Boeing 787

Η Air New Zealand θα αντικαταστήσει 8 Β777-200ER με Β787 περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση στις 27/5.
Αυτή την στιγμή έχει 13 Β787-9 και περιμένει να παραλάβει 1.

https://www.reuters.com/article/us-air- ... SKCN1SQ03U
 
Παρουσίασε το δρομολόγιο εξοικείωσης η ΤΚ του Β787-9
IST-AYT ΤΚ2438/2439 & ΤΚ2410/2411 καθημερινά από 8 Ιουλίου μέχρι 30 Σεπτ.

Τα δρομολόγια εξωτερικού ξεκινούν από 2 Αυγούστου
IST-DPS TK66 01:30-19:30 3 φορές την εβδομάδα
Έπεται στις 8 Αυγούστου
IST-IAD TK007 14:55-19:25 καθημερινά
Επόμενο στις 11 Σεπτεμβρίου
IST-PTY TK800 01:45-10:50 3 φορές την εβδομάδα & IST-BOG-PTY.

Η διαμόρφωσή του είναι 30 θέσεις business σε διάταξη 1Χ2Χ1 με νέα σχεδίαση (την ίδια που έχει και η SQ) και αρκετή απομόνωση και 270 θέσεις οικονομικής.

Έχει παραγγείλει 30 α/φ με παραδόσεις από 2019 έως 2022.

Και η Westjet ανακοίνωσε νέα δρομολόγια
Το εποχικό Calgary – Maui OGG στις 31 Οκτ.
Και την καθημερινή Toronto – LGW στις 23 Οκτ.

Στις 28 Οκτ. ξεκινά και η KLM την πτήση AMS-Bangaluru με Β787-9 294 θέσεων, 3 φορές την εβδομάδα.

https://www.airportspotting.com/boeing-787-routes-2/
 
Ο CEO Dennis Muilenburg της Boeing, ανακοίνωσε την μείωση της γραμμής παραγωγής των Β787 από 14 σε 12/μήνα αρχής γενομένης από του χρόνου, λόγω του οικονομικού πολέμου με την Κίνα.
Από τις 1,450 συνολικές παραγγελίες έχουν παραδοθεί 894 (364x787-8 / 492x787-9 / 38x787-10)
 
Η κυβέρνηση της Γκάνα σχεδιάζει επανεκκίνηση* αεροπορικής εταιρείας (με την βοήθεια της Ethiopian Airlines) και υπέγραψε MoU για αγορά 3 Β787-9

https://boeing.mediaroom.com/2019-11-19 ... liner-Jets

* Ghana Airways -GH (1958-2004) & Ghana International Airlines -G0 (2005-2010) επαναφορά των πτήσεων προς ADD, JNB, BEY, FCO, LHR, ZRH.
 
Συγνώμη για την On n’ off topic τοποθέτησή μου
Επιθυμώ να εκφράσω κι εγώ μια απορία , όπως είχε εκφράσει ο φίλος/μέλος CHRISTOS55 στο νήμα "Re: Επόμενα ταξίδια του airliners.gr", για το μέλος/Velerefontis, ένεκα των πολλαπλών ταξιδιών που πραγματοποιούσε, λόγω της επαγγελματικής του ιδιότητας.
Αναφέρομαι στο εξαίρετο μέλος Namibia και αφού τον συγχαρώ, να πω ότι έχω εκπλαγεί με το εύρος των γνώσεων και των “επί του πιεστηρίου” up to date ενημερώσεών του, σε όλο σχεδόν το εμπορικό φάσμα, για ο, τι αφορά Μέσα-ΑΦ Κατασκευαστές / Μεταφορές/εταιρίες /Προορισμοί/ Τουρισμό κι όχι μόνο, δηλαδή πληρέστερος οιασδήποτε Wikipedia.
Να συμπληρώσω επίσης ότι πέραν της προσπάθειας των ιδρυτών του Φόρουμ, το μέλος Namibia όπως και όλα τα μέλη έχουν συντελέσει αρκετά, αφενός στη διαχρονική βιωσιμότητα και αναβάθμιση του Φόρουμ με την συνεχιζόμενη παρουσία των παλιών μελών, αλλά και την εγγραφή/συμμετοχή νέων, και αφετέρου στην εκ των ων ουκ άνευ επάξια εμπορικά αυξανόμενη και χρήσιμη εμφάνιση αρκετών διαφημιζόμενων αγαθών και προϊόντων.
 
Στο μεταξύ, έχει περάσει κάπως απαρατήρητο το σχεδόν «πάγωμα» των παραδόσεων του 787 εδώ και έναν χρόνο μετά την ανακάλυψη λαθών στη συναρμολόγηση κομματιών της ατράκτου πέρσι το φθινόπωρο. Το 2021 η εταιρεία παρέδωσε 14 787, αλλά από τον Μάιο οι παραδόσεις έχουν σταματήσει ξανά με την ανακάλυψη νέων λαθών στη συναρμολόγηση.

Τα ελαττώματα δεν είναι αρκετά σοβαρά ώστε να επιφέρουν καθήλωση, είναι όμως αρκετά σοβαρά ώστε η FAA να μη δίνει την άδειά της για να αρχίσουν ξανά οι παραδόσεις.

Η Boeing (πιστή στη νοοτροπία της) είπε «να κάνουμε μωρέ εκεί έναν δειγματοληπτικό έλεγχο να τα δώσουμε στους πελάτες να φύγουν», αλλά η FAA επιμένει στον λεπτομερή έλεγχο, επειδή ξέρει πλέον με ποιον έχει να κάνει.

Σήμερα η WSJ αποκάλυψε νέο πρόβλημα: βρέθηκαν εξαρτήματα τιτανίου τα οποία δεν πληρούν τις προδιαγραφές αντοχής που ο κατασκευαστής υποστηρίζει ότι πληρούν. Το πρόβλημα επηρεάζει αεροσκάφη που κατασκευάστηκαν τα τελευταία τρία χρόνια.

Οι Seattle Times γράφουν ότι ακυρώθηκαν πρόσφατα 14 παραγγελίες, κάποιες από αυτές επειδή οι παραδόσεις ξεπέρασαν το χρονικό όριο του ενός έτους καθυστέρησης και οι πελάτες τις ακύρωσαν χωρίς κόστος.

Μιλάμε για ένα αεροσκάφος που η ανάπτυξή του κόστισε 28-32 δισ. δολάρια και που ένα από τα σοβαρά του προβλήματα (δεν έχει λυθεί ακόμα) είναι μια κατασκευαστική ατέλεια στο εμπρός διάφραγμα. State of the art αεροσκάφος σου λέει μετά, μιας εταιρείας που δεν μπορεί να φτιάξει σωστά ούτε τους μπουλμέδες.
 
Τα πάντα χάλασαν μετά το merge με την McDonnell...απο τότε αρχίσαν να κάνουν κουμάντο οι μανατζαραίοι και όχι οι Μηχανικοί..
 
Το παρόν ποστ αποτελεί υπενθύμιση ότι η Boeing δεν έχει παραδώσει ούτε ένα 787 μέσα στο 2022 και παρέδωσε μόλις 14 όλο το 2021. Και, από όσα διαβάζω, πολύ δύσκολα θα μπορέσει να αρχίσει τις παραδόσεις πριν το 2023.

Η άλλη μου σκέψη είναι ότι οι τελευταίες δηλώσεις του CEO Dave Calhoun ότι η Boeing δεν πρόκειται να ξεκινήσει καν να σχεδιάζει κανένα αεροσκάφος τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια (επικαλείται έλλειψη σοβαρής προόδου της τεχνολογίας πάνω στην οποία μπορεί να στηριχτεί η επόμενη γενιά), σημαίνει ότι τα όποια διδάγματα από την κατασκευή του 787 (που κόστισε περίπου 30 δισ. δολάρια κι ακόμα δεν έχει φτάσει στο break even) θα χαθούν.

Υπενθυμίζεται πως η Airbus χρησιμοποίησε πολλά από τα διδάγματα από την κατασκευή του Α380 στην ανάπτυξη του Α350 (κόστισε περίπου 15 δισ. δολάρια).

Προφανώς, αφού η Boeing δεν μπορεί ακόμα να σχεδιάσει τα αεροσκάφη του αύριο, πουλάει προς το παρόν τα αεροσκάφη του προχθές, αφού παραδίδει σχεδόν μόνο ΜΑΧ αυτόν τον καιρό (συν δύο 748 των οποίων η παραγωγή τελείωσε).

Είναι πραγματικά κρίμα το πώς ένα φανταστικό αεροσκάφος σαν το 787 έπεσε θύμα της γελοίας νοοτροπίας της Boeing (και σοβαρών προβλημάτων των κινητήρων της RR, βεβαίως βεβαίως) και, από ό,τι φαίνεται, δεν θα αποτελέσει ούτε βάση ούτε συνέχεια για το όποιο επόμενο πρότζεκτ της εταιρείας.

εδώ η δήλωση
 
Top