κάποιους μήνες παίρνεις όμως ξανά τουλάχιστον award miles (όχι status miles). Δεν ξέρω τί ισχύει για άλλα προγράμματα Star Alliance.

Και για την EW: Εκεί ούτε ως χρυσό μέλος της LH δεν έχεις τα κανονικά προνόμια. Εάν π.χ. πετάς με EW από Θεσσαλονίκη, δεν έχεις πρόσβαση στο lounge, αφού η EW δεν είναι μέλος της Star Alliance (και LH Group lounge δεν υπάρχει), priority check in δεν υπάρχει, fastlane δεν έχεις πρόσβαση....
 
Ηανακηρύχθηκε αεροπορική εταιρεία της χρονιάς για το 2019 από το περιοδικό ATW

https://awards.atwonline.com/en/winners ... nners.html

Από τον Απρίλιο οι ΑΤΗ-FRA LH1285 είναι με Α321, LH1279 με Α320, LH1283 με Α321
 
Και έχει διαρρεύσει ότι δεν αποκλείεται να παραγγείλει B737 MAX...
 
Η Lufthansa ανανέωσε και εμπλούτισε το Menu a la carte (ξεκίνησε το καλοκαίρι 201:cool: που προσφέρει στις μακρινές πτήσεις.

https://www.lufthansa.com/gr/el/a-la-carte

Japanese Bento Box €33
Classic €29
Mediterranean (μακαρόνια) €25
Catch of the day (ψάρι) €25
Healthy (χορτοφάγων) €25
Aroma of Asia €20
Bavarian Brotzeit €19
 
Ζημία 336 εκ ευρώ (έναντι κερδών 52 εκ ευρώ πέρσι) ανακοίνωσε ο γίγαντας LHgroup για το 1Q2019.

Τιμές καυσίμων και υπερ-προσφορά θέσεων... Χμμ, έρχονται δύσκολες μέρες...

Αξίζει να σημειωθεί πως η μεγάλη χασούρα του ομίλου έρχεται από την EW που τελευταία χρόνια όλο και γιγαντώνεται προκειμένου να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των loco.
 
Ξέρει καποιος να μου πει,επειδη εχω πολλά χρόνια να ταξιδεψω με LH/OS, εαν κλείσω ναυλο κατηγορίας Light, εκτος από την χειραποσκευή των 8κ μπορώ να εχω κ ενα μικρό σακίδιο ώμου,σαν σχολικό σάκο; Ρωτάω γιατι στην Α3 δεν μου εχουν πει ποτέ τιποτα και επειδη το ταξιδι μου θα ειναι αστραπή για 2μερες,να μην πληρωσω τζάμπα την Economy..
 
Θα έλεγα παρόμοια με την Α3. Άρχισαν μεν τις τελευταίες εβδομάδες με περισσότερους ελέγχους, αλλά προς το παρόν με την έννοια ότι ελέγχουν και λένε στους επιβάτες με πολλές / μεγάλες / βαριές βαλίτσες ότι πρέπει να τις παραδώσουν. Γενικά όμως χωρίς χρέωση, τουλάχιστον μέχρι σήμερα (εκτός ίσως από ακραίες περιπτώσεις των 2 μεγάλων βαλιτσών στην economy η παρόμοια).

Δηλ., με βαλίτσα εντός των ορίων και μικρό σακίδιο πλάτης στη χειρότερη περίπτωση πρέπει να παραδώσεις τη βαλίτσα σου δωρεάν στην πύλη.
 
Πιο χαλαρά γενικά κι απο Α3, η οποία προχθές μου είπε πως μέχρι 10κ δε τις χρεώνουν αλλα τις παίρνουν δωρεάν (είχα 9.5κ και έτσι το έμαθα). Στις LH/LX/OS σχεδόν όλες τις φορές που φεύγω απο Αθήνα και αρκετά συχνά προς Αθήνα μου την έχουν πάρει, εννοείται χωρίς χρέωση
 
Ένα άρθρο βαρειάς κριτικής για τον Carsten Spohr της LH με τίτλο "from hero to zero".

Το "pet project" του Spohr είναι η Eurowings και απότι φαίνεται μέχρι τώρα δεν έχει αποδώσει όπως αναμενόταν. Όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει το άρθρο: "While Lufthansa is still doing fine on long-haul routes, Spohr’s big idea — a budget subsidiary called Eurowings — has been a disaster."
 
Top