Qantas

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πρώτη απευθείας πτήση από JFK-SYD με B787, QF7879 με 48 επιβάτες σε 19 ώρες & 16 λεπτά.
Το Project Sunrise ξεκίνησε. :banana:
 
Ξεκίνησε;
Πού κλείνω πτήσεις;
 
AirNamibia":90q2tyj7 said:
Πρώτη απευθείας πτήση από JFK-SYD με B787, QF7879 με 48 επιβάτες σε 19 ώρες & 16 λεπτά.
Το Project Sunrise ξεκίνησε. :banana:
Μονο 48 επιβατες.... Μιλαμε για χωρητικοτητα ΚΤΕΛ! Και λιγοτερο...
Αραγε οταν προσγειωθηκε, ποση κυροζινη ειχε απομεινει στις δεξαμενες καυσιμου; Θα μπορουσε να πεταξει για 20+ ωρες;
 
Δοκιμαστκη ηταν...Με ερευνητες δημοσιογραφους τον CEO και καποιους frequent flyers.

Κανονικες από το 2022
 
Γιατί λέγεται sunrise το projeect ;;
 
lewton":2wuefe0n said:
Ξεκίνησε;
Πού κλείνω πτήσεις;
Κρίμα … δεν μπορείς να αγοράσεις εισιτήρια για αυτές τις 3 πτήσεις, εκτός και αν είσαι υπάλληλος της Qantas και κληρωθείς. Είναι πτήσεις για να συλλεχθούν στοιχεία για την υγεία και την ευημερία των επιβατών και του πληρώματος.
Το Β787-9 προσγειώθηκε με καύσιμα για ακόμη 70 λεπτά πτήσης.

<Flights will have up to 40 people (including crew) on board and a minimum of luggage and catering to extend the range of 787-9.
Other than crew, those in the cabin will mostly be Qantas employees taking part in testing. No seats will be sold as these flights are for research purposes only.
People in the cabin – mostly Qantas employees – will be fitted with wearable technology devices and take part in specific experiences at varying stages of the approximately 19 hour flights. Scientists and medical experts from the Charles Perkins Centre will monitor sleep patterns, food and beverage consumption, lighting, physical movement and inflight entertainment to assess impact on health, wellbeing and body clock.>

Qantas has once flown non-stop from London to Sydney in 1989 to mark the entry into service of the Boeing 747-400
https://www.qantasnewsroom.com.au/media ... ches-down/
https://www.qantasnewsroom.com.au/media ... australia/
https://airlinegeeks.com/2019/10/19/liv ... to-sydney/
 
Πάντως σύμφωνα με τον CEO της Qantas οι πτήσεις αν όλα πάνε καλέ θα αρχίσουν απο το 2023 για Νέα Υόρκη και Λονδίνο όπως και σε άλλες ευρωπαικές πόλεις. Ακόμη δεν είναι σίγουρο με τί αεροσκάφος θα πραγματοποιούνται οι πτήσεις αυτές... :shock: (Β789/Α350)
 
Τα δύο α/φ που είναι υποψήφια για την υλοποίηση των μελλοντικών (και αν θα είναι οικονομικώς βιώσιμων) δρομολογίων είναι:
• Α350-1000 με πιθανώς 369 επιβάτες και εμβέλεια 8,700 nm
• Β777-8 με πιθανώς 384 επιβάτες και εμβέλεια 8,690 nm.
Ο λόγος που πείρε παράταση η έναρξη για 2023 είναι οι καθυστερήσεις στην έναρξη δρομολογίων του Β777-9 καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα με τους κινητήρες. Η Qantas είναι βασικός παράγων στην υλοποίηση της παραγωγής του Β777-8 καθώς δεν έχει αρκετές (40 α/φ) παραγγελίες από αεροπορικές εταιρείες).
Το Β787-9 χρησιμοποιείτε για συλλογή στοιχείων καθώς είναι νέες παραλαβές. Υπομονή τον Νοέμβριο που η επόμενη παραλαβή θα εκτελέσει το απευθείας LHR-SYD και μάλλον οι επιβάτες θα κάθονται στις οικονομικές θέσεις για να συλλεχθούν στοιχεία, έναντι των επιβατών που τώρα κάθονταν στις θέσεις business.
Υπάρχει και τρίτη παραλαβή Β787-9 τον Δεκέμβριο αλλά δεν έχει ανακοινωθεί το δρομολόγιο που θα εκτελέσει (μάλλον θα προσγειωθεί στην MEL) .
 
Μάλλον η Qantas δεν θα ακολουθήσει το μοντέλο χαμηλών εορτασμών, αλλά όπως η ΒΑ θα γιορτάσει μεγαλοπρεπώς τα 100 της χρόνια τον Νοέμβριο του 2020.

Νέος επετειακός χρωματισμός

https://airwaysmag.com/airlines/in-with ... ns-photos/

και έπεται συνέχεια……
 
Top