SN Brussels

H LH εχει περισσοτερους haters εδω μεσα απ'οτι εχει ο LeBron στο ΝΒΑ :mrgreen:
 
1 Αυγούστου ξεκινά η εταιρεία να πουλά την επιλογή Privilege Economy.
Η αρχή θα γίνει στα 3 δρομολόγια των ΗΠΑ και θα ακολουθήσει η Αφρική, μέχρι και τα 15 α/φ που θα μετατραπούν σε αυτή την διαμόρφωση (11 A330-300 + 4 A330-200).
Νομίζω η Eurowings πετά τα 2 Α340 της εταιρείας μόνο.
Θα έχει 21 θέσεις 2Χ3Χ2 σε ξεχωριστή περιοχή με 38in διάκενο και 13.3” HD IFE.

Μέχρι την 1 Αυγούστου εάν το α/φ έχει διαμόρφωση Privilege Economy θα μπορείς να επιλέξεις την θέση πληρώνοντας €90.
 
lewton":1aqs7gcc said:
δεν βλέπω πως δικαιολογείται αυτό που γράφει ο AirNamimbia περί "αποφυγής του στραγγαλισμού από την LH που θέλει να την αποστείλει στην EW".

Παραδόθηκε το πρώτο 320 (ΟO-SNN) της SN σε χρώματα Eurowings. Γενικά νομίζω πως η ενσωμάτωση στη EW θα γίνει αρκετά σταδιακά ώστε να μην εξαγριωθούν και τα πληρώματα που δε το χουν σε τίποτα να κατέβουν σε απεργία.

Ο μόνος λόγος που θέλουν να μείνει το long-haul κομμάτι είναι γιατί το δίκτυο της Αφρικής (κληρονομιά της Sabena) λειτουργεί από BRU και δε ξέρω πόσο εύκολο είναι να μεταφερθεί στα MUC/FRA. Ο χρόνος θα δείξει...
 
290 εκατομμύρια φέρεται να περιλαμβάνει το πλάνο διάσωσης της SN. Εδώ στα γαλλικά.
 
Σφαγή στο δίκτυο της Brussels.

Η φωτογραφία από το άρθρο του anna.aero.
Κόκκινο σημαίνει δρομολόγιο που καταργείται. Πάνε και 4 ελληνικά νησιά, μαζί με άλλους 23 προορισμούς.
Μαύρο σημαίνει νέο δρομολόγιο. Κατά τύχη Φρανκφούρτη, Μόναχο, Ζυρίχη.

Brussels-Airlines-to-start-3-new-routes-as-it-ends-27-amid-intensified-transformation-2-1.jpg
 
Αναμενόμενη μιας και πριν τον COVID19 αναμενόταν το λεγόμενο reboot plan που θα οδηγούσε τον πολύπαθο αερομεταφορέα σε sustainable growth.

Ένα σχόλιο για τα δρομολόγια προς FRA-MUC-ZRH. Ως τώρα εκτελούντο αποκλειστικά από LH και LX, απλά φαίνεται πως η συνολική ιδέα του LH group είναι να περιορίσει τα nightstops οπότε αν υπάρχει π.χ. πρώτη πρωινή από BRU μπορεί να γίνει από SN, ώστε να μη χρειάζεται αεροσκάφος της LH να διανυκτερεύει.
 
"Σώζεται" και η Brussels Airlines.

290 μύρια από το βελγικό κράτος (+180 που θα βάζει η μαμά LH). Δεσμεύσεις για τη διατήρηση του ονόματος + hub της εταιρείας στης Βρυξέλλες καθώς και επέκταση του longhaul δικτύου.
 
Έτσι έχουν τα πράγματα μέχρι σήμερα. Η Κυβέρνηση όμως βάζει και κάποιους περιορισμούς:
"The funds will remain within Brussels Airlines and will not flow to Lufthansa itself or to other subsidiaries of the German group. The Germans have committed to keep the hub and headquarters of Brussels Airlines in Brussels and to keep the name of the airline and its Belgian operating licence. The long-haul network should also be expanded. Those commitments are legally binding.
The Belgian state will have two seats on the Board of Directors of Brussels Airlines. If the commitments are not respected, the state will get a hold on the airline: the airline’s shares will serve as collateral".
 
Top