Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οι 31 συχνότητες (που θα γίνουν 52) είναι για κάθε χώρα, δηλαδή 31 για τις ελληνικές εταιρείες και 31 για τις τουρκικές εταιρείες. Εξ ου και το πρόβλημα που υπήρχε με την ΤΚ που ήθελε παραπάνω συχνότητες στο SKG-IST (ήδη είναι άνω των 31).

Κατά συνέπεια μετά την αλλαγή σε 52, θα περισσεύουν και 7 συχνότητες (μία ημερήσια πτήση).
 
Διαγωνισμό σχετικά με την εκτέλεση τακτικών αεροπορικών γραμμών μεταξύ Ελλάδας και χωρών εκτός ΕΕ, προκήρυξε η ΥΠΑ

https://www.metaforespress.gr/wp-conten ... NTRIES.pdf
 
Συμφωνα με το άρθρο χορηγήθηκαν άδειες σε Astra,Wizzair, Ryanair, για 2 εβδομαδιαία δρομολόγια στην καθεμία στο Αθήνα-Κίεβο και 2 εβδομαδιαία στο Θεσ.νικη-Κίεβο με Wizzair..

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %B7%CF%82/

Της Ryan εχουν ήδη ανακοινωθεί..Μενουν να δούμε αν θα ακολουθήσουν κ οι υπόλοιπες..Απορία: γιατι στο Θεσ/νικη-Κίεβο να πάρει δικαιώματα μόνο η Wizzair κ όχι κ οι άλλες;
 
Για την Ουκρανία, νομίζω πως η συμφωνία (που είναι κοινή για χώρες ΕΕ), έχει ένα μέγιστο στον αριθμό των συχνοτήτων (αν δεν έχει αλλάξει από το 2013 είναι 28 συνολικά για τους αερομεταφορείς από Ελλάδα προς όλες τις πόλεις της Ουκρανίας). Δεν είμαι σίγουρος βέβαια ποιο είναι το τωρινό στάτους ή αν είμαστε κοντά σε αυτό τον αριθμό.

Ενδιαφέρον έχει πως πρόσφατα η FR πήρε δικαιώματα στο SKG-BEY, ενώ η Α3 στο HER-BEY, RHO-BEY
 
Mα η FR δεν πετάει ΒΕΥ...μόνο ΑΜΜ
 
και γιατί να μην ξεκινήσει ?
 
Με την πτητική εκμετάλλευση της γραμμής Αθήνα-Κουβέιτ που έχει καταχωρηθεί στην air mediterranean και δεν εκτελεί τις πτήσεις αφού έχει αφήσει καιρό το βενιζέλο και επικεντρώνεται σε πτήσεις tour operator δεν θα υπάρξει εκ νεου νέος διαγωνισμός? :?
 
Υποψιάζομαι ότι αυτό θα γίνει εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από άλλη εταιρία να αναλάβει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Ή όταν η Air Mediterranean χάσει το δικαίωμα (ανάλογα με τους όρους ανάθεσης) και η ΥΠΑ κάνει νέα μαζική προκήρυξη για μεταφορικά δικαιώματα.
 
https://www.ruaviation.com/news/2019/12/24/14491/?h


Η Ελλαδα γιατι εμεινε εξω από τις ευρωπαικές χώρες που μπορουν να εξυπηρετηθούν με LCC στα δρομολόγια προς LED? Ειμαστε η μονη χωρα...Δεν βρισκω καποια λογικη εξήγηση... :(
 
Η ίδια σελίδα γράφει πως μπορεί να δοθούν 7th freedom rights σε όλες τις πόλεις της Κύπρου πλην Λάρνακας και Πάφου (Cyprus - All cities except Larnaca and Paphos). Τί θέλει να πει ο ποιητής;
 
Top