Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πλέον η «εξωστρέφεια» δίνει τη θέση της στην αύξηση συχνοτήτων προς τους προορισμούς του ελληνικού brain drain, εκεί όπου υπάρχει σίγουρο έσοδο όλο το χρόνο, με χαμηλό ρίσκο.
 
Δυστυχώς η εμπειρία μου τις τελευταίες ημέρες συνηγορεί aakunz. Είμαι ακόμα σε σκέψη για ταξίδι στην κεντρική Ευρώπη το ερχόμενο ΣΚ της Καθαράς Δευτέρας και βλέπω 2 εικόνες: για τις πόλεις με μεγάλο φοιτητικό και εργαζόμενο πληθυσμό οι πτήσεις είναι sold out, ενώ για τις πόλεις χωρίς μεγάλη ελληνική παροικία υπάρχουν εκπτώσεις :shock:
 
Καλημέρα. Έχει αλλάξει κάτι στο σύστημα αναζήτησης πτήσεων της εταιρείας τελευταία ; Σε αναζήτηση πτήσεων από περιφερειακά αεροδρόμια π.χ AXD-CPH ή CFU-CPH ή HER-CPH και τις αντίστροφες, από εκεί που μέχρι πρόσφατα σου έβγαζε επιλογές και με SAS, Lufthansa, Brussels κτλ, πλέον βγάζει πτήσεις μόνο με Aegean και έχει αλλάξει και το όριο στο χρόνο μετεπιβίβασης, από εκεί που έβλεπα max 5-6 ώρες, πλέον βλέπω και 11 ώρες. Και δεν σου δίνει κάθε μέρα πτήσεις όπως παλιότερα, αλλά όποτε βγαίνουν επιλογές με πτήσεις A3/OA.

Από SKG συνεχίζει να δίνει επιλογή πτήσεων με Lufthansa.
 
Εδώ και μέρες βλέπω το SX-DVM να γυροφέρνει στην Ευρώπη σε κάτι άσχετα μέρη. Τσάρτερ ή εκπαιδευτικές;
 

Attachments

  • Screenshot_2019-03-19-20-33-16.jpeg
    Screenshot_2019-03-19-20-33-16.jpeg
    372,9 KB · Προβολές: 3.067
Είναι τσάρτερ πτήσεις που εκτελεί (δες και εδώ)
 
Καλησπέρα,

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πρόβλεψη για να μεινει η Valencia ως προορισμός και το Χειμώνα; Προς το παρών βλέπω μονο μεχρι οκτώβριο.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα,

Γνωρίζει κανείς εάν το χειμερινό πρόγραμμα που υπάρχει ήδη φορτωμένο και μπορούμε να ψάξουμε μέσω της ιστοσελίδας της Aegean είναι το τελικό ή εάν θα υπάρξουν τροποποιήσεις;

Ευχαριστώ.
 
Στις περισσότερες εταιρείες ( π.χ LH. TK ), μπορείς να κλείσεις εισιτήρια μέχρι 1 χρόνο πριν.
Προσπαθώντας να κάνω κράτηση π.χ για τις 30 Μαι 2020 , ATH-FRA, η σελίδα της ΑEGEAN δίνει μόνο τις πτήσεις με LH.
Υπάρχει κάποιο πλάνο της ΑΕGΕΑΝ να εκδίδει νωρίτερα το πτητικό της πρόγραμμα όπως κάνουν οι άλλες μεγάλες εταιρείες;
 
ολες οι εταιρειες φορτώνουν τις πτήσεις τους στα <<ενδοεταιρικα>> τους συστηματα και από εκει μέσω OAG και Innovata στα υπολοιπα συστήματα, Από εκεί και πέρα ίσως καποιες εταιρείες ανεβάζουν το πτητικό τους πρόγραμμα ΄σύμφωνα με τα δεδομένα της προηγούμενης χρονιας και από εκει και περα ότι προσθήκες/ακυρωσεις πτησεων υπαρχουν ….
Η Α3 και κάθε Α3 μπορει να θέλει να ανεβάζει ένα στανταρ πρόγραμμα στα συστήματα (λογω μεγέθους? ισως?)
 
Πέταξα πρόσφατα με A3 το DUS-HER-ΑΤΗ και έχω μερικά σχόλια.

Η πρωτη πτήση έγινε με το SX-DGX, το οποίο πέρα από άβαφο εσωτερικά-εξωτερικά είναι βρώμικο και τα ντουλαπια αποσκευών είναι έτοιμα να φύγουν (στην προσγείωση νιώθεις ότι ακούς τρακτέρ από το τρίξιμο). Το αεροσκάφος είναι 16 ετών και ήρθε στην Α3 μετα 10 χρόνια στη ΤΗΥ. Η διαμόρφωση είναι all economy και αν και δεν ορκίζομαι, είχα την αίσθηση να ήταν πιο στριμωχτά από ότι συνήθως. Εντύπωση μου έκανε ότι το αλκοολ ήταν επί πληρωμής - κάπου έχασα ότι η Α3 χρεώνει την μπύρα και το κρασί :!: :?: Στο Ηράκλειο είχα 2 ώρες αναμονή. τελευταία φορά είχα ξαναπάει πριν 2 χρόνια και εκτός από την θεαματική αλλαγή των Duty Free, το αεροδρόμιο δικαιολογεί τον τίτλο του χειρότερου των Βαλκανίων :rolleyes: :twisted: Κλιματισμός να στάζει δημιουργόντας λίμνες, επιβάτες στις αποσκευές να στοιβάζονται σαν τα ζώα και τουαλέτες που δεν μπορείς να πλύνεις τα χέρια σου, γιατί οι βρύσες είναι σπασμένες (φωτο). Για καθαριότητα δεν το συζητάω. Επίσης το χειρότερο ίσως είναι ότι οι καρέκλες-μαζάζ έχουν ένα είδους συναγερμό αν κάθεσε χωρίς να βάζεις το 2ευρω, οπότε ακούγεται και ένα συνεχόμενο μπιιιπππ από επιβάτες που κάθονται εκεί, καθώς δεν υπάρχουν ελεύθερα καθίσματα αλλού - το οποίο κάνει την κατάσταση ακόμα πιο ανυπόφορη. Οι υπάλληλοι του αεροδρομίου αποκαλούν ο ένας τον άλλο μ@λακα μπροστά στους επιβάτες και δημιουργούν μεικτά συναισθήματα (καλωσορισμα στην πατρίδα).

Σχετικά με την Aegean και την Star Alliance, δεν καταλαβαίνω πώς ένα τόσο πολυσύχναστο αεροδρόμιο δεν έχει lounge (σχετικά υπήρχαν πέρα από την A3, αεροσκάφη των LH, LX, SN τουλάχιστον στην πίστα). Συνολικά μεγάλη υποβάθμιση του προιόντος, ένιωθες ότι πετάς με την Condor και όχι με την καλυτερη regional των τελευταίων 30 ετων (και άλλα μπλα μπλα) και θα κάνω ότι μπορώ να αποφύγω το συγκεκριμμένο δρομολόγιο. Συνιστώ το ίδιο σε όσους θέλουν να έχουν ένα ήρεμο ταξίδι.

ΥΓ: κάποιος να πει στους 50ρηδες επιβάτες από Ντισελντορφ που πετούσαν με φανελες ποδοσφαιρικής ομάδας του Βορρά, ότι το καμάκι στις αεροσυνοδούς δυναμόφωνα ήταν της μόδας στα 80s (ή ίσως ποτέ).
 

Attachments

  • thumbnail1.jpg
    thumbnail1.jpg
    63,2 KB · Προβολές: 3.271
  • thumbnail2.jpg
    thumbnail2.jpg
    61,1 KB · Προβολές: 3.271
Top