Lufthansa

Για το 2: απόσυρση των DH8 αλλά εισαγωγή Embraer E-190 στην LGW. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η ομογενοποίηση του στόλου αφορά μόνο τα εσωτερικά αεροπλάνα του ομίλου (owned και leased), αλλά δε θα σταματήσει η συνεργασία με την LGW σε δρομολόγια με χαμηλότερη ζήτηση, που θα γίνονται με Ε-190 για την Eurowings.
Επίσηςη η συγχώνευση των AOC αφορά τις θυγατρικές του ομίλου. Δηλαδή ένα AOC στη Γερμανία, αλλά παραμένει και η συνεργασία με την LGW. H German Wings θα κλείσει το 2022.
 
Ακριβώς, θέλουν να αντικαταστησουν τα DH8 με Embraer (από τη Cityline?) αν και θα έλεγα ότι τα A220 θα ήταν καλύτερη επιλογή, δεδομένου ότι ο όμιλος (μέσω Swiss) ήδη τα χρησιμοποιεί.

Η επέκταση άνευ όρων είναι πια παρελθόν για τη θυγατρική της Lufthansa. Νομίζω τους γύρισε μπούμερανγκ η προσπάθεια να αποκλείσουν άμεσα τον ανταγωνισμό, όταν ανέλαβαν (πλην Tegel) σχεδον εξολοκλήρου το πτητικό έργο της AirBerlin. Αντικατεστησαν το brand-name της germanwings με την άχρωμη - κατά την άποψή μου - eurowings και τώρα βλέπουν ότι πρέπει να ξαναμαζευτουν στα της Γερμανίας και ότι πρέπει να ξεχάσουν τα σχέδια για μια κέντρο-ευρωπαϊκή εταιρεία χαμηλού κόστους.

Το τελευταίο ενδιαφέρον που διάβασα είναι ότι η eurowings πρέπει να ανεξαρτητοποιηθει από τον όμιλο Lufthansa. Χωρίς τις πλάτες της ομως τα πράγματα θα δυσκολέψουν πολύ
 
Aris1979":m7aoc62c said:
Ακριβώς, θέλουν να αντικαταστησουν τα DH8 με Embraer (από τη Cityline?) αν και θα έλεγα ότι τα A220 θα ήταν καλύτερη επιλογή, δεδομένου ότι ο όμιλος (μέσω Swiss) ήδη τα χρησιμοποιεί.
δεν είναι απαραίτητο αυτό που λες , μιλάμε για έναν μεγάλο όμιλο σε όγκο και Α/φ. Με το σκεπτικό σου χρησιμοποιεί και τα Εμπραερ.

Aris1979":m7aoc62c said:
Η επέκταση άνευ όρων είναι πια παρελθόν για τη θυγατρική της Lufthansa. Νομίζω τους γύρισε μπούμερανγκ η προσπάθεια να αποκλείσουν άμεσα τον ανταγωνισμό, όταν ανέλαβαν (πλην Tegel) σχεδον εξολοκλήρου το πτητικό έργο της AirBerlin. Αντικατεστησαν το brand-name της germanwings με την άχρωμη - κατά την άποψή μου - eurowings και τώρα βλέπουν ότι πρέπει να ξαναμαζευτουν στα της Γερμανίας και ότι πρέπει να ξεχάσουν τα σχέδια για μια κέντρο-ευρωπαϊκή εταιρεία χαμηλού κόστους.
Αχρωμη απο πια άποψη ? Το προιον είναι σχεδόν ίδιο, πιστευεις οτι τον κόσμο τον ενδιαφέρει ? Ισα ισα , το eurowings είναι πιο καλό για την επέκταση εκτός Γερμανίας , με το οποίο προσπάθησαν , ασχετα με το τι θα συμβεί. Ηδη το όνομα Germanwings ξεχνιέται απο τον κόσμο. Γενικά αυτό που λες δεν εχει και τόσο πολύ βάση. Εκτος αν θες να μας το εξηγήσεις καλύτερα.
 
Νομίζω δεν κατάλαβες ότι έγραψα ακριβώς ότι και εσύ. Άλλαξαν το όνομα για να δώσουν στην εταιρεία ταυτότητα ευρωπαϊκής και όχι στενά γερμανικής low cost και τώρα ξαναμαζευονται στη Γερμανία.

Στο 'άχρωμη' κολλάει ακριβώς αυτή η εσκεμμένη αλλαγή του brand-name που εμένα τουλάχιστον δε μου άρεσε σαν πολιτική της μαμάς Lufthansa. Μπορώ να προσθέσω επίσης το livery που μέχρι να καταλάβω τι σημαίνει έβλεπα μόνο ένα μπλε και μωβ. Όλα αυτά βέβαια, όπως προείπα, έχουν να κάνουν με την αποψη και σαφώς και το γούστο του καθενός.

Για το θέμα της αντικατάστασης των DH8 με ERJ190 και την άποψή μου ότι τα A220 θα ήταν καλύτερη επιλογή, αφορά περισσότερο την οικονομία και τις επιδόσεις που προσφέρει η επιλογή των τελευταίων. Δε μιλησαν για αντικατάσταση με Embraer E2...
 
Σε πανικό φαίνεται πως βρίσκεται η LH και το αφεντικό της Carsten Spohr, αφού με δηλώσεις του είπε λίγο-πολύ πως οι φθηνοί ναύλοι <10 ευρώ δε θα έπρεπε να υπάρχουν. Προφανώς η LH τα έχει βρει σκούρα στη γερμανική αγορά (που είχε πάντα δεδομένη) με τις FR και EZY να προσπαθούν να πάρουν μερίδιο.
 
Στην εγχώρια αγορά όμως αν οι τιμές δεν είναι ανταγωνιστικές, τους έχει φάει το τρένο, που νομίζω μπαίνει στην επόμενη γενιά με πιο υψηλές ταχύτητες, είχε γίνει κι ενα δοκιμαστικό Βερολίνο-Μόναχο. Πρέπει να ανταγωνίζονται ένα παίκτη με τα λεφτά της ομοσπονδιακής κυβέρνησης που πάει να τους φάει σε ταχύτητα, εξυπηρετεί πολύ περισσότερα μέρη και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι και πιο φθηνός. Και έχουν και τις loco. Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολη η εσωτερική αγορά. Τα εσωτερικά O&D πιστεύω έχουν ψωμί σε λίγες περιπτώσεις μακρινών δρομολογίων, τύπου Τέγκελ-Στουτγκάρδη.
 
Nέα longhaul δρομολόγια ex-MUC/FRA σε συνεργασια με την EW για την περίοδο S20:

MUC-SEA (1/6/20)- daily x4
MUC-DTW (4/5/20)- 5w
MUC-BLR (31/3/20)-5w

Ολα με A359

Επίσης έχουμε με τα Α332 της EW (op by XG) :
MUC-LAS (6/4/20)-2w
MUC-MCO (7/4/20)-3w
FRA-ANC (1/6/20)-3w
FRA-PHX (29/4/20)-5w

To φετινό χειμώνα η EW θα ξεκινήσει ex-FRA: LAS, WDH, MRU,BGI εκ των οποίων τα 2 πρώτα συνεχίζουν και το ερχόμενο καλοκαίρι..

https://newsroom.lufthansagroup.com/Eng ... 6f45321874

Προσωπικά έχω διαβάσει ιστορίες επιβατών με τρελές καθυστερήσεις και ακυρώσεις με την EW στα long-haul και ως τωρα δεν έχει αφήσει κ τις καλύτερες των εντυπώσεων...Ας ελπίσουμε οτι θα αλλάξει αυτό..
 
Έχω την εντύπωση ότι ψάχνουν για τρελούς σε αυτούς τους προορισμούς, που θα θέλουν να δίνουν ενα κάρο λεφτα για να πετάνε σχεδον low cost με "σχεδόν" παλιά αεροσκάφη 15ετιας. Δεν νομίζω ότι αυτός που μένει Seattle έχει τις ίδιες προτεραιότητες με αυτούς που πάνε διακοπές στο Πουκέτ. Ίσως βέβαια να εκμεταλεύονται τις λίγες διαθέσιμες θέσεις και ότι οι μόνες εταιρείες που έχουν καλύτερο προιόν είναι η KLM/AF και η Air Canada με σύνδεση (αλλά και 4-5 ώρες στριμωξίδι σε regional μέχρι το hub). Από τις αμερικάνικες θες προσπάθεια να είσαι χειρότερος.

Βέβαια κάπως έτσι με αυτό το υβρίδιο legacy-low cost που στο τέλος δεν είναι τίποτα από τα δυο, νομίζω οτι μπαίνει μέσα η LH , σημειώνει ζημιές και έχει φτάσει η μετοχή της στα τάρτατα. Ίσως είναι ώρα για τον Αλ Μακτούμ να μπει παντού :twisted:
 
Προφανώς πιστεύουν ότι το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις θα το λύσουν.

Κατά τη γνώμη μου είναι 2 διαφορετικά ερωτήματα:
1. Το προϊόν που παρέχουν στον πελάτη αξίζει τα λεφτά του; Ή καλύτερα, μπορεί να πείσει τον πελάτη ότι αξίζει τα λεφτά του; Σε αυτό με ενδιαφέρει να διαβάζω και να ακούω γνώμες όσων έχουν πετάξει μαζί τους.
2. Πότε θα λύσουν τις καθυστερήσεις και τα άλλα οργανωτικά προβλήματα; Εδώ από ο,τι κατάλαβα περνάει στην Lufthansa το λειτουργικό κομμάτι, επομένως αν τον επόμενο χρόνο έχουν ακόμα αυτές τις καθυστερήσεις μην βρίζετε την Eurowings αλλά την Lufthansa.
 
Top