Airbus A321 Long Range

Όσο περνάει ο καιρός, οι φήμες φουντώνουν ότι θα υλοποιηθει το σχέδιο Α321XLR. Με αυτό το range που ακούγεται των 4400-4700nm θα ήταν εφικτό και το ΑTH-JFK. :!: Είμαι περίεργος να δω αν δείξει ενδιαφέρον η A3.
 
Δεν φαινεται να είναι εφικτό το JFK-ATH αφού είναι γύρω στα 4900 μίλια.

Το Α321 στην τωρινή και μελλοντική του μορφή δεν προσφέρει αυτά που θέλει η Αιγαίου στους υπερατλαντικούς προορισμούς. Προς Ινδία, Αφρική ( εκτός Νότιας Αφρικής ) και εξωτικούς προορισμούς του Ινδικού Ωκεανού, κάτι μπορεί να κάνει.
 
Συμφωνώ ότι ένα A321 για τέτοιες αποστάσεις ταιριάζει πιο πολύ σε μια low-cost εταιρία και όχι στην Aegean. Θα ήταν όμως μια κίνηση με χαμηλό ρίσκο να επεκτείνει το δίκτυο και όντως πιο ρεαλιστικό είναι να επεκταθεί ανατολικά με οποιοδήποτε Α321neo παραλάβει. Το JFK είναι κάπου στα 4300 ναυτικά μίλια απ'ό,τι βλέπω, οποτε είναι μέσα...
 
Όταν λέμε ότι η ακτίνα είναι 4700 μίλια, εννοούμε την μέγιστη ή συμπεριλαμβάνεται στο νούμερο αυτό και η ελάχιστη νόμιμη ποσότητα καυσίμου για diversion/final reserve?
 
Δεν ξέρω κατά ποσο ένα ath-nyc είναι προσιτό με Α321 ...
 
TOGA":36zqmdbd said:
Όταν λέμε ότι η ακτίνα είναι 4700 μίλια, εννοούμε την μέγιστη ή συμπεριλαμβάνεται στο νούμερο αυτό και η ελάχιστη νόμιμη ποσότητα καυσίμου για diversion/final reserve?

Καλή ερώτηση, προσωπικά δεν το γνωρίζω..Φαίνεται να είναι στο όριο πάντως και σίγουρα εξαρτάται και από την διαρρύθμιση της καμπίνας.
 
Alex-LGSA":203x1fy9 said:
Το JFK είναι κάπου στα 4300 ναυτικά μίλια απ'ό,τι βλέπω, οποτε είναι μέσα...
Σωστά, μιλάς για ναυτικά μίλια ενώ εγώ για ...σκέτα μίλια. Έχεις δίκιο λοιπόν και χαίρομαι για αυτό γιατί ίσως η Αιγαίου τελικά να έχει το τέλειο αεροσκάφος για την Ανατολική ακτή των ΗΠΑ.

Παρ' όλα αυτά, έχω την εντύπωση ότι δεν θα μπορεί να το κάνει με τίποτα με MTOW. Ίσως μόνο με κάποια ειδική διαρρύθμιση, σχετικά premium heavy με περίπου 170 επιβάτες και περίπου μηδενικό cargo... Μιλάμε άλλωστε για 10 ώρες πτήσης με Α321!!! :shock:
 
Τι 'δεν παίζει' με αυτό

(α) Δεν υφίσταται premium heavy αγορά στη χώρα μας. Ούτε καν premium σκέτο. Δες με τι configurations έρχεται η Air Canada, Scoot, και (αν μπορούσε, απλώς δεν το έχουν) American & Delta.

(b) Χωρίς cargo μάλλον σημαίνει και χωρίς βαλίτσες. Πρακτικά αδύνατο.

(c) Οικονομικά δεν βγαίνει με χαλαρή καμπίνα. Με εισητήριο στα 1,000 και κάτω (μέσος όρος year-round), ο μόνος τρόπος για να βγει το δρομολόγιο θα είναι κοντά στους 200 επιβάτες. Δεν έχω τα μαθηματικά εργαλεία μπροστά μου. Θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να βάζαμε κόστος καυσίμου / ώρα, κόστος χρήσης ανά ώρα και ανά σκέλος, απόσβεση επένδυσης, κόστος εισόδου σε μια νέα αγορά κλπ κλπ.

Τι θέλω να πώ; ότι το κόστος εξοπλισμού θα είναι σοβαρό, το Α321Έξ Έλ Άρ δεν θα είναι φθηνό στην απόκτησή του. Ίσως ένα Α 333 με κάποια μίλια στην πλάτη του να συμφέρει να ενοικιαστεί με ίσως σημαντικά λιγότερο μηνιαίο ενοίκιο. Τα υπόλοιπα του πώς δουλεύει ένα τέτοιο ΑΦ στη γραμμή αυτή είναι γνωστά, λίγο ή πολύ.
 
Ακριβώς όπως θα λέει ο george_a . Και να μην ξεχνάμε ότι θέλεις 2 πληρώματα για το aller-retour, διανυκτερεύσεις και per diem καμιά 10αρια ατόμων στην NY που δεν είναι και η πιο φτηνή κλπ. Έχει πολύ παραπάνω λογική μεγαλύτερο αεροσκάφος, ακόμα και αν είναι λίγο ακριβότερο.

Δεν βλέπω τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει το LR στην Α3 από το neo. Η αγορά της Ινδίας καλύπτεται έτσι και αλλιώς σε περίπτωση που το αποφασίσουν (και ίσως και έχει και πολύ νόημα για connection στους Ινδούς με όλη την Ευρώπη). Νομίζω ο στόχος είναι πακετάδικα και τσαρτεριές που θα θα βάζουν επιβάτες σε max capacity διαρρύθμιση και 100% πληρότητα. Αυτό και κάποια thin routes UK με Αμερική-Καναδά που έχει ήδη γραφτεί.
 
Η Airbus θα κάνει ζημιά στο ΝΜΑ αν καταφέρει να μακρύνει το Α321 κατά μερικά μέτρα και βγάλει ένα Α322 που θα χωράει 250+ επιβάτες σε all-economy.

Το μεγαλύτερο range στο Α321 αφορά πολύ λίγες εταιρίες και δρομολόγια.
 
Top